Εθνικά θέματα

Εμπρηστική ομιλία του Κούρτι κατά της Ελλάδας

χάρτης της Μεγάλης Αλβανίας

Του Σταύρου Tζίμα από την Καθημερινή αναδημοσίευση από το cassettes.wordpress.com

Το ανερχόμενο αστέρι του αλβανικού εθνικισμού και ηγέτης του κινήματος «Αυτοδιάθεση» του Κοσόβου Αλμπιν Κούρτι διαδήλωσε στα ελληνοαλβανικά σύνορα μαζί με φανατικούς Αλβανοτσάμηδες, απευθύνοντας έκκληση για ένωση της Αλβανίας με το Κόσοβο και μαζί όλων των εδαφών, μεταξύ αυτών και ελληνικών, που θεωρεί ότι βρίσκονται υπό ξένη κατοχή! Ο Αλμπίν Κούρτι ήταν εκ των ομιλητών στις εκδηλώσεις, που οργάνωσαν κόμματα και οργανώσεις Αλβανών Τσάμηδων εντός των αλβανικών συνόρων και σε μικρή απόσταση από το χωριό Μαυρομάτι Θεσπρωτίας, με αιτήματα τον επαναπατρισμό τους στην Ηπειρο.

Η παρουσία του και κυρίως η εμπρηστική ομιλία του σε μια εκδήλωση που στρεφόταν ευθέως εναντίον της Ελλάδας, προκαλεί προβληματισμό στους διπλωματικούς κύκλους που παρακολουθούν από κοντά τις διεργασίες στο αλβανικό τόξο και χαρακτηρίζονται από την εμφάνιση και εξάπλωση εθνικιστικών κινημάτων τα οποία με σημαία τον αλυτρωτισμό απειλούν να ανατρέψουν τις υφιστάμενες πολιτικές ισορροπίες στη δυτική Βαλκανική. Ο Κούρτι δεν δίστασε να χαρακτηρίσει το Κόσοβο και την Τσαμουριά (την Ήπειρο και τμήματα της Δυτικής Μακεδονίας) «δύο πτυχές του αλβανικού ζητήματος που δεν έχει διευθετηθεί ακόμη».

Αν επρόκειτο για κάποιον άλλο πολιτικό, ίσως η διπλωματία δεν θα έδινε ιδιαίτερη σημασία στην πρωτοβουλία του να παρίσταται και να εκφωνεί ανθελληνικούς λόγους στα σύνορά της. Ο Κούρτι, όμως, θεωρείται σημείο αναφοράς για τον αλβανικό εθνικισμό -όχι μόνο στο Κόσοβο- και η επιρροή του εξαπλώνεται ταχύτατα ειδικά στη νεολαία του νεόκοπου κράτους, της Αλβανίας, του Τετόβου, αλλά και της κοιλάδας του Πρέσεβο και του Μπουγιάνοβατς. Στη στρατηγική του συναντάται με τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους ακραίους εθνικιστικούς κύκλους της Αλβανίας, που επί του παρόντος εκφράζονται από τις διακηρύξεις του κινήματος της «Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας», αλλά και τις οργανώσεις και τα κόμματα των Τσάμηδων. Οι τελευταίοι αναπτύσσουν, υπό την κυβερνητική ανοχή, έντονη ανθελληνική προπαγάνδα, που απειλεί να υπονομεύσει τις εν γένει καλές ελληνοαλβανικές σχέσεις. Οι οριακές πολιτικές ισορροπίες στα Τίρανα επιτρέπουν στους Τσάμηδες, που διαθέτουν και άφθονο χρήμα, να διεκδικούν μερίδιο στην εξουσία, αναγκάζοντας τον Σαλί Μπερίσα να συμπεριλάβει στην κυβέρνησή του τους δύο βουλευτές των κομμάτων τους και μάλιστα σε θέσεις υφυπουργών, αφού του είναι απαραίτητοι σε κρίσιμες ψηφοφορίες.

Εξ ου και το γεγονός ότι το 75% του κονδυλίου για την ανέγερση «νεκροταφείου μνήμης», που θεμελίωσαν το Σάββατο εν μέσω συνθημάτων του τύπου «θα επιστρέψουμε σύντομα στην Τσαμουριά», κοντά στο μειονοτικό χωριό Τζάρα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, διατέθηκε από την κυβέρνηση, που πάντως απέφυγε να στείλει εκπρόσωπό της.

21 Σχόλια

  1. Nα δεχθω ότι έχουν διεκδικήσεις σε Μαυροβούνιο, Σερβία, ΠΓΔΜ, Ήπειρο που είναι μια τρέλα και πάλι αλλά την Κέρκυρα γιατί την βαζουν μέσα; Θέλουν και ένα τουριστικό προορισμό; Τι να πει κανείς; Η βλακεία δενέχει όρια.

  2. Ας μην αδικούμε τον Μπερίσα. Τέως(;;) αριστερός και κομμουνιστής ( http://en.wikipedia.org/wiki/Sali_Berisha ) δεν ανέχεται απλώς αλλά υποθάλπει την προπαγάνδα κι αργότερα την επιβουλή εναντίον της Ελλάδος.
    Δεν είναι, δε, απίθανο μεγάλο μέρος του κύματος ληστειών, φόνων και γενικά βαρείας εγκληματικής δραστηριότητος που σαρώνει την σε αποσύνθεση Ελλάδα της κρίσεως να οργανώνονται και να καθοδηγούνται από κυβερνητικές και παρακρατικές οργανώσεις της μεγάλης Αλβανίας κατά τα πρότυπα που τους δίδαξαν οι τούρκοι σαμποτέρ που έκαιαν και κατά πάσα πιθανότητα εξακολουθούν να καίουν τα ελλαδικά δάση και πρόσφατα σπίτια κι Έλληνες σε κατοικημένες περιοχές. Έτσι μεθοδεύουν τον αφανισμό του ελληνισμού αργά και σταθερά και με τη συνεργασία ελλήνων συναγωνιστών τους που τους προσκαλούν να μας…. συνεκμεταλλεύονται:
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=363027
    http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2010/05/blog-post_6006.html

    Πλεόν των εξήντα ετών αργότερα, χαίνουν ακόμα οι πληγές που άνοιξε η εθελόδουλη και προδοτική στάση του ΚΚΕ και του φιλόδοξου οργάνου του Ζαχαριάδη να διαμελίσουν την Ελλάδα κρατώντας κάτω από τη μπότα τους το βόρειο τμήμα με σκοπό να το μετατρέψουν σε σοσιαλιστικό παράδεισο (προφανώς για τους νεκρούς που θα σώρευαν) και να «απελευθερώσουν» στην κατακτημένη χώρα όλες τις μειονότητες που θα εφηύραν ή θα εγκαθιστούσαν αλλοιώνοντας την εθνολογική σύνθεση και εθνική συνείδηση-ταυτότητα-γλώσσα των γηγενών και ξερριζωμένων από τη Μικρά Ασία ελληνικών πληθυσμών που ζουν εκεί.

    • O Μπερίσα τώρα δεξιός είναι. Common sense αν εξετάσουμε τα τελευταία 100 χρόνια ποια παράταξη (δεξιά ή αριστερή) υπήρξε πιο προδοτική θα θα φέρουμε όλοι εκατονταδες παραδείγματα που θα αποδεικνύουν ότι και οι δύο παρατάξεις εχουν δράσει προδοτικά. Μπορεί να εισαι Κύπριος και να βλέπεις τα πράγματα και από αυτή τη διασταση αλλά πολλοι Ελλαδίτες βλέπουμε ότι μέχρι το 74 η Δεξιά στην πλάστιγγα της προδοσίας κατανικούσε την αριστερά, αλλά κάνουμε την υπέρβαση και κατανοούμε ότι στα χάλια που έχει ο Ελληνισμός το χειρότερο που έχουμε να κάνουμε ειναι να μπλέξουμε σε ένα νέο εμφύλιο του στιλ «ποιος είναι χειρότερος Εφιάλτης ο Δεξιός ή ο Αριστερός». Και στην Κύπρο νομίζω ο δεξιός Αναστασιάδης δεν είναι πολύ καλύτερος από τον αριστερό Χριστόφια. Μην συνεχίζεις λοιπόν αυτή την κουβέντα.

      • Όντως συντάσσομαι απόλυτα μαζί σου. Δεν έχω καμμία διάθεση να κρύψω τα δεξιά εγκλήματα κάτω από το χαλί χρησιμοποιώντας ως επιχείρημα τα κακουργήματα της αριστεράς. Αλλά ούτε κι αντίστροφα. Κανένας συμψηφισμός, καμμία ωραιοποίηση, όλα στο φως!
        Κι επειδή αναφέρεσαι στην ποσοτική αποτίμηση να σου πω ότι εμένα δε με αφορά. Κι οι δύο παρατάξεις επειδή εμπλέκονται επαγγελματικά με την πολιτική απέδειξαν πόσο κακό μπορούν να κάνουν όπου κι όταν τους δόθηκε η ευκαίρια. Αυτό αρκεί για να μην εμπιστεύομαι εξίσου καμμία εκ των δύο αφού όπως εξάλλου αποδεικνύει κι η κινητικότητα μεταξύ τους (π.χ. Μπερίσα) δεν παίζουν και ανταγωνίζονται η μία την άλλη για τη «φανέλλα» αλλά για ίδιον ώφελος. Αντίθετα είμαι ένθερμος οπαδός του συνεχούς λαϊκού ελέγχου στα έργα και τις ημέρες της επαγγελματικής πολιτικής μέσω της κληρωτής δημοκρατίας-δημαρχίας ( http://en.wikipedia.org/wiki/Demarchy ).
        Αυτά και να είσαι καλά. Εκτιμώ ιδιαιτέρως την ειλικρίνεια και την ευθύτητά σου. Πέτρος.
        ΥΓ: Δεν είμαι Κύπριος αλλά Κρητικός από τα Χανιά (Φρε). Η γυναίκα μου είναι Κύπρια με καταγωγή από τα κατεχόμενα.

  3. Σκαντζόχοιρος

    Η εμμονή που έχεις τον τελευταίο καιρό να παρεμβαίνεις σε κάθε συζήτηση στα πλαίσια αυτής της σελίδας, προσπαθώντας να την εκτρέψεις σ’ έναν παλ;αιάς κοπής αντικομμουνισμό έχει αρχίσει και γίνεται εκνευριστική.

    Το έχουμε πιάσει το υπονοούμενο έπειτα από τις αλλεπάλληλες παρεμβάσεις σου. Έχεις κάποια
    εμφυλιακού τύπου αλλεργία, ενδιαφέρουσα για να εκτεθεί σήμερα σ’ ένα μουσείο κοινωνικής ιστορίας, αδιάφορη για την ποιότητα και το επίπεδο της συζήτησης που προσπαθούμε να κατακτήσουμε στα πλαίσια αυτής της σελίδας.

    Απαντώ με αυτόν τον τρόπο, καθώς έχω την εντύπωση ότι παρεμβάσεις σαν τη δική σου, λειτουργούν προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση και ρίχνουν το επίπεδο.

    Κι ύστερα, πέρα από αυτό, έχω μια εντύπωση ότι κάτι τέτοιο γίνεται εκ του πονηρού.

    • Λυπάμαι αν εκνευρίζω κάποιους, δεν έχω τέτοια πρόθεση αλλά ούτε και καμμία άλλη πονηρή. Ίσως ο εκνευρισμός σας να μετριαζόταν, αν βλέπατε τις παρεμβάσεις μου ως πατριωτικές παραινέσεις για ιστορική ακρίβεια κι εμμονή στην ιστορική μνήμη κι αλήθεια που πηγάζουν από τον φαινόμενο αντικομμουνισμό και βαθύτερο αντιφασισμό που η ζωή κι οι εμπειρίες μου έχουν αποκρυσταλλώσει στην ψυχή μου όπως νομίζω και πολλών άλλων Ελλήνων.

      Από τα βάθη της καρδιάς μου ευχαριστώ την ιστοσελίδα αυτή που όχι μόνο μας δίνει χώρο να εκφραζόμαστε αλλά και συμβάλλει στην αφύπνιση του Ελληνικού λαού της Κύπρου, της Ελλάδος και της οικουμένης ολόκληρης.

      Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να κάνω ό,τι μπορώ για να κρατήσω το επίπεδο υψηλό, αποφεύγοντας ύβρεις, ατεκμηρίωτα ή ανειλικρινή σχόλια κλπ. αλλά και με την ειλικρίνεια και την ευθυκρίσια που απαιτείται.

      Ειλικρινώς φιλικά,
      Πέτρος.

  4. Δυστυχως οι παρεμβασεις σαν του common sense δεν εχουν σχεση με την κοινη λογικη και μπουρλοτιαζουν την συζητηση.Αλλο τα λαθη του ΚΚΕ που ειναι μεγαλα και αλλο ο αντικομμουνισμος του οποιου οποιοι σπρωχνουν το καρο ευθυνονται και για την ανοδο της Χ.Α .Συνιστω ψυχραιμια!

    • Η συζήτηση μπουρλοτιάζεται όταν κάποιοι θέλουν να την μπουρλοτιάσουν. Δεν καταλαβαίνω πως το κάνω εγώ αυτό όταν απλά παραθέτω τεκμηριωμένα το πολιτικό παρελθόν του Μπερίσα κι εκφράζω τον προβληματισμό μου για τον παράξενο συγχρονισμό του κύματος εγκληματικότητας με τις εκδηλώσεις μίσους των ψευτοτσάμηδων στις ελληνικές μειονοτικές περιοχές στη Β. Ήπειρο. Ή μήπως την μπουρλοτιάζω όταν παραθέτω πρόσφατη αλληλογραφία και φωτογραφήσεις δημοσίων προσώπων;
      Όσον αφορά τη ΧΑ η άνοδος της πριμοδοτείται όχι από τον αγνό αντικομμουνισμό ή αντιφασισμό αλλά από την αδράνεια των επαγγελματιών πολιτευτών και την ευρωλαγνεία-τουρκολαγνεία-εθελοδουλεία της εθνομηδενιστικής αριστεράς. Μακάρι να ήταν στο δικό μου χέρι αγαπητέ, θα έδειχνα την έξοδο σε όλους αυτούς αρχίζοντας και τελειώνοντας από τη ΧΑ και τους πάσης φύσεως και προελεύσεως τραμπούκους.
      Και κάτι τελευταίο σημειολογικό που το υπαγορεύει η κοινή λογική: Δε νομίζω ότι αποδίδεται ο σωστός χαρακτηρισμός στη συνειδητή πολιτική επιλογή του ΚΚΕ και της αριστεράς να υπονομεύει τον Ελληνισμό από την εποχή της μικρασιατικής εκστρατείας ακόμα όταν αποκαλείται λάθος. Λάθος πολλές φορές υπονοεί ότι κάτι έγινε εκ παραδρομής όχι ηθελημένα, σχεδιασμένα κι εσκεμμένα όπως συνέβη για τη συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλες τις ενέργειες στις οποίες αναφέρεσθε.

  5. Σκαντζόχοιρος

    Ακριβώς σε αυτό το σημείο, είναι που η ανάλυσή σου είναι ετεροβαρής. Ο εθνομηδενισμός, παρά τις εκλεκτικές του συγγένειες με συγκεκριμένους χώρους, δεν παύει να τέμνει οριζόντια τον άξονα δεξιάς αριστεράς.

    Εξίσου εθνομηδενιστική είναι και η νεοφιλελεύθερη δεξιά της Μαριέττας Γιαννάκου Κουτσίκου και της Ντόρας Μπακογιάννη ή του Προκόπη Παυλόπουλου.

    Δεύτερον, δεν υφίσταται ‘ανθελληνικό σχέδιο του ΚΚΕ’ από την εποχή της Μικρασιατικής εκστρατείας. Συγκεκριμένες επιλογές είναι όντως εγκληματικά λανθασμένες -είναι αλήθεια. Εντούτοις, το να αποδίδονται αυτές σε κάποιο συστηματικό σχέδιο, πρόκειται για μια θέση που εκτροχιάζεται από την πραγματικότητα σε έναν αντικομμουνισμό εμφυλιακού και μετεμφυλιακού τύπου.

    Υ.Γ. Το να παραθέτει κανείς ‘τεκμηριωμένα’ το πολιτικό παρελθόν κάποιου, δεν σημαίνει κάτι -ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με το ανατολικό μπλόκ. Υπ’ αυτή την έννοια η Μέρκελ είναι μια κομμουνίστρια, επειδή στα νιάτα της είχε αξιόλογη σταδιοδρομία εντός της ανατολικογερμανικής γραφειοκρατίας. Δηλαδή τι να πούμε, ας πούμε, για τον Γιέλτσιν ή τον Πούτιν… Είναι προφανές ότι η λογική σου είναι αδιέξοδη -και συσκοτίζει παρά διευκολύνει την κατανόηση των διαφόρων φαινομένων που προσπαθούμε να αναλύσουμε.

    Την συζήτηση την μπουρλιοτιάζεις όταν την πας πίσω σε προχθεσινά σχήματα, που μόνο κακό έφεραν στον τόπο και ταλαιπώρησαν αυτό το λαό.

    • Γιατί η ανάλυση μου είναι ετεροβαρής όταν σε κανένα μα κανένα σχόλιό μου δεν έχω ισχυρισθεί ότι η αριστερά έχει μονοπώλιο στον εθνομηδενισμό; Το ότι κι άλλοι είναι εθνομηδενιστές όμως δεν κάνει την αριστερά λιγότερο εθνομηδενιστική κι εθελόδουλη….

      Όσον αφορά το ΚΚΕ και τη συνειδητή επιλογή του να εκμηδενίσει τον Ελληνισμό και κάθε εθνική διαφορά σου συνιστώ να διαβάσεις Μαρξ κλπ. ιντελλιγκέντσια για να διαπιστώσεις ότι όχι μόνο σχέδιο υπάρχει αλλά πρόκειται για ανοιχτά δεδηλωμένο θέσφατο της μαρξιστικής θεωρίας ότι δεν υπάρχουν έθνη, θρησκείες κλπ. κι ότι αυτά είναι φαντασιώσεις κι όπιο του λαού…

      Τέλος αν κι ο ισχυρισμός σου ότι η Μέρκελ έφθασε σε ανώτερα αξιώματα στο κομμουνιστικό καθεστώς όπως ο Μπερίσα είναι λάθος (http://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel, είδες που χρειάζεται κι η τεκμηρίωση;) το αντιπαρέρχομαι ως μια πρόχειρη προσπάθεια συμψηφισμού που είναι κοινότατη στο παλαιοκομματικό πολιτικό μας σύστημα…

      Τέλος όσον αφορά τα χθεσινά και προχθεσινά ρίξε πρώτα μια ματιά στο σχόλιο μου απάντηση στον Αριστερό παραπάνω κι ίσως καταλάβεις ότι αδικά προσπαθείς να μου κολλήσεις ετικέτtες από τη δεκαετία του 80 και του 90 για να μην πω παλαιότερα….

      Φιλικά και να είσαι καλά, Πέτρος.

      • Σε πιάνω αδιάβαστο common δες τι γραφαμε σε μια όχι πολύ παλιά Ρήξη: «Η Καγκελάριος ήταν παλιότερα σημαίνων στέλεχος της FDJ με αρμοδιότητα την προπαγάνδα-αγκιτάτσια και επομένως ανήκε στις αγωνιστικές εφεδρείες του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Ενότητας» (Sozialistische Einheitspartei Deutschlands/SED). Σε μια οργάνωση δηλαδή όπου πάρα πολλοί κομμουνιστές ηγέτες του SED, όπως ο Χόνεκερ, ο Κρεντζ, ο Μόντροου κ.ά. ξεκίνησαν την κομματική τους καριέρα» τα υπόλοιπα για τη Μέρκελ http://ardin-rixi.gr/archives/4142
        Τα άλλα που λες για το ανθελληνικό ΚΚΕ το σχέδιο του Μαρξ ενάντιον του Ελληνισμού σε πιάνει το αντικομμουνιστικό σου ακόμα και αυτά περί οπίου ο Μαρξ το εννοούσε ως βάλσαμο για τις λαικές τάξεις και όχι ως ναρκωτικό.
        Και τα λες σε ανθρώπους που έχουν διαβασει Μαρξ, ηρέμησε.
        Και διάβασε λίγο για το Εαμ, το Βελουχιώτη π.χ του Χαριτόπουλου «Άρης, αρχηγός των ατάκτων» το ΚΚε δεν είναι μόνο το 1936 που έλεγε αυτονομία στη Μακεδονία -Θράκη, αλλά και το 1942 που ήταν στην πρωτοπορία της Εθνικής Αντιστασης ή η ΕΔΑ του 1950 που πρωτοστατούσε στις διαδηλώσεις για το Κυπριακό.

        • ΟΚ μπορεί και να είναι έτσι για τη Μέρκελ (Ρήξη εναντίον Γουικιπήντια κι ο καθένας ό,τι θέλει πιστεύει). Πράγματι ίσως είμαι αδιάβαστος γιατί ποσώς με ενδιαφέρει η Μέρκελ αλλά νομίζω ότι η συγκεκριμένη αναφορά στερείται νοήματος όπως και να έχει. Στο συγκεκριμένο άρθρο μιλάμε για το Μπερίσα και τον αλβανικό εθνικισμό άρα θέματα όπως οι πολιτικές καταβολές της Μέρκελ, του Πούτιν κλπ. δεν έχουν σχέση εκτός αν απλά επιχειρείται εντυπωσιασμός μέσω συμψηφισμού.
          Όσον αφορά το μαρξισμό τώρα και κατά συνέπεια τους εκφραστές του στην Ελλάδα ΚΚΕ:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Left-wing_nationalism
          Marxism identifies the nation as a socioeconomic construction created after the collapse of the feudal system, which was utilized to create the capitalist economic system
          Ελπίζω να γνωρίζεις αγγλικά. Αν ναι τότε ο παραπάνω ορισμός του έθνους δεν περιλαμβάνει το Ελληνικό, τουλάχιστον με την έννοια που πιστεύω οι περισσότεροι έχουμε στο μυαλό μας δηλ. ως μια πολιτισμική-κοινωνική κοινότητα του Ελληνισμού από την αρχαϊκή περίοδο έως σήμερα με ενδιάμεσα στάδια την κλασσική αρχαιότητα και το μεσαιωνικό Βυζάντιο. Αντίθετα ταιριάζει γάντι με τα φληναφήματα που έχει υιοθετήσει η μεταμοντέρνα, εθνομηδενιστική αριστερά αλλά κι άλλοι ότι το (νεο)ελληνικό έθνος είναι δημιούργημα των Ελλήνων αστών μετά την κατάρρευση της οθωμανικής φεουδαρχίας….
          Επίσης στην ίδια παράγραφο θα δεις παρακάτω το εξής:
          However, certain interpretations of the works of Karl Marx have claimed that although Marx rejected nationalism as a final outcome of international class struggle, he tacitly supported proletarian nationalism as a stage to achieve proletarian rule over a nation, then allowing succeeding stages of international proletarian revolution.
          Δηλ. για τακτικούς λόγους κατά την πάλη των τάξεων και με τελικό στόχο τη δικτατορία του προλεταριάτου σε ένα ομογενοποιημένο, πολτοποιημένο υπερεθνικό σύστημα (παγκοσμιοποίηση;) μπορεί να υιοθετούνται εθνικά ιδεώδη (όχι όμως γιατί τα πιστεύουμε ή τα ενστερνιζόμαστε). Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό ερμηνεύει αν όχι εντελώς σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον τους τακτικούς ελιγμούς της συγκρότησης του ΕΑΜ, που παρά τον αγνό πατριωτισμό των απλών μελών του στάθηκε το όργανο με το οποίο το ΚΚΕ επεχείρησε να αρπάξει την εξουσία μετά την Κατοχή, και της υποστήριξης που προσέφερε η ΕΔΑ στο θέμα του Κυπριακού παρά την κραυγαλέα αντίθεση της αριστεράς στην Κύπρο στην Ένωση. Βλέπουμε λοιπόν ότι όπως ο εθνομηδενισμός δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της αριστεράς έτσι κι η πατριδοκαπηλεία δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της δεξιάς.
          Αυτά και να είσαι καλά, Πέτρος.

  6. Αυτό που εγώ διαπιστώνω είναι ότι αντί να συζητάμε το ζήτημα του αλβανικού εθνικισμού και έναν εν δυνάμει έξωθεν κίνδυνο, συζητάμε πόσο εθνομηδενιστική είναι (ή δεν είναι) η ελληνική αριστερά και δημιουργούμε πάλι συνθήκες αλληλοφαγωμάρας.
    Πολύ επιτυχημένος ο Common Sense να τρολάρει και να πηγαίνει την συζήτηση εκεί που αγαπάει, αλλά δεν προσφέρονται όλα τα άρθρα για την ίδια θεματική και ενδεχομένως δεν την χρειάζεται και η εποχή.
    Αν φίλε μου δεν έχεις κάτι να πεις ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, αρκέσου στο να διαβάσεις το άρθρο. Δεν κάνει κακό. Επειδή έχεις πληκτρολόγιο διαθέσιμο, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι έχεις και κάτι αξιόλογο να πληκτρολογείς κάτω από ΚΑΘΕ ΆΡΘΡΟ.

    ΥΓ: Ο Μαρξ υπέφερε από συνεχείς πονόδοντους και έπινε συχνά όπιο γιατί φοβόταν τον οδοντίατρο (όπως έγραφε η σύζυγός του Μαρξ στον Ένγκελς). Σήμερα θα έγραφε ότι «η θρησκεία είναι το mesulid του λαού», ή το lonarid, ή το feldene, ή κάτι άλλο…
    Οπότε αρκετά με αυτήν την αγκύλωση περί δήθεν αντιθρησκευτικού φανατισμού του Μαρξ.

    • Το μόνο που μπορώ να κάνω για να δεις ποιός τρολλάρει και ποιός όχι είναι να επαναλάβω το πρώτο και μεγαλύτερο μέρος του αρχικού μου σχολίου:

      Ας μην αδικούμε τον Μπερίσα. Τέως(;;) αριστερός και κομμουνιστής ( http://en.wikipedia.org/wiki/Sali_Berisha ) δεν ανέχεται απλώς αλλά υποθάλπει την προπαγάνδα κι αργότερα την επιβουλή εναντίον της Ελλάδος.
      Δεν είναι, δε, απίθανο μεγάλο μέρος του κύματος ληστειών, φόνων και γενικά βαρείας εγκληματικής δραστηριότητος που σαρώνει την σε αποσύνθεση Ελλάδα της κρίσεως να οργανώνονται και να καθοδηγούνται από κυβερνητικές και παρακρατικές οργανώσεις της μεγάλης Αλβανίας κατά τα πρότυπα που τους δίδαξαν οι τούρκοι σαμποτέρ που έκαιαν και κατά πάσα πιθανότητα εξακολουθούν να καίουν τα ελλαδικά δάση και πρόσφατα σπίτια κι Έλληνες σε κατοικημένες περιοχές.

      Αν αυτό δεν είναι επί του θέματος νομίζω ότι έχει χαθεί κάθε ίχνος κοινής λογικής.

      • Γιατί εστιάζεις στο ότι είναι αριστερός; Επίσης είναι και καρδιολόγος. Γιατί δεν την πέφτεις και… στο ιατρικό λόμπι; Και ο Γκρούεφσκι που δεν είναι αριστερός, τι είναι, φιλαράκι της Ελλάδας;
        Γι’αυτό λέω ότι είσαι τρολ, διότι γυρνάς την κουβέντα εκεί που προτιμάς και κινείσαι κάθε φορά στα όρια του κεντρικού θέματος κάθε άρθρου.
        Δε θέλει παρά κοινή λογική για να το καταλάβει κανείς. Έτσι δεν είναι… Common Sense;

        • Δεν εστάζω στο ότι είναι ΤΕΩΣ αριστερός απλά το αναφέρω για να δείξω τη σταθερή του θέση στο διηνεκές παρά την αλλαγή πολιτικής, όσον αφορά τις διεκδικήσεις εναντίον της Ελλάδας πτέρυγας. Δεν αναφέρω ότι είναι ιατρός διότι αυτό δεν έχει σχέση με την πολιτική του δραστηριότητα, τουλάχιστον σημαντική και με το συγκεκριμένο θέμα στο άρθρο που αφορά τον αλβανικό εθνικισμό.
          Και τέλος νομίζω ότι αν άρχισα να πλατιάζω σχετικά με την επιστημονική, επαγγελματική σταδιοδρομία του Μπερίσα καθώς και τη διαδρομή της οικογένειας του Γκρούεφσκι-Γρούιου στον (ακρο)δεξιό εθνικισμό μέσα από τις φλόγες του Ελληνικού Εμφυλίου, τα παιδομαζώματα κλπ. τότε θα ήμουν πραγματικά τρολ όπως με κατηγορείς….
          Αυτά κι ελπίζοντας ότι σε έπεισα νομίζω ότ δε χρειάζεται να…. τρολάρουμε άλλο σχετικά με την ιντερνετική μου φύση!

  7. Σκαντζόχοιρος

    @Κόμον Σένς

    Φάσκεις και αντιφάσκεις σε κάθε σου απάντηση. Πήγες να μου βάλεις τα γυαλιά στην περίπτωση της Μέρκελ (παραπέμποντας στην βικηπεδία, όχι και ο καλύτερος σύμβουλος για τέτοια ζητήματα) και βγήκες αόμματος.

    Στρεψοδικείς διαρκώς, αλλά συνεχίζεις, ενώ είναι προφανές ότι δεν υπάρχει τίποτε παραπάνω να ειπωθεί.

    Όλα αυτα, ενισχύουν μια εντύπωση πως γράφεις συστηματικά για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Μην συνεχίζεις σε παρακαλώ…

    • OK όπως νομίζεις. Αφού δε δέχεσαι το διάλογο με την καλώς εννοούμενη έννοια του όρου και θεωρείς ότι είμαι αόμματος σε θέματα τα οποία εγώ δεν αναφέρθηκα (π.χ. Μέρκελ) ακριβώς για να μην ξεφύγουμε από το θέμα μας και δημιουργούμε εντυπώσεις, δεν θα σε ταλαιπωρήσω άλλο.
      Να είσαι καλά, Πέτρος.

  8. Σκαντζόχοιρος

    Δεν αναφέρθηκες στη Μέρκελ;

    ‘Τέλος αν κι ο ισχυρισμός σου ότι η Μέρκελ έφθασε σε ανώτερα αξιώματα στο κομμουνιστικό καθεστώς όπως ο Μπερίσα είναι λάθος (http://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel, είδες που χρειάζεται κι η τεκμηρίωση;) το αντιπαρέρχομαι ως μια πρόχειρη προσπάθεια συμψηφισμού που είναι κοινότατη στο παλαιοκομματικό πολιτικό μας σύστημα…’

    Αυτό ποιός το έγραψε, η γιαγιά μου;

    Ή το άλλο το απίστευτο: ΟΚ μπορεί και να είναι έτσι για τη Μέρκελ (Ρήξη εναντίον Γουικιπήντια κι ο καθένας ό,τι θέλει πιστεύει).

    Το άρθρο αναφέρεται σε άρθρα έγκριτων γερμανικών εφημερίδων, που ουδείς αμφισβητεί, απλά ως συνήθως οι συντάκτες της βικυπήντια είναι λίγο αδιάβαστοι.

    Όσο για το ‘Αφού δε δέχεσαι το διάλογο με την καλώς εννοούμενη έννοια του όρου’, όχι δεν δέχομαι το γεγονός ότι κάνεις προπαγάνδα μέσα σε μια ιστοσελίδα που επιθυμεί να συζητάει. Τα ήθη της συζήτησης τα οποία επιδεικνύεις είναι απαράδεκτα.

    Στο καλό και να μην γράφεις

    • Τη Μέρκελ την ανέφερες πρώτος εσύ όχι εγώ αγαπητέ μου στην πρώτη σου απάντηση σχετικά με τον Μπερίσα. Ελπίζω να μη συμβεί κάποιο «ατύχημα» και «χαθούν» σχόλια οπότε οποιοσδήποτε καλόπιστος επισκέπτης μπορεί να παρακολουθήσει την ακολουθία και να βεβαιώσει του λόγου μου το αληθές.
      Όσον αφορά τη Γουκιπήντια, και χωρίς να θέλω να προσβάλλω τη Ρήξη την οποία εκτιμώ ιδιαιτέρως, υπάρχουν κι εκεί αναφορές και τα άρθρα υπόκεινται σε συνεχή βάσανο και έλεγχο. Υπάρχει προφανώς δύο διαφορετικές προσεγγίσεις στο θέμα της Μέρκελ κι αυτό διαπιστώνω στο τελευταίο μου σχόλιο.
      Τέλος η μόνη «προπαγάνδα» που αποδέχομαι ότι έκανα είναι υπέρ της κληρωτής δημοκρατίας-δημαρχίας ως μέσο ελέγχου των για την ώρα ανεξέλεγκτων επαγγελματιών πολιτικών ελίτ, αριστερών, δεξιών δεν ενδιαφέρει, που με το σύστημα της «λαϊκής εντολής», το οποίο στηλιτεύεται κι από το Άρδην σε άλλο άρθρο, καπηλεύονται την εξουσία και παραπλανούν το λαό.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*