Αρχική » Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του Νεοθωμανού “Σουλεϊμάν”

Συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του Νεοθωμανού “Σουλεϊμάν”

από admin

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Ο ΑΜΕΣΩΣ Ο ΝΕΟΘΩΜΑΝΙΚΟΣ «ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ» 

Το θράσος του ραδιοτηλεοπτικού σταθμού Αντένα ξεπερνάει κάθε όριο. Αφού πρώτα εγκαινίασε την πλημμύρα των τουρκικών σήριαλ που επεκτάθηκαν ήδη στο Μέγκα  και στον Άλφα, τώρα επιχειρεί ένα ακόμα βήμα: Να παρουσιάσει, με τυμπανοκρουσίες, έναν σφαγέα του ελληνικού και των λοιπών βαλκανικών λαών, τον Σουλεϊμάν, ως ήρωα, στην ελληνική τηλεόραση.

Ο Σουλεϊμάν, ένας από τους απηνέστερους διώκτες του ελληνισμού, κατέλαβε τη Ρόδο, σφαγίασε και εξανδραπόδισε τον λαό της Κέρκυρας, μαζί δε με τον Σελίμ Α΄, τον οποίον διαδέχτηκε, υπήρξε ένας από τους οργανωτές των μεγάλων εκστρατειών του παιδομαζώματος.

Αφού λοιπόν οι Έλληνες εθίστηκαν ήδη στα τουρκικά σήριαλ, ο Αντένα πραγματοποιεί ένα νέο βήμα και προβάλλει έναν από τους  βασικούς οργανωτές της λεηλασίας και της υποταγής των βαλκανικών λαών στους Οθωμανούς, ως το πρότυπο για το νεοθωμανικό μέλλον που μας προετοιμάζει η ευτελισμένη ελίτ της χώρας.

Έτσι από τη μία πλευρά  εθνομηδενιστές δήθεν διανοούμενοι ασκούν λοβοτομή στα σχολεία και στα πανεπιστήμια, και από την άλλη τα αφεντικά της τηλε-αποβλάκωσης, μας σπρώχνουν ολοένα και βαθύτερα στον χειρότερο ραγιαδισμό.

Πρέπει να αντισταθούμε! Όπως έγινε με το άθλιο βιβλίο «ιστορίας» της ΣΤ΄ Δημοτικού, έτσι και τώρα πρέπει να απαιτήσουμε την απόσυρση του σοβινιστικού «Σουλεϊμάν»

Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Σε καμία άλλη χώρα δεν θα διανοούνταν κανείς να προβάλει μια σειρά που εκθειάζει τον ίδιο του τον κατακτητή. Αν δεν μπορούμε να το διανοηθούμε, ας φανταστούμε τους Παλαιστίνιους να βλέπουν σήριαλ με τη ζωή του Αριέλ Σαρόν ή να παίζεται σειρά με τους έρωτες των ναζί στο Ισραήλ.

Φτάνει πια! Οι Έλληνες έχουν αξιοπρέπεια. Όπως εξεγειρόμαστε όταν μας σέρνει η Τρόικα ως επαίτες στα ευρωπαϊκά σαλόνια, έτσι και αρνούμαστε να προσβάλλει έτσι την ιστορική μας μνήμη και την εθνική μας αξιοπρέπεια ο κύριος Κυριακού και το κανάλι του.

 Ζητούμε την άμεση απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ 1

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, το ΕΣΡ, την Ακαδημία Αθηνών και τα κόμματα τα οποία αιδημόνως σιωπούν να πάρουν αμέσως θέση.

Καλούμε τους Έλληνες πολίτες να αναλάβουμε οι ίδιοι να υπερασπιστούμε την τιμή και την ιστορία του τόπου μας.

Κλείνουμε τις τηλεοράσεις, ανοίγουμε τα μάτια μας.

 Αν συμφωνείτε να αποσυρθεί το σήριαλ του ΑΝΤ 1 υπογράψτε εδώ

Διαβάστε επίσης “Να απαντήσουμε στην πολιτισμική Τουρκοποίηση”, του Γιώργου Καραμπελιά

 Υ.Γ. Τις υπογραφές σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τις στείλουμε στον Αντένα και θα πιέσουμε να “κοπεί” η σειρά για να είναι πιο εύκολη η επεξεργασία τους, παρακαλούμε να μην υπογράφετε ως ανώνυμοι και αν είναι δυνατόν να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ

152 ΣΧΟΛΙΑ

Χρήστος Δεσποινιάδης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:20

Φτάνει πια! Ζητούμε την άμεση απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ 1
Καλούμε τους Έλληνες πολίτες να αναλάβουμε οι ίδιοι να υπερασπιστούμε την τιμή και την ιστορία του τόπου μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΝΤΟΥΛΑ ΜΑΚΡΥΔΑΚΗ 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:42

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ Κ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ Κ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ..ΠΑΛΙΟ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Κ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ Κ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ..ΑΙΣΧΟΣ..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
kristi 11 Μαρτίου 2013 - 22:51

nai, ean den vlepoume tourkika eimaste ellhnes alliws eimaste anthellines kai prodotes… auta ta pragmata pou lete na ta sekfteste prwta… autoi einai oi paragontes gia na thewrhthei kapoios ellhnas ‘h oxi???? ean vlepei tourkika sirial??? kata arxhn eimai sigouroi pws oi pio polloi apo autpus pou sxoliasan den ikseran kan ti ekane o souleiman stous ellhnes kai genika thn istoria tou ellhnismou-kai den ennow auth pou kai kala mas mathainoun sta sxoleia- kai afou pextike ston ant1 meta oloi googlaran na doun ti exei kanei o souleiman stous ellhnes…. apanthsh ean prepei h oxi na uparxoun tourkika sirial den exw kai oute exw asxolithei pote…apla mou fenete tragiko kapoios na apokalei tous ellhnes prodotes epeidh dene xei ti na kanei kai vlepei sthn tv tourkika… h tapinh mou gnwmh

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
STEFANIA 24 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:43

Αυτοί οι διανοούμενοι της γνωστής πλατείας και της οδού
Σόλωνος και των γύρω δρόμων γιατί άραγε σιωπούν ;
Τόσο βολεμένοι είναι που δεν έχουν το κουράγιο ούτε ένα άρθρο να γράψουν για τα τόσα στραβά που συμβαίνουν ;
Το μόνο που γνωρίζουν καλά είναι να γλείφουν για να έχουν καλές κριτικές και να εμφανίζονται στις οθόνες σαν οι μεγάλοι του πνεύματος ;
Καλά τους αποκαλεί ένας ποιητής : ” διανοούμενοι του καμπινέ οδηγούνε την κούρσα” κα τον έχουν αποκλείσει
από τα σαβουροπεριοδικά τους .
Λοιπόν για να μη λέμε πολλά όλες οι Τούρκικες σειρές αμέσως να αποσυρθούν από τις οθόνες .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Δεσποινιάδης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:24

Ζητούμε την άμεση απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ 1

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, το ΕΣΡ, την Ακαδημία Αθηνών και τα κόμματα τα οποία αιδημόνως σιωπούν να πάρουν αμέσως θέση.

Καλούμε τους Έλληνες πολίτες να αναλάβουμε οι ίδιοι να υπερασπιστούμε την τιμή και την ιστορία του τόπου μας.

Κλείνουμε τις τηλεοράσεις, ανοίγουμε τα μάτια μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ηλίας 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 15:23

Να γίνει διαμαρτυρία στις εταιρείες που διαφημίζουν τα προϊόντα τους στις σειρές αυτές καθώς και αποχή από την κατανάλωσή τους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΥΛΟΣ ΠΡΟΒΗΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:32

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο ΑΝΤΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΆΕΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΆ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΠΛΈΟΝ ΚΛΕΊΣΤΕ ΤΗΛΕΟΡΆΣΕΙΣ ΣΕ ΛΊΓΟ ΘΑ ΒΆΛΟΥΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΆ ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΗ ΓΛΏΣΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΩΡΕ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΌ ΤΡΟΠΟ ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΈΛΟΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΆ ΣΕΙΡΙΑΛ ΤΈΛΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:45

Αυτό φίλε μου έχει ήδη γίνει από την «κυρία» Γιαννάκου-Κουτσίκου: «Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της Τουρκικής Γλώσσας στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη του Γυμνασίου» (ΦΕΚ 867Β, 10/7/2006).
Θα προσέξεις ότι αναφέρεται σε «επίπεδο αρχαρίων» (σελ. 12373) αλλά και σε «επίπεδο προχωρημένων-φυσικών ομιλητών» (σελ. 12383).
Μάντεψε ποιοι είναι οι «αρχάριοι»…

Το ΦΕΚ εδώ:
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFGQ40gSLPFOXdtvSoClrL8oJKd3ftQkXx5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyIq-BTkXB0ftEAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K–td6SIuTYLLaD03CJwLrIr8PfWu4fkXIQNBLKh985PFsX_o4qr

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιώργος 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:58

Τα ΜΜΕ ειδικά ΜΕGΑ και ΑΝΤ1 περνούν την Τουρκική προπαγάνδα όπως ακριβός την θέλουν οι Τούρκοι. Η πολιτεία δεν κάνει τίποτε και σε λίγο οι νέες γενειές θα νομίζουν ότι η κυρία Ρεμπούση έχει απόλυτο δίκιο. Στην Μικρά Ασία δεν έγινε σφαγή οι ΕΛΛΗΝΕΣ συνωστίζονταν και έπεφταν στη θάλασσα. ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ γρηγορείτε η κατάσταση δεν πάει άλλο είμαστε προδομένοι από όλλους

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
triafilos rozelle 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:22

γεμησαμε σκουπηδια,σταματηστετουσ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σκαρόπουλος Χρήστος 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 19:16

Αίσχος αυτή η φάρα που με τα μιντια τους κάνουν συστηματική πλύση εγκεφάλου στον Ελληνικό λαό μας έχουν πουλήσει και τις συνέπειες τις πληρώνουμε σήμερα.Πρέπει να ξυπνήσουμε και να αντιδράσουμε.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Zinon 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 19:17
    Πήγα να ψηφίσω και μου ζητάει προσ. δεδομένα.

    Στείλτε καλύτερα ένα e-mail στον ΑΝΤ1 που να τους βρίζετε όλους και αυτούς και τους Ε.Σ.Ρ.δες .
    Που είναι η αξιοπρέπειά μας;
    Που είναι η τιμή στους πεσόντες;
    Ξεφτιλισμένοι προδότες κιοτίδες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:21

Το ζητούμενο της κίνησης δεν ειναι να ψηφίσετε, αλλά να υπογράψετε άρα θα πρέπει να συμπληρώσετε το όνομά σας, δεν ζητά κάποιο άλλο προσωπικό δεδομένο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
spyros botsis 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 20:35

Αγαπητέ συντάκτη,
Απ’ ότι γνωρίζω η Κέρκυρα δεν είχε ποτέ Τούρκους κατακτητές, καλά θα ήταν να το ψάξετε καλύτερα…

Με εκτίμηση,
Σπύρος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:46

Δεν τα γνωρίζετε καλά τα ιστορικά γεγονότα, η Κέρκυρα πολιορκήθηκε από τους Τούρκους, αλλά δεν κατακτήθηκε αλλά λεηλάτήθηκε αγρίως. Στις 25-8-1537 ο οθωμανικός στρατός (25.000) ξεκίνησε την πολιορκία του καστρου της Κερκυρας που το υπεράσπιζαν 3000 Βενετοι και Κερκυραίοι. Για διάφορους λόγους (από ότι ήταν καλά εφοδιασμένη η φρουρά, από τις κακές καιρικές συνθήκες από διάφορες διεθνείς εξελίξεις που ανέτρεπαν τα σχέδια του Σουλεϊμάν) η πολιορκία λύθηκε στις 11-9-1537. Αλλά οι Τούρκοι κατέστεψαν την υπαιθρο της Κέρκυρας και συνέλαβαν ως αιχμαλώτους 7000 Κερκυραίους που τους πήγαν αργότερα στην Κων/πολη. Στη συνέχεια ο στόλος του Σουλεϊμάν που διοικούνταν απο τον διαβόητο Μπαρμπαρόσσα λεηλάτησε την Πάργα, τους Παξούς, την Κεφαλλονιά, τις Στροφάδες και τα Κύθηρα από τις λεηλασίες αυτές αιχμαλωτήθηκε πλήθος Ελλήνων. Οι επιδρομές συνεχίστηκαν και στο Αιγαίο στη συνέχεια. Για περισσότερα για τα “ανδραγαθήματα” του Σουλεϊμάν διαβάστε Ιστορία του Ελληνικού Εθνους τόμος Ι της Εκοτικής Αθηνών σελ. 298-299 και το κείμενο που βρίσκεται στη σελίδα του Άρδην “Εργα και ημέρες του Σουλεϊμάν Α΄” (http://ardin-rixi.gr/archives/7303)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:59

Αυτό που λέτε δεν αναιρεί το αρχικό σχόλιο. Οι Οθωμανοί ουδέποτε κατέκτησαν την Κέρκυρα.
Όσο για τις κατακτήσεις και τις λεηλασίες ήταν η συνήθης πρακτική όλων των αυτοκρατοριών από γεννήσεως του είδους σε περιόδους πολέμου.Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά που έκαναν οι Οθωμανοί θα πρέπει να τα αξιολογήσουμε αλλιώς από αυτά που έκαναν άλλοι κατακτητές.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
goa 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:04

έχετε δίκιο για τις αυτοκρατορίες (αν και στη βια που μεταχειρίζονταν διέφεραν), γι' αυτό και είμαστε κατά κάθε μορφής αυτοκρατορίας και για αυτό δεν θελουμε την αμερικανική αυτοκρατορία ούτε τη νεοθωμανική. εσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:42

Οι αυτοκρατορίες δεν είναι ούτε καλές ούτε κακές από μόνες τους.Απλά υπάρχουν ως ένα πολιτικοιστορικό γεγονός και προφανώς θα συνεχίσουν να υπάρχουν.Το αν είναι καλές ή όχι εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπει κανείς. Αν είσαι δηλαδή από μέσα ή από έξω.
Σήμερα η ισχυρότερη είναι όντως η αμερικανική.Και φυσικά εμείς είμαστε απ’έξω-κοντά βέβαια, αλλά απ έξω. Τρέμω πάντως στην ιδέα σκεφτόμενος ποιοι θα μπορούσαν να διαδεχτούν την “κακή” Αμερική….
Όσο για τους νεοωθωμανούς, αυτοί , κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν ως πιθανότητα μονάχα στα κεφάλια κάποιων θερμοκέφαλών και ευφάνταστων και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου.

Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:47

Ο απόλυτος κυνισμός!
Η βία ή τα ναρκωτικά είναι η συνήθης πρακτική όλων των βιαστών για να ακινητοποιούν τα θύματά τους. Άρα να τα προσπερνάμε σαν σύνηθες modus operandi και δεν τρέχει τίποτα;
Και επειδή δεν κατάφερε ο βιαστής να κάνει διείσδυση γιατί ξύπνησαν οι γείτονες (αποτυχία κατάληψης της Κέρκυρας), το ξύλο που έφαγε το θύμα το ξεχνάμε;
Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο πρόστυχος και χυδαίος είσαι!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:14

Μα τι λογική είναι αυτή! Δεν θέλουμε το σήριαλ επειδή οι Οθωμανοί πριν 500 χρόνια λεηλάτησαν την Κέρκυρα; Και να την Ρόδο που την κατέλαβαν
Αν μπούμε στη λογική των κατακτητών και οι Φράγκοι (Βενετοί και ιππότες είχαν Κέρκυρα και Ρόδο αντίστοιχα) κατακτητές ήταν.
Άλλαξε χέρια σε ένα πόλεμο το ένα νησί,δεν άλλαξε το άλλο.
Τί σχέση έχουν αυτά με βιασμούς,ναρκωτικά και άλλα παρόμοια.Τα γεγονότα είναι συχνά απλά. ¨Όταν τα γράφουμε μετά από αιώνες ως ιστοριά, , και αναλόγως με την ερμηνεία και το τί συμφέρει στην περίσταση, τα ιδεολογικοποιούμε και τους προσθέτουμε βάρη τα οποία ουδέποτε είχαν.

Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:54

Φτάνει με την τουρκοφοβία πια.
Αν δεν σας αρέσουν τα σήριαλ αυτά, απλά μην τα βλέπετε.
Το συγκεκριμένο είναι μια υπερπαραγωγή που παρουσιάζει την ζωή του σημαντικότερου σουλτάνου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας επιμένοντας ιδιαίτερα στη σχέση του με την Χιουρέμ, την γνωστή στη Δύση Ρωξελάη, την γυναίκα που κυβερνούσε τον αντρα που κυβερνούσε μια αυτοκρατορία.
Ένα ερωτικό σήριαλ είναι με ιστορικό πλαίσιο
Τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις των συντακτών σας, φοβάμαι.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:39

Σοβαρολογείς Χρήστο Κ;
Τουρκοφοβία;
Φαντάσου τι θα γινόταν αν αγόραζε η Ισραηλινή τηλεόραση σίριαλ για την «ερωτική ιστορία» του «Χίτλερ του Μεγαλοπρεπή» με την Εύα Μπράουν, ή αν αγόραζε κάποιο Παλαιστινιακό κανάλι κάποιο αντίστοιχο σίριαλ για την ζωή του Μπεν Γκουριόν.
Θα αγόραζε η τουρκική τηλεόραση σίριαλ για την ζωή του Κολοκοτρώνη και του Παπαφλέσσα;
Γιατί εμείς να είμαστε τόσο λαπάδες;
Και όχι, θα γκρινιάζουμε διότι τα ραδιοκύματα είναι δημόσια περιουσία και οι «κύριοι» που τα εκμεταλλεύονται πρέπει να λογοδοτούν στον ελληνικό λαό!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:49

Τετοιες συγκρίσεις μπορεί να είναι εντυπωσιακές αλλά άκαιρες. Το να συγκρίνεις τον Χίτλερ με τον Σουλεϊμαν το Μεγαλοπρεπή είναι ανιστόρητο αν όχι επικίνδυνο.
Ούτε τα πρόσωπα ούτε οι εποχές ούτε οι συνθήκες είναι συγκρίσιμες
Νομίζω επανέρχομαι στο αρχικό σχόλιο που έγραψα πιο κάτω. Αν δεν σου αρέσει απλά μην το δεις.
Τη συλλογή υπογραφών για να αποσυρθεί η σειρά( η οποία παρεμπιπτόντως πωλείται εδώ και ένα χρόνο με τηλεπεριοδικό στην Ελλάδα) εχει χαρακτήρα κωμικό,και φυσικά λειτουργεί ως πρώτης τάξεως διαφήμιση.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιάννης Ξ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:55

αυτή τη στιγμή (22:52) έχουν συγκεντρωθεί 2.232 υπογραφές μεσά σε λιγότερο από 12 ώρες που ξεκίνησε η συγκέντρωση υπογραφών.Αν αυτό για τον Αντένα και εσάς είναι γελοίο, για μας δεν είναι γιατί δείχνει ότι πλήθος Ελλήνων έχουν ακόμα αντανακλαστικά.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:01

Σφαγέας ο ένας, σφαγέας και ο άλλος, σ’ αρέσει δε σ’ αρέσει!
Και φαντάσου ότι ο Χίτλερ είχε στην διάθεσή του μηχανικίνητο εξοπλισμό για να καταφέρει τις σφαγές που κατάφερε.
Φαντάσου τι θα έκανε ο Σουλεϊμάν αν δεν βασιζόταν μόνο στην δύναμη του αέρα και των κωπηλατών του…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:32

Όχι αγαπητέ ο Σουλείμαν μπορεί να έκανε σφαγές στο πλαίσιο των πολέμων και των κατακτήσεων του, όπως συμβαίνει -δυστυχώς- σε τετοιες περιπτώσεις ομως σφαγέας δεν ήταν.
Σφαγές έκανε και ο Μεγαλέξανδρος, και ο Ιουλιος Καίσαρας,και ο Ιουστινιανός αλλά σφαγείς δεν τους χαρακτηρίζει η Ιστορία.
Άλλα είναι τα κριτήρια για να δώσεις αυτό τον χαρακτηρισμό
Ο Σουλεϊμαν υπηρξε ο ισχυρότερος ηγέμονας της εποχής του. Συγχρόνως την δική του περίοδο ο Οθωμανικός πολιτισμός ζει την μεγαλύτερη του ακμή και δημιουργεί έργα τέχνης και αισθητικά πρότυπα που θα επηρεάσουν την υπόλοιπη Ευρώπη και τον κόσμο.
Όταν καταφέρουμε να ξεφύγουμε από την κυρίαρχη -σε πολλούς-λογική ότι η Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν κάτι έξαλλοι Τούρκοι που ζούσαν σα ζώα, κουνούσαν γιαταγάνια, έκοβαν κεφάλια και άρπαζαν όποιο παιδί έβρισκαν μπροστά τους για να το κάνουν γενίτσαρο, τότε ίσως να μπορέσουμε να δούμε λίγο πιο ψύχραιμα και την μεγάλη αυτή ιστορική περίοδο στην οποία ο ελληνισμός όχι μόνο επιβίωσε αλλά (συν)δημιούργησε πολιτισμό.

Bill 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 04:00

Χρήστος Κ, αν σου αρέσουν οι τουρκικές σειρές προβλημά σου μην υπογράφεις στο κάτω κάτω, αλλά άσε μας να κάνουμε ότι νομίζουμε και μην μας πιπιλάς την γνωστή καραμέλα.. με λίγα λόγια άντε

Σμυρνιός 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:31

Χρήστο, επίτρεψέ μου να σου πω ότι όλη η λογική σου είναι λάθος. Εντελώς λάθος. Διότι κινείται, κατά πάσα πιθανότητα, σ’ ένα αντιεθνικιστικό μήκος κύματος, μόνο από την ελληνική πλευρά. Τι εννοώ: ο εθνικισμός στη σημερινή εποχή έχει πάρει αρνητικές διαστάσεις, αποτελεί ένα εργαλείο των άρχουσων τάξεων ώστε να μαστουρώνουν τα πλήθη και ν’ αποσυντονίζονται από τα πραγματικά κοινωνικά ζητήματα. Όμως, δεν υφίσταται εθνικισμός από την ελληνική πλευρά μόνο. Όσο επικίνδυνοι είναι αυτοί οι οποίοι ονειρεύονται εκστρατείες του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Ιουστινιανού ή του Ιουλίου Καίσαρα, του Αδόλφου Χίτλερ κλπ. τόσο επικίνδυνοι είναι κι αυτοί οι οποίοι χρησιμοποιούν το πρόσωπο ενός κατακτητή (γιατί ο Σουλειμάν ήταν κατακτητής, όπως και να το κάνουμε) για να χαράξουν πολιτικές. Βλέπω ότι η λογική αυτή που έχεις είναι αυτή που έχει ολόκληρη η αριστερά στην Ελλάδα δυστυχώς. Ναι, να πολεμήσουμε τον εθνικισμό και τον φασισμό αλλά από κάθε πλευρά. Όχι να δεχτούμε τον έναν για να πολεμήσουμε τον άλλον γιατί έτσι θα καταλήξουμε ή Χρυσαυγίτες ή ομοϊδεάτες των συστημικών μαριονετών.
Να σου τονίσω ότι κι ο Αδόλφος Χίτλερ οικοδόμησε τη Γερμανία. Από μια πάλαι ποτέ διαλυμένη αυτοκρατορία χωρίς στρατό και με τεράστια χρέη, με ένα αίσθημα αγανάκτησης και κατωτερότητας συνάμα, την οδήγησε σε ένα “μεγαλείο” τόσο πολιτισμικό (οι γάμοι μεταξύ των ξανθών και γαλανομάτηδων, η οικοδόμηση των σταδίων, των γηπέδων, των πάρκων, των συγκροτημάτων διαμονής, των δρόμων) όσο και στρατιωτικό (πειθαρχία, επαναστρατικοποίηση της χώρας, άρνηση χρεών) που τελικά κατέληξε σε δεκάδες εκατομμύρια νεκρούς, το Ολοκαύτωμα κι άλλα πολλά. Αδιαμφισβήτητα, για την εποχή του υπήρξε προσωπικότητα μεγάλου βεληνεκούς κι αν η Γερμανία είχε κερδίσει τον πόλεμο, σήμερα θα τον είχαμε σε κάδρα, κορνίζες, αφίσες, καρτ ποστάλ κι άλλα πολλά. Το ίδιο φυσικά ισχύει και γι άλλους κατακτητές όπως ο Μέγας Αλέξανδρος, λ.χ., ο οποίος οδήγησε ένα τσούρμο από κτηνοτρόφους, αγρότες και ψαράδες στα βάθη της Ασίας, σφάζοντας, λεηλατώντας κι άλλα πολλά. Επειδή δηλαδή οι ορεινές φυλές των Καλάς, των Παστούν κλπ. στο Πακιστάν και το Αφγανιστάν αντίστοιχα τον τιμούν ακόμα και μιλούν για τον έρωτά του με την Ρωξάνη, αναιρούνται όσα έκανε; Γιατί ξέρεις και ξέρω ότι δεν μετέδιδε τον πολιτισμό μας στους βαρβάρους αλλά λεηλατούσε μια έκπτωτη πλην ζάπλουτη αυτοκρατορία με το αίμα των υπηκόων της, άσχετα αν οικοδόμησε μερικά από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα που επιβίωσαν για αιώνες μέχρι την έλευση των Ρωμαίων ή κι αργότερα των Αράβων ή των Τούρκων. Οι κατακτητές είναι κατακτητές, ό,τι κι αν είναι, όσο ερωτύλοι κι αν υπήρξαν, όσα κι αν έχτισαν. Ήταν κατακτητές επειδή έσφαζαν. Στη δική μας περίπτωση, λόγω ακριβώς των συνθηκών της κρίσης αλλά και της γεωγραφικής θέσης της Ελλάδας, σε συνάρτηση με την εξωτερική πολιτική της Τουρκίας (δόγμα Νταβούτογλου), τέτοιες αγιοποιήσεις είναι επικίνδυνες. Γιατί ακόμα κι ένας φονιάς, αν παρουσιαστεί σαν ένας άνθρωπος με αισθήματα ή καταπιεσμένη παιδική ηλικία, μπορεί να οδηγήσει την κοινή γνώμη σε αποπροσανατολισμό. Παύει να ‘ναι φονιάς; Όχι. Κι αν πάλι δε νομίζεις ότι έγινε και κανένα κακό, δοκίμασε να συνεννοηθείς με όσους παρακολουθούν τα τουρκικά σήριαλ. Πρόχειρα θα σου πω ότι αντικατέστησαν με ευχαρίστηση την “Καληνύχτα” με το “Iyi geceler”. Άλλοι τοποθέτησαν τουρκικές σημαίες σε σπίτια ή σε σελίδες στο ίντερνετ. Ξέρεις, ίσως έρθει η στιγμή που θ’ αντικαταστήσουμε τα ονόματα και την ιστορική πραγματικότητα. Φοβάμαι, όμως, ότι τότε δε θα ‘ναι κανείς να συνεννοηθείς για ν’ αντιδράσεις.
Φιλικά, ένας Σμυρνιός

Νίκος Α 12 Σεπτεμβρίου 2012 - 02:13

Εγώ προτείνω να κάνουμε και συλλογή υπογραφών για τη απόσυρση των γερμανικών προϊόντων από την Ελληνική αγορά (αυτοκίνητα, αλυσίδες σουπερ- μαρκετ κ.α.) που τόσα χρόνια πλουτίζουν από τους Έλληνες βάζοντας σε δεύτερη μοίρα τα συμφέροντα των Ελλήνων παραγωγών. Φυσικά μετά συνεχίζουμε με μποϊκοτάζ των ιταλικών, των αμερικανικών και ούτω καθεξής προϊόντων…Χρήστο Κ διάβασα όλα σου τα σχόλια και χαίρομαι που θέτεις προβληματισμούς.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:02

AYTO ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ; ΤΙ ΠΕΡΙΕΜΕΝΕΙ ΑΡΑΓΕ; ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ. ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
goa 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:05

άνευ σχολίου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:08

Καταρχην να πω οτι ειμαι απο Κερκυρα και ουδεποτε ειχαμε Τουρκους στο νησσι παρα μονο Ιταλους.
Επιπλεον αντι να μαζευουμε υπογραφες για τον εκαστοτε πολιτικο η διεφθαρμενο δημοσιο λειτουργο που εχει κατασπαταλησει το δημοσιο χρημα να μπει φυλακη καθομαστε και ασχολουμαστε με μια υπερπαραγωγη(που σε τελικη αναλυση δειχνει τον Τουρκο Σουλτανο ως εναν ερωτιλο που τρεφεται απο τα παθη του οποτε δεν καταλαβαινω που ειναι το προβημα ακριβως). Ας ειχαμε και εμεις τα κοτσια να φτιαξουμε μια τετοια υπερπαραγωγη σε τελικη με τα παθη των δικων μας αγωνιστων που ειναι και καταγεγραμενο ιστορικα οτι ειχαν πολλα.Η τεχνη δεν ειναι πολιτικη οποτε ας μην τα συγχαιουμε και ας μη δινουμε πατημα στους αλλους να μας λενε κομπλεξικους.Και σε οποιον δεν αρεσει η σειρα εχει την επιλογη να αλλαξει καναλι ας μην το ξεχναμε αυτο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χριστίνα 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:37

Το ότι είσαι από την Κέρκυρα (κατά δήλωσή σου) δεν σημαίνει ότι μπορείς να λες ό,τι θέλεις και κυρίως ανακρίβειες. Αν όντως ήσουν Κερκυραίος, θα έπρεπε να ξέρεις τις καταστροφές που προκάλεσαν οι Οθωμανοί στην Κέρκυρα (έστω και αν δεν κατάφεραν να την κατακτήσουν): Η σημαντικότερη υπήρξε η πολιορκία της πόλης της Κέρκυρας από τον ναύαρχο του Σουλεϊμάν, Χαϊρεντίν Μπαρμπαρόσα, το 1537, η οποία συνοδεύτηκε από άγριες σφαγές, ενώ 20.000 αιχμάλωτοι πουλήθηκαν ως δούλοι στην Κωνσταντινούπολη. Η μείωση του πληθυσμού ήταν τόσο σοβαρή ώστε υποχρέωσε τους Ενετούς να μεταφέρουν πληθυσμούς από το Ναύπλιο. Αυτοί θα δημιουργήσουν το Αναπλιτοχώρι, και τους Αναπλάδες, στη Λευκίμμη, άλλοι Πελοποννήσιοι θα ιδρύσουν τα Μωραΐτικα. Τέλος, οι Κρητικοί εγκαταστάθηκαν στη Γαρίτσα και έκτισαν τα χωριά Κρητικά, Στρογγυλή, Μεσογγή, Αργυράδες και Άγιο Μάρκο. Το 1716, έγινε η τελευταία απόπειρα των Τούρκων να καταλάβουν το νησί, με 30.000 στρατό και μεγάλο στόλο, κατά τη διάρκεια του 7ου και τελευταίου βενετοτουρκικού πολέμου. Οι Ενετοί, με επικεφαλής τον Αυστριακό στρατάρχη φον Σούλεμπουργκ, εκτός από τους 5.000 στρατιώτες της φρουράς χρησιμοποίησαν και 3.000 Κερκυραίους εθελοντές, και οι Τούρκοι, μετά από μάχες ενός μήνα, γνώρισαν μια ολοσχερή ήττα και απεχώρησαν με τίμημα 15.000 νεκρούς (Πηγή: Α. Β. Τατάκη, «Η βενετική κυριαρχία», στο Βησσαρίων Σταύρακας (επιμ.), Νησιά του Ιονίου, Καθημερινή, Αθήνα 1996, σσ. 21-22).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:04

σε ευχαριστω για το μαθημα ιστοριας αλλα μιλησα για κατακτηση και οχι λεηλασια που ηταν η συνήθης πρακτική όλων των αυτοκρατοριών από γεννήσεως του είδους σε περιόδους πολέμου οπως αναφερθηκε και παραπανω.Και εν πασει περιπτωσει δεν ειναι αυτο το θεμα μας νομιζω

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:26

Καλά, αν σου λεηλατήσω το σπίτι, σε δείρω και μετά φύγω, δεν θα μου κρατάς κακία, ε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:30

Θαναση μην υποτιμας τη νοημοσυνη μου φιλε δεν ειπα αυτο ουτε ειπα οτι το εγκρινω η μου αρεσει απλα ειπα ιστορικα οτι πλην λεηλασιας οι Τουρκου δεν εγκατασταθηκαν ποτε στην Κερκυρα με βεζυρηδες κτλ….αλλα μαλλον μας συμφερει να κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε.

Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:30

ΠΑΝΟ, η εμμονή σου στα τεχνικά ζητήματα («λεηλασία» vs «κατάκτηση») προδίδει ακριβώς τον ίδιο κυνισμό με του Χρήστου Κ.
Μπράβο για την ικανότητά σου να είσαι απαθής μπροστά στον ανθρώπινο πόνο!

Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:52

Αφερίμ,όπως έλεγαν και οι μικρασιάτες παππούδες.
Προσυπογράφω ανεπιφύλακτα.Άλλωστε τα ίδια με άλλα λόγια λέω και εγώ πιο πάνω

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:14

Χρηστο δεν εχει νοημα να χαλαμε το σαλιο μας, ειναι χαρακτηριστικο του Νεοελληνα να βλεπει το δεντρο και να χανει το δασος. και θα επαναλαβω για αλλη μια φορα η τεχνη δεν ειναι πολιτικη.Και να πω και το χιλιοειπωμενο δημοκρατια εχουμε οποιος θελει βλεπει οποιος οχι.Το οτι μπηκαν οι νεοναζι χρυσαυγιτες στη βουλη δεν ειδα να μας ενοχλει ουτε ειδα να μαζευονται υπογραφες να βγουν εκτος…Η ξεχασαμε τη σφαγη των Ελληνων απο τους Γερμανους?Αρκετα με την υποκρισια και την μανια καταδιωξης που μας διακατεχει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:21

Αυτά για την χρυσή Αυγή αλλού γιατί εμείς ειχαμε τα κότσια να βγάλουμε μια βδομάδα πριν τις εκλογές του Ιουνίου αφισα (http://ardin-rixi.gr/archives/6184) κατά της Χρυσής Αυγής και να την κολλήσουμε πανελλαδικά μην κάνετε τέτοιες γυριστές σε εμάς, όπως και μαθήματα περί δημοκρατίας όσα σχόλια έχετε στείλει εσείς και ο Χρήστος τα έχουμε εγκρίνει, αν οι απαντήσεις δεν σας αρέσουν άλλο θέμα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:26

Καμια γυριστη δεν κανω απλα λεω οτι βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος οπως προειπα. και ειναι προς τιμην σας που εγκρινετε τα σχολια και δεν κανετε λογοκρισια αλλα συζητηση κανουμε δεν αντιλαμβανομαι το σχολιο.

Χρήστος Κ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:44

Νομιζω θα συμφωνήσω και σε αυτό μαζί σου
Ο λόγος που ξεκίνησα να γράφω σχόλια αντίθετα με την πολιτική θέση της ανάρτησης έχει να κάνει με το γεγονός ότι ήθελα να υπάρχει καταγραμμένη και η άλλη άποψη που βασίζεται περισσότερο στον ορθολογισμός και λιγότερο στο συναίσθημα
Δεν ευελπιστώ να πείσω κανέναν εδώ μέσα, αλλά πάλι όλο και κάποια αφορμή για προβληματισμό δίνεται έτσι.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:51

Η «άλλη άποψη» βρίσκεται γραμμένη στα έντυπα όλων των εκδοτικών μεγαθηρίων (ΔΟΛ, ΣΚΑΙ, κλπ, κλπ) και μας την ταΐζουν με το στανιό ορδές δημοσιογράφων, καθηγητών και πολιτικών τα τελευταία 20 χρόνια.
Δηλαδή μάταιος ο κόπος σου. Κομίζεις γλαύκας ες Αθήνας.

Χρήστος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:35

Ποια αντίθετη ορθολογική άποψη υπερασπίζεσαι αφού μόνο συναισθηματικά μιλάς, “μην είμαστε έτσι, μην είμαστε αλλιώς”. Το μόνο ορθολογικό που είπες είναι ότι είναι ένα ερωτικό σήριαλ με ιστορικό πλαίσιο. ε και; Το αυτονόητο δηλαδή, όλοι το αντιλαμβάνόνται, αυτό που προστίθεται από κάποιους είναι το ιδεολογικό φορτίο που έχει αυτό το έργο. Οι 300 του Φρανκ Μίλλερ ήταν ένα κόμικ, αλλά όταν έγινε ταινία ο μισός πλανήτης ξεσηκώθηκε για τα ιδεολογικά μηνύματα που ειχε η ταινία, γιατί ήταν μια αμερικανική ταινία που παρουσίαζε τους Πέρσες (δηλ. Ιρανοί) ως τέρατα, που ο μάτσο δυτικός ήρωας τους έβαλε στη θέση του. Η τηλεόραση, ο κινηματογράφος βρίθουν από τέτοιες προσπάθειες να περάσουν ιδεολογικά μηνύματα στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε για μια τουρκική προσπάθεια που αποβλέπει στην αγορά των Βαλκανίων, να παρουσιάσει την Οθωμανική Αυτοκρατορία στο μέγιστο σημείο της ακμής, ως καθιγιασμένη, όπου “μια σκλάβα μπορεί να ελέγχει τον ισχυρότερο άντρα του κόσμου κ.ά”. Ε, σας απαντάνε με ιστορικές πηγές ότι αυτή η εικόνα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Παραθέστε και εσείς έγκυρες πηγές που να υποστηρίζουν αυτά που λέτε για τον Σουλεϊμαν και έτσι θα συμβάλλεται στον προβληματισμό.

Χριστίνα 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:23

Σήμερα το βράδυ, αποφάσισα να παρακολουθήσω, όσο άντεξαν τα νεύρα μου, το περίφημο τουρκοσήριαλ. Οι αλήτες του ΑΝΤ κάνουν “επιστημονική” και φροντισμένη δουλειά. Αν και δεν γνωρίζω ούτε λέξη τουρκική, κατάλαβα ότι οι “μεταφραστές” παραποιούν κατάφωρα το τουρκικό κείμενο, προκειμένου να μην προκαλέσουν τους Έλληνες. Έτσι, ενώ ο Σουλεϊμάν μιλάει για την προετοιμασία της επίθεσης στη Ρόδο, τα τσιράκια του ΑΝΤ μεταφράζουν “το νησί” και τους ιππότες της Ρόδου τους αναφέρουν ως Ενετούς!! Όσο για την παραγωγή, είναι φανερό ότι πρόκειται για κρατική προπαγάνδα, στημένη και κατευθυνόμενη ειδικά για το εξωτερικό (Ελλάδα και βαλκανικές χώρες). Ένας από τους διαφημιζόμενους είναι ο ΑΒ Βασιλόπουλος. Να πλημμυρίσουμε την εταιρεία με τηλεμηνύματα και μην ξαναπατήσουμε το πόδι μας εκεί.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Άντε πάλι 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:28

Τα Τουρκικά σήριαλ προβάλλονται γιατί τα βλέπει ο κόσμος. Και τα κανάλια τα προτιμούν από τα ελληνικά, γιατί το κόστος για την αγορά τους είναι πολλές φορές μικρότερο από το κόστος για την παραγωγή ενός νέου ελληνικού σήριαλ. Ας σταματήσει επιτέλους η συνομοσιολογία, ότι τάχα υπάρχει ένας ανώτερος σκοπός εναντίον του έθνους μας. Η νεοελληνική κοινωνία πάσχει από βαθύτατα συντηρητικά σύνδρομα, από το σωβινισμό και την πολιτική αποπτώχευση (ίσως και απόρροια της απουσίας οργανικών διανοούμενων, όπως είχε τονίσει ο Γ.Καραμπελιάς σε παλαιότερο άρθρο του) που τη θέλει να βλέπει παντού εχθρούς και να κατασκευάζει μύθους. Εσείς περί άλλων τυρβάζετε. Κρίμα για το αγωνιστικό παρελθόν σας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:39

τέλειωσε το σήριαλ και πιάσατε το πληκτρολόγιο πάλι

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Άντε πάλι 8 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:59

Παραβλέπω το ανόητο σχόλιο σας…
Παρ’ όλα αυτά, επειδή κατά βάθος σας συμπαθώ, νομίζω πως αξίζει να ρίξετε μια ματιά στο σημερινό ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 για την επίθεση των νεοναζί της Χ.Α. (εξαιρετική η αφίσα σας). Νομίζω πως θα διακρίνετε κι εσείς την εξαιρετικά φιλο-χρυσαυγίτικη προσέγγιση του ρεπορτάζ μιας και θεωρείται δεδομένο ότι οι μετανάστες πωλούσαν παράνομα τα προϊόντα τους, ενώ η ΝΕΤ ανέφερε ότι 1 τουλάχιστον μετανάστης που δέχτηκε επίθεση είχε κανονικά έγγραφα. Ενώ προβάλλεται μία ακατανόητη δήλωση πωλήτριας (όπου χρεώνεται υπέρ της Χ.Α.), ενώ αποσιωπάται από το ίδιο βίντεο μία άλλη πολίτης που τους χαρακτηρίζει παρακράτος σαν και αυτούς που σκοτώσαν το Λαμπράκη. Νομίζω ότι εξηγείται πολύ καλά η σιωπή τους στο συγκεκριμένο ζήτημα με το Σουλεϊμάν, όπου ένα απλό νταβαντούρι ή μία ανακοίνωση θα τους έδινε πόντους. Γεια και χαρά!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:56

Όχι, το αντίθετο ισχύει: ο κόσμος βλέπει τα τουρκικά σίριαλ διότι προβάλλονται.
Δεν γνωρίζω κανένα λαϊκό κίνημα ή δημοψήφισμα που να απαιτούσε «τούρκικα σίριαλ για το λαό», ούτε κάποια ψηφοφορία που να οργάνωσαν τα κανάλια για να «εξετάσουν το ζήτημα». Αποφάσισαν να μας τα χώσουν στο λαιμό με το έτσι θέλω.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:50

Μην τα βλεπεις Θαναση και το οτι εχεις αντιθετη γνωμη δεν σου δινει το δικαιωμα να επιτιθεσαι προσωπικα με χαρακτηρισμους αλλα μαλλον ο admin δεν το βλεπει αυτο…..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:01

Με την ίδια λογική του «μην τα βλέπεις», κι εσύ να μη μπαίνεις στην ιστοσελίδα και «μην τα διαβάζεις».
Αφού διαφωνείς βρε αδερφέ με τα όσα γράφονται, τι κάθεσαι και διαβάζεις, σχολιάζεις και κουράζεσαι;

Όσο για τους «προσωπικούς χαρακτηρισμούς» δεν αναιρώ απολύτως τίποτα. Μήπως ζητάς από τον admin να προβεί σε λογοκρισία;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΙΧΑΛΗΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:03

βγαλτε αυτη την οθωμανικη πλυση εγκεφαλου απο την τηλεοραση

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χριστίνα 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:08

Και αν οι Οθωμανοί δεν κατακτήσανε την Κέρκυρα, έπεσαν σαν την ακρίδα σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα. Ιδιαίτερα ο Σουλεϊμάν, που τόσο φαίνεται να σας έχει γοητεύσει η ερωτική του ιστορία (αναφέρομαι στους κυρίους που μας εγκαλούν για τουρκοφοβία), περιγράφεται από τον ιστορικό Βακαλόπουλο ως εξής: “Γενικά η άνοδος του Σουλεϊμάν Α΄ σημειώνει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά των Τούρκων σουλτάνων απέναντι των χριστιανών και εβραίων ραγιάδων, μέσα στην οθωμανική Αυτοκρατορία. Πραγματικά, ο 28ετής μελαγχολικός και οξύθυμος σουλτάνος [ ] περιγράφεται με εχθρικά αισθήματα απέναντι των πληθυσμών αυτών”. Στις 28 Ιουλίου του 1522, περνά ο ίδιος ο σουλτάνος στη Ρόδο, επικεφαλής 200.000 ανδρών από τους οποίους οι 10.000 ήταν γενίτσαροι, ενώ ο στόλος του έφτασε τα 400 πλοία. “Οι υπερασπιστές της Ρόδου ήταν 5.000, από τους οποίους 600 ήταν ιππότες, 400 κρητικοί και ναυτικοί, καθώς και κάτοικοι της Ρόδου, τόσο από επιφανείς όσο και από άσημες οικογένειες”. Εν τέλει, στις 20 Δεκεμβρίου 1522, οι υπερασπιστές της Ρόδου συνθηκολόγησαν αλλά η νέα αυτή κατάκτηση είχε στοιχίσει στους Τούρκους 84.000 νεκρούς, “το άνθος των πολεμικών τους δυνάμεων είχε χαθεί. [ ] Αμέσως μετά την κατάληψή της, η Ρόδος εποικίζεται με Τούρκους από κωμοπόλεις και χωριά που βρίσκονται στα απέναντι μικρασιατικά παράλια”. (Πηγή: Απόστ. Βακαλόπουλος, Ιστορία του Νέου Ελληνισμοιύ, τόμ. 3, σελ. 103-117). Ως γνωστόν, άλλωστε, ο Σουλεϊμάν είναι αυτός που αφαίρεσε, ΟΡΙΣΤΙΚΑ, τιμάρια από χριστιανούς σπαχήδες, οι οποίοι θα μπορούσαν να τα διατηρήσουν μόνο αν εξισλαμίζονταν. Μπορείτε τώρα να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την ερωτική ιστορία του ΣουλεΪΜΆΝ. Καλή τηλεθέαση…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
kristi 11 Μαρτίου 2013 - 22:57

h pio tekmhriwmenh apanthsh pou diavasa mexri stigmhs… alla den kserw gia poio logo sas enoxlei pou h ellada ton parakolouthei kai fanatika( den eirwneuomai..pragmatika tha ithela na mathw tis apopseis sou epi tou thematos)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
goa 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:13

Δηλαδή τους συνεργαζόμενους Χριστιανούς δεν τους γούσταρε, ήθελε πλήρη υποταγή. Να τα βλέπουν αυτά κάποιοι.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
flatsolid 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:15

E, καλά, τουρκικό σήριαλ είναι, περιμένει κανείς να παρουσιάζεται ο Σουλεϊμάν ως κάτι άλλο πλην νικητής και υψηλόφρων; Κατ’ εμέ είναι ενδιαφέρουσα η αναπαράσταση του τρόπου λειτουργίας της κυβέρνησης των Oθωμανών σε “top level”, της παλατιανής ίντριγκας και του ανελέητου αγώνα των μελών του χαρεμιού για επιρροή.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΟΣ 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:21

Οπως ειπα και πριν δεν καταλαβαινω γιατι μας ενοχλει η ιστορια ενος μεγαλομανη ερωτιλου που τρεφεται απο τα παθη του και οπως λες και εσυ την ιντριγκα του χαρεμιου για επιρροη.ειλικρινα δεν καταλαβαινω…….!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:41

Η σειρά έχει αρκετές ανακρίβειες κυρίως στα επιμέρους και σε πραγματολογικές λεπτομέρειες και για αυτό κατηγορήθηκε οταν πρωτοπροβλήθηκε
Σε γενικές γραμμές κρατά τον καμβά της πραγματικής ιστορίας, ωστόσο μεγενθύνει σε γεγονότα συγκεκριμένα, κυρίως αυτα που σχετίζονται με το χαρέμι, τους έρωτες του Σουλειμάν και τις ίντριγκες των γυναικών του και όχι μονο, και εκεί πέφτει πολύ παραμύθι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η προβολή του συγκέντρωσε και στην Τουρκία μεγάλες αντιδράσεις στην αρχή καθώς πολλοί πίστευαν ότι η σειρά απομυθοποιεί τον μεγάλο Σουλτάνο παρουσιάζοντας τον να είναι συνεχώς στο χαρέμι στα χέρια των γυναικών.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΟΡΦΑΝΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:22

Συμφωνω απολυτα με ολα τα σχολια σας επι του θεματος….θα ηθελα εαν γινεται να επικοινωνησετε μαζι μου στην ιστοσελιδα μου στο face book σε αυτο το ονομα, Θεσσαλονικη τοποθεσια, μας ενδιαφερουν πολυ ατομα με ανοικτους οριζοντες οπως εσεις και ειστε ευπροσδεκτος στην σελιδα μας….

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
goa 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:37

Χρήστο αυτά που λες πλήρωνεσαι για να τα λες; Αν το κάνεις αφιλοκερδώς είναι κρίμα να κάνεις τέτοια προσπάθεια και να μην βγάζεις τίποτα. Με έχεις καραφλιάσει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Κ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:46

Όχι δεν πληρώνομαι,δυστυχώς, αλλά δεν θα με χαλούσε αν γινόταν αυτό, κατα προτίμηση από κάποιο εξοβελιστέο κανάλι ή εφημερίδα.
Προφανώς δεν πιάνουν αυτά σε εσας, το είπαμε και πιο πάνω.Ωστοσο όλο και κάποιος σκεπτόμενος αναγνώστης σας μπορεί διαβάσει κάτι και να του κινήσει την προσοχή.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χριστίνα 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:25

Πάντως, επειδή το ζήτημα έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλη έκταση και είναι όλο και περισσότεροι οι άνθρωποι που υπογράφουν τη διαμαρτυρία, αν ήμουν τουρκική Πρεσβεία ή Κυριακού θα έβαζα κανένα -δυο υπαλλήλους να παριστάνουν τους διαφωνούντες, με επιχειρήματα αντλημένα από το οπλοστάσιό της Πρεσβείας –μια «ερωτική ιστορία», «τέχνη» και αλλά τέτοια– για να σπάσει η εικόνα της ομοφωνίας των Ελλήνων. Βέβαια, δεν αποκλείεται κάποιοι να αναλαμβάνουν αυτό το έργο και αμισθί. Η Ελλάδα, δυστυχώς, πάντα διέθετε και «ιδεολόγους» που, στη διάρκεια της Κατοχής π.χ., μιλούσαν για τους «Γερμανούς στρατιώτες, αδέλφια μας» και, σήμερα, ημέρα της Επετείου της οριστικής καταστροφής του ελληνισμού της Πόλης – όχι στην εποχή του Σουλεϊμάν, αλλά στις 6 Σεπτέμβρη 1955– ομνύουν στο «Τούρκοι βιαστές, ευχαριστούμε».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χριστίνα 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:27

Και μια συμπλήρωση: “Ευχαριστούμε και… συνδημιουργούμε”!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δημητρης Μπελεφαντης 5 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:50

Μινωας Κυριακου και οι λοιποι ανθελληνες, ΕΝΟΧΟΙ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

ΠΟΙΝΗ: Τυφεκισμός ή θανατος με ηλεκτρικη καρεκλα …

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γεώργιος Μπίζιος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:47

Αίσχος και αηδία. Όχι μόνο θα πρέπει να μήν μεταδοθεί , αλλά να πληρώσει και ένα καλό πρόστιμο το ΆΘΛΙΟ και ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΟ κανάλι του ΑΝΤ1 για εσκεμμένη προσβολή και εξύβριση αλλά και διαστρέβλωση της Ελληνικής Ιστορίας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ηρακλης 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 01:06

φιλαρακι εσυ που ειπες τον Αλεξανδρο σφαγεα,εαν το μαθουν στα σκοπια θα σου κανουν μομφη. τον προγονο του γκρουεφσκι ειπες βρε αθεοφοβε σφαγεα,πιπερι θες πιπερι στο στομα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
George Mavropoulos 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 03:21

Boycott ANT and sponsors

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Petros Ioannou 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 04:11

Please stop showing this movie. It is a shame and insult to all the people who suffered and continue to suffer under the Turkish threats and occupation in Cyprus and Aegean

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Chara Conki 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 04:14

Ελεος πια!! Καιρος ειναι να σταματησουν οχι μονο ο Σουλειμαν αλλα ολα τα Τουρκικα σηριαλ!! Εδω ειναι Ελλαδα αν δεν το καταλαβανε!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Maria Michael 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:30

Na stamatisoun ola ta tourkika sirial!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:47

Ζητούμε την άμεση απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ 1

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Νικόλαος Ουζούνογλου 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:54

Ο Σουλεϊμάν είχε δολοφονήσει τον γιό του και 3 εγγόνια του με χρήση του νόμου του παππού του Σουλτάνου Μεχμέτ (Πορθητή). Ο Βεζίρης του, εξισλαμισμένος Έλληνας από την Πάργα με το όνομα του Ιμπραχίμ, επίσης δολοφονήθηκε με εντολή του Σουλεϊμάν όταν κοιμόταν επειδή τον είχε υποσχεθεί ότι δεν θα τον σκοτώσει εν ζωή. Πριν δώσει την εντολή της δολοφονίας του Ιμπραχήμ έλαβε γνωμάτευση από Ουλεμάδες ότι όταν κοιμάται ο άνθρωπός δεν ζεί. Μια ταινία που εξηγεί αυτά θα είχε αξία για πολλούς.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Πάνος Χρ. Κόκκινος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:39

Αισχος και Ντροπή. Βάλαμε τον εχθρό στο σπίτι μας και ενώ εμείς χαζεύουμε αυτός καγχάζει για το επίτευγμά του. Ακόμα μια φορά ΑΙΣΧΟΣ!
Κόκκινοσ Πανος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σκαντζόχοιρος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:42

@ Χρήστο Κ.

Αυτά που λες, μου θυμίζουν ένα παλαιό σύνθημα που έλεγε: ”όταν το καρφί της εξαθλίωσης φτάσει στο κόκκαλο, τότε θα είναι αργά για να ψάξεις να βρεις πιο ήταν το εργοστάσιο που το κατασκεύασε”.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:25

Έκανα υπομονή και περίμενα τις διαφημίσεις. Τα προϊόντα/εταιρείες που διοαφημίζονται είναι παρακάτω.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος να κοπεί το σίριαλ είναι ο ΑΝΤ1 να σταματήσει να βγάζει λεφτά.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος να γίνει αυτό είναι να φοβηθούν οι χορηγοί ότι θα τους βλάψει η διαφήμιση στο σίριαλ.

Μποϋκοτάζ σε ΌΛΟΥΣ τους παρακάτω και κανένα μαιλ/τηλεφώνημα που να τους ενημερώνει για την άποψή μας.

Vodafone
Βερόπουλος
Media Markt

ΙΕΚ Δομή
ΙΕΚ ΑΚΤΟ
Mediterranean College
Aegean Omiros College

Klinex
Garnier
AZAX
Milner
Compact Disc Club
Τηλέραμα
Oreo (μπισκότα)

11880
14900 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
14784 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ)
http://www.123playgames.gr
Λίτσα Πετρίδη και Συνεργάτες – 14550

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:52

Συμπλήρωση από το β’ διαφημιστικό διάλειμμα:

ΙΕΚ ΞΥΝΗ
ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ

Sprider Stores
Nestlé
Μινέρβα
Κρουασάν Molto
Wyeth, παδικό γάλα S-26
NOYNOY

14884
http://www.dino.gr
http://www.telemarketing.gr

Και οι απόλυτοι ναιναίκοι:
http://www.e-prices.gr του Υπουργείου Ανάπτυξης!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
thanasis 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:47

aisxos re!!!teleiwste ta na hsyxasoume!!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Serafim Galatas 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:05

Όλα ωραία και καλά. Και καλώς ειπωμένα. Και όλοι συμφωνούμε, για την τουρκολαγνεία που μας έχει οδηγήσει η ελληνική κατά τα άλλα TV. Προσπαθούμε να ξεχάσουμε όλη την σοφή ρήση των προπαππούδων μας. Τούρκος φίλος δεν πιάνεται.
Πρέπει να υπενθυμίσω τους αξιολάτρευτους φιλομεταναστευτικούς της κατά τα άλλα ‘δημοκρατικής’ ομάδας του Άρδην’, ότι για τις απόψεις μου των ‘φίλιων’ μεταναστών που ήρθαν για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας μας, και όχι μόνον για την αύξηση της εγκληματικότητας, οι αξιολάτρευτοι σοσιαλδημοκράτες της ομάδας του Άρδην, με διέγραψαν απ’ την ομάδα αποκαλώντας με φασιστοειδές. Οποία δημοκρατική άποψη περί φασισμού……

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:04

Αν ο χώρος του Άρδην δεν είναι πολύ “δημοκρατικός” για σας να πάτε στη σελίδα της Χρυσής Αυγής που κατά πάγια τακτική της τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα. Γι’ αυτό μέχρι να επιτρέψει η ΧΑ στη σελίδα της σχόλια προτείνω στους διαχειριστές να μην εγκρίνουν σχόλια Χρυσαυγιτών.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Serafim Galatas 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:44

Από ταμπέλες έχουμε συνηθήσει στην Ελλάδα μας. Όταν κάποιος εκφράζει μια άποψη, είναι πολύ εύκολο να χαρακτηριστεί με τα οποιαδήποτε επιβαρυντικά γι αυτόν σχόλια και να του κολληθούν διάφορες ‘ταμπέλες’ ανεπίτρεπτου χαρακτήρα, που δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα του. Αν μη τι άλλο λυπηρό…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:28

ειμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ και ειμαι περηφανη γι αυτο.. δωσαμε τον πολιτισμο σε ολον τον κοσμο και αντι να παμε μπροστα μας γυρισαν πισω..μας γυρισαν πισω οι πολιτικοι μας και καποιοι διαφωτιστες που ¨¨ πρεπει λενε να σκεφτομαστε οτι ολοι οι λαοι ειμαστε ιση…πρεπει να βλεπω τουρκικα σηριαλ να μαθω αλβανικα να παρω βουλγαρο στην δουλεια μου γιατι ειναι ανθρωποι και αυτοι΄.. δεν διαφωνω οτι ειναι ανθρωποι και αυτοι και πρεπει να ζησουν αλλα γιατι πρεπει εγω να γινω ενα με αυτους?¨γιατι πρεπει να βλεπω τον τουρκο και να λεω μπραβο για την υπερπαραγωγη που εκανε οταν ακομα και σημερα ειναι κατακτητες στην Κυπρο??και αυτοι οι ανθρωποι που εχουν παρεα μονο την τηλεοραση και ολα τα καναλια πρωι και απογευμα δειχνουν τουρκικα και δεν εχουν επιλογη τι αλλο να δουνε??πρεπει να κοιταζουμε πισω για να παμε μπροστα…να δουμε την ισορια μας…τους αγωνες μας ….να γινουμε οι Ελληνες του ¨21 και οχι οι νεοελληνες του καναπε και την τηλεορασης που ολα τα δικαιολογουμε και τ΄ αποδεχομαστε…..αλλα ειναι δυσκολο να σηκωθεις και να σταθεις στα ποδια σου οταν αυτα εχουν μουδιασει απο την ξαπλα…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:04

Να αποσυρθει αμεσα!!!!! Αισχος & ντροπη μας Νεοελληνες…..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αντι-Λωτοφάγος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:50

Ας ενημερώσουμε όσους δικούς μας που το βλέπουν…
για το πραγματικό πρόσωπο του Σφαγέα και κατακτητή του λαού μας…

ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ

όπου το θύμα βλέπει με συμπάθεια τον βιαστή και πρώην δυνάστη του…

όπου ο λεηλατημένος λαός βλέπει με συμπάθεια τον σφαγέα και πρώην κατακτητή του.

Κάποιοι δώσαν τη ζωή τους για αξίες όπως την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…
κάποιοι πέθαναν μαχόμενοι τους κατακτητές του λαού μας…
Ας αντιδράσουμε στη λήθη και στην αποχαύνωση.

————————————–
ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΑ!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Aλέξανδρος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 14:57

Μία από τις βασικές διαφορές του συντηρητικού από τον προοδευτικό άνθρωπο είναι ότι ο πρώτος ψάχνει να βρει “ποιός φταίει” ενώ ο δεύτερος το “τι φταίει”. Η διαφορά είναι θεμελιώδης. Ο πρώτος ψάχνει να επιμερίσει ευθύνες σε ανθρώπους, ώστε να αποσείσει από τον εαυτό του τις ευθύνες (κατηγορώντας μάλιστα τους άλλους ότι δεν είναι τόσο υπεύθυνοι όσο ο ίδιος) και να υπονοήσει ότι η “ανωτερότητά” του σε σχέση με τους υπεύθυνους είναι οιονεί φυσική, άρα αξεπέραστη, άρα τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει, αλλά και αν αλλάξει αυτό θα οφείλεται σε τυχαίους παράγοντες που δεν αφορούν τον ίδιο είτε ως άτομο είτε ως μέλος της κοινωνίας. Αντίθετα ο δεύτερος ψάχνει τις απρόσωπες αιτίες που οδηγούν σε ένα ατομικό ή συλλογικό λάθος, ώστε να τις θεραπεύσει και να επιτρέψει και σε εκείνον ακόμα τον φορέα των απρόσωπων αιτιών να προοδεύσει, και μαζί του να προοδεύσει όλη η κοινωνία. Η ερώτηση “τι φταίει;” είναι πράξη αγάπης, η ερώτηση “ποιός φταίει;” είναι πράξη μίσους (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ως αποτέλεσμα στην ερώτηση “τι φταίει” δεν μπορεί να προκύψουν ευθύνες και συνέπειες για πρόσωπα).

Όσοι λοιπόν κάνουν από άμβωνος κηρύγματα για το τηλεκοντρόλ και το off, και ότι δήθεν δεν φταίει κανένας άλλος εκτός από τους τηλεθεατές είναι κατ’ εξοχήν συντηρητικοί άνθρωποι, με την έννοια που αναφέρθηκε νωρίτερα. Δεν ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τα πράγματα, είναι αρκετά ευχαριστημένοι με την (υποτιθέμενη) ατομική τους διάκριση και ίσως κρυφά ευχαριστιούνται με την κατάσταση. Έννοιες όπως “διαπαιδαγώγηση” όχι μόνο των ανηλίκων, αλλά και των πιο αδύναμων πνευματικά (και είναι πολλοί αυτοί) της κοινωνίας είναι υπερβολικές και ύποπτες. Κάποιοι άνθρωποι είναι προορισμένοι να ζουν αυτάρεσκα στο φως, άλλοι στο σκοτάδι.

Σε ό,τι με αφορά, δεν υπέγραψα την παρούσα, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζω την προφανή, επικίνδυνη πολιτική σκοπιμότητα πίσω από τον ξαφνικό και ραγδαίο κατακλυσμό τουρκικών σήριαλ, που πλέον αρχίζουν να παίρνουν φανερό πολιτικό σχήμα (και άρα πρέπει να κρίνονται και με πολιτικά κριτήρια). Θεωρώ ότι οι τηλεοράσεις μας κατακλύζονται από προϊόντα αμερικανικής κουλτούρας και έχουν κατορθώσει να μας εξαμαερικανίσουν σε τέτοιο βαθμό, ώστε ακόμα και σήριαλ νεοοθωμανικού τύπου να είναι μικρότερα πνευματικά δεινά από την αλλοτρίωση που υφιστάμεθα. Έχω όμως κατανόηση για όσους υπογράφουν και συμφωνώ με τα κίνητρά τους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 16:54

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, ΝΕΟ-ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΘΑΝΟΣ 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:08

Συγχαρητήρια στον κ.Καραμπελιά για αυτή την εθνική του πρωτοβουλία,παρά τις όποιες ιδεολογικές μας διαφορές.Δεσμεύομαι προσωπικά και το έχω ήδη ξεκινήσει ότι θα στηρίξω αυτή την πολύ σημαντική πρωτοβουλία πέρα από την δική μου υπογραφή ,και με κοινοποιήσεις μέσω e-mail,στούς φίλους μου αλλά και με δημοσίευσεις σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης οπού μετέχω.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ifi kara 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:40

skoupidia den theloyme ..oxi alla

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Βάγια 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:12

Μην έχοντας διαβάσει όλα τα σχόλια, θα ήθελα να κάνω μια μικρή επισήμανση-απάντηση στους κυρίους που θεωρούν την αντίσταση στο κύμα του νεοθωμανισμού, τουρκοφοβία. Αν το συγκεκριμένο σήριαλ, προβάλλονταν κάποια άλλη χρονική στιγμή, ενδεχομένως οι αντιδράσεις να υπήρχαν αλλά με πιο ήπια μορφή. Δε σας προβληματίζει όμως, που τις περισσότερες ώρες στην ελληνική τηλεόραση, ακούγονται η αγλική και η τουρκική γλώσσα και όχι η ελληνική? Ο ελληνικός λαός στενάζει και στην ελληνική τηλεόραση δεν υπάρχει κανένα πρόγραμμα που να αγγίζει την καθημερινότητα του έλληνα -έστω μια ελληνική σκουπιδοσαπουνόπερα βρε αδερφέ- αλλά αντ’ αυτού προβάλλεται η super ζωάρα των Τούρκων! Η ελληνική σημαία δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στην ελληνική τηλεόραση, ενώ η τουρκική δε λείπει από κανένα τουρκοσήριαλ (εδώ οι τούρκοι ακολουθούν τα μονοπάτια των αμερικάνων και καλά κάνουν). Και επειδή εύκολα κάποιος χρησιμοποιεί τη Χ.Α για να φιμώσει όσους τολμούν και υπερασπίζονται ακόμα την ελληνική γλώσσα και κουλτούρα θα πω το εξής απλό και το εννοώ, ανέχομαι να μην προβάλλουν τα ελληνικά κανάλια τον ελληνικό τρόπο ζωής. Ανέχομαι να μην ακουγεται η γλώσσα μας. Ανέχομαι να μην έχουν παντιέρα τη σημαία μας. Αλλά είναι δικαίωμα και υποχρέωσή μου, να μη δέχομαι να ακούω και να βλέπω τούρκικα σήριαλ. Και το δημοκρατικό μοτο “μην τα βλέπεις” μου περισσεύει. Υπάρχει κόσμος που η μόνη του διέξοδος είναι η τηλεόραση, κι αν δεν ξέρει ποιος ήταν ο Σουλειμάν για να μπορεί να κρίνει και να απορρίψει, θεωρώ απολύτως δημοκρατικό να τον ενημερώσω εγώ σχετικά. Γεια σου Πάνο και Χρήστο! Γεια σας 4.550 ομοιδεάτες!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σπηλιωτόπουλος Αθανασιος 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:24

Ζητάμε να αποσυρθεί ως ανθελληνικό και αντιχριστιανικό!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Georgia 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:42

Φτάνει πια! Ζητούμε την άμεση απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού «Σουλεϊμάν» από τον ΑΝΤ 1

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
χρηστοσ αμπε....... 6 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:38

φτανει πια. οχι αλλεσ σφαλιαρεσ. επιτελουσ να βαλουμε ελληνεσ να κυβερνησουν. οχι ελληνοφωνεσ. ο καιροσ γαρ εγγυσ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αντωνης 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 01:25

Αντε και του χρονου να μας δειξετε και κανενα σηριαλ για τον Μωαμεθ τον Πορθητη!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΑΡΙΑ 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 04:16

Ω θεέ μου γέμισε η Πατρίδα μου ανθέλληνες και αντίχριστους.Δεν σέβεστε τους νεκρούς Ήρωες μας, που έδωσαν τη ζωή τους για μας??Θαυμάστε τους δολοφόνους του Ελληνικού λαού κ’ αν κάποια μέρα αρχίσει πόλεμος μην πολεμήσετε γιατί ” είναι καλοί μας φίλοι οι τούρκοι “…. και κάτι τελευταίο στην Κέρκυρα 11 αυγούστου γίνεται η τέταρτη λιτανεία του Αγίου Σπυρίδωνα σε ανάμνηση της εκδίωξης των Τούρκων μετά την πολιορκία,επίσης υπάρχει το θαύμα που έκανε Άγιος Σπυρίδων σε ενα τουρκόπουλο όταν ζήτησε συγχώρεση …

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΑΝΘΟΣ 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 07:44

Έλεος ποια με αυτές τις αηδίες.
θα βάλουν καμιά Ελληνική ταινία ή να πάνε να τα κλείσουν.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιωργος Παλαμαρης 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:06

Να κοπη η σειρα αμεσος <>

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στελιος 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:21

θα σας παρει κ θα σας σηκωσει ολους λαμογια..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΛΑΜΠΡΟΥ 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:26

Ντροπή!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ 7 Σεπτεμβρίου 2012 - 22:40

ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΡΑΤΗ, ΟΠΩΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ,ΙΤΑΛΙΑ ΙΣΠΑΝΙΑ Κ.Α., ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΡΕΣ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΤΛΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΩΣ,ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Η΄ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ Η΄ΥΠΟΥΡΓ. ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ-ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΦΟΡΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΣΕΙΡΑΣ/ΤΑΙΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ Η΄ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΕΣ ΣΕΙΡΕΣ&ΤΑΙΝΙΕΣ.
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΏΝ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΑ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χριστινα Κάπ 8 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:26

Δεν ντρεπόμαστε πλέον καθόλου??
Κ ποιοι ανεγκέφαλοι τα βλέπουν αυτα;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αντωνιάδης Μιχ. 8 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:00

Τρελλαθήκατε, που προβάλετε τον Τούρκο Σουλειμάν, και όχι την ένδοξη Ιστορία της Ελλάδας ? Οι ψυχές των θυμάτων του θα σας κατηγορούν εις τον αιώνα !

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΙχαήλ 8 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:43

Αυτό το τουρκοσήριαλ- όπως και όλα τ’ άλλα – πρέπει να σταματήσει να προβάλλεται από τον ΑΝΤ1. Στην Ελλάδα της καταπτώσεως τι μπορούμε άλλο να αναμένουμε από τέτοια φαινόμενα σήψεως; Και βέβαια τόσο ο ΑΝΤ1 όσο και τα λοιπά τουρκοκάναλα ακολουθούν πολιτική εθνικής αποσαθρώσεως … Και βέβαια όλοι οι μεγαλόσχημοι δημοσιογράφοι της δεκάρας – ενώ συνεχίζουν να τρέφονται παχυλά από την νέα Οθωμανία – στρέφονται μετά μανίας κατά παντός του ελληνικού, πάντα δαψιλείς εις πρικοχόλους μομφάς κατά της ελληνικής πατρίδος … Ως πότε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιάννης Π. 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:30

Η πολιτική της τουρκολαγνείας συνεχίζεται ακάθεκτη. Τώρα πιο απροκάλυπτα από ποτέ. Πολλοί φίλοι έχουν πιάσει το θέμα από εντελώς λάθος βάση. Το θέμα δεν είναι ότι έχουν υπάρξει αυτοκρατορίες, και ηγεμόνες και ισχυρές ιστορικές προσωπικότητες, και ότι για όλα αυτά θα μπορούσε να γυρίσει κανείς μια ταινία, ένα σήριαλ, αυτό φυσικά είναι λογικό. Το θέμα δεν είναι καν το τι έκανε ο Σουλεϊμάν στην Κέρκυρα και τη Ρόδο. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά εντάσσονται σε μια άνευ προηγουμένου επίθεση στο θυμικό και το φαντασιακό του λαού πως πρέπει ντε και καλά να αγαπήσουμε τους Τούρκους πάση θυσία… Κάθε μέρα μετά τις ειδήσεις, την ώρα της μεγαλύτερης τηλεθέασης, προβάλλονται τούρκικα σήριαλ στα μεγαλύτερα κανάλια, και αυτό, συγγνώμη, αλλά εμένα ένα πράγμα μου δείχνει: Σχεδιασμό. Δεν είναι ότι είναι φτηνά τα σήριαλ, φτηνά είναι κι άλλα, ούτε και ότι “με τους Τούρκους μοιάζουμε και γουστάρει ο κόσμος”, και με τους Ιταλούς και τους Ισπανούς και τους Βαλκάνιους μοιάζουμε, και από κει μπορούν να βρουν φτηνά, αλλά αυτοί δείχνουν Τούρκικα. Γιατί έτσι πρέπει, έτσι έχει σχεδιαστεί, να “αμβλυνθούν οι διαφορές”, να αρχίζουμε να συνηθίζουμε την τουρκική παρουσία, θα μας χρειαστεί στο μέλλον, τώρα ειδικά που έχουμε οικονομικά προβλήματα με αυτούς θα κάνουμε δουλειές και ο Κυριακού και όλοι αυτοί… Από κει θα ξεκινήσεις, από τα σήριαλ για να προετοιμάσεις το έδαφος. Δεν θα με εξέπληττε αν πίσω απ’ αυτές τις μεθοδεύσεις, δεν είναι μόνο το ότι τα δίνουν φτηνά, αλλά υπάρχει και καμιά γενναία χρηματοδότηση από καμιά “Εταιρία” καμιά ΜΚΟ, καμιά πρεσβεία… Δεν με ενδιαφέρει τι ήταν ο Σουλεϊμάν, όλοι οι λαοί έχουν να επιδείξουν μεγάλες προσωπικότητες, με ενδιαφέρει όμως το τάιμινγκ που διάλεξαν για αυτή την άνευ προηγουμένου επίθεση εξοικείωσης και … θαυμασμού για την Τουρκιά. Αν αυτό δεν είναι σχεδιασμός, τότε ποιός είναι ο σχεδιασμός;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
goa 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:48

στο ηλεκτρονικό Βήμα έχει αναρτηθεί κείμενο με τίτλο
“Ο Σουλεϊμάν, η «πολιτισμική τουρκοποίηση» και τα εθνικιστικά φαντάσματα” (http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=473847) όποιος εχει όρεξη ας αφήσει ένα σχόλιο για να μην μένουν οι βλακείες του κου Τζίνη ασχολίαστες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:01

Tιποτα δεν ειναι τυχαιο αλλα μερος ευρυτερου σχεδιου φιλανδοποιησης αρχικα και ισλαμοποιησης-τουρκοποιησης της ελλαδος. Τα τουρκικα σιριαλ δεν εχουν σκοπο μονο τη συστηματικη πλυση εγκεφαλου των ελληνων αλλαζοντας και διαστρεβλωνοντας την ιστορια δημιουργωντας νεα προτυπα. Εχουν σκοπο τη διαπαιδαγωγηση των χιλιαδων μουσουλμανων που μας εξαγει η Τουρκια καθε χρονο κατα τα τουρκικα ηθη. Πραγμα που ειναι ευκολο αν αναλογιστουμε το ανυπαρκτο μορφωτικο επιπεδο και το συγγενικο θρησκευτικο υποβαθρο μεταξυ τουρκιας και μουσουλμανων λαθρομεταναστων.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Johann 9 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:39

“Μολών Λαβέ” εφώναξε ο Δάσκαλος ο Γιάννης
στ’ αποσταλμένους του Ραγιά απ’ τση Σούδας το λιμάνι.
“Ελευθεριά ή θάνατος” λεν και τα παλικάρια
και κάνανε επανάσταση σαν άγρια λιοντάρια.
Οι βρύσες γύρω τρίγυρα μαυρίζουν σαν τα δάση
Απο τρεις τόπους ξεκινούν εις τα Σφακιά να πάσι.
Αρχίζει ο πρώτος πόλεμος εις το Βελι τση Κράπης
πέφτουσι Τούρκοι αρίθμητοι κι ο μέγας Τζιρατζάπης.
Πέφτουν και δέκα Σφακιανοί περίσσια λαβωμένοι,
Μα από τσι Τούρκους πούναι εκειά κιανείς δεν απομένει
(Στην Ολυμπιάδα-olympia.gr-από τη Ρίκη Ματαλιωτάκη)
9-9-2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 10 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:09

Οι εφημέριδες μέσα στο Σαββατοκύριακο αναγκάστηκαν να γράψουν για τα τουρκικά σήριαλ που έχουν κατακλύσει τα ελληνικά κανάλια και ειδικότερα για τον Σουλεϊμάν. Συγκέντρωσαμε πρόχειρα κάποιους συνδέσμους:

http://www.ethnos.gr/entheta.asp?catid=22807&subid=2&pubid=63709329

http://www.pelop.gr/?page=article&srv=11&DocID=50829

http://www.makthes.gr/news/media/93165/

http://www.dimokratianews.gr/content/9628/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%C2%AB%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%8A%CE%BC%CE%AC%CE%BD%C2%BB-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82

http://www.enikos.gr/media/76045,8eloyn_na_kopei_o__Soyleiman.html

http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=221718

και το γνωστό στο Βήμα

http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=473847

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μανούσος 10 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:47

Βλέπω αναίσχυντα να επιμένουν κάποιοι ότι η απανθρωπιά παραγράφεται μετά παρέλευση πολλών ετών… Γιτί λοιπόν να παραγράφεται στα 500 χρόνια κι όχι στα 5 ή στους 5 μήνες;
Κάποιοι μπλέκουν τις βούρτσες με τις @@ και μάλιστα τις οθωμανικές παριστάνοντας με αντικρουόμενη λογική τους φιλελεύθερους και δημοκρατικούς υπερασπιστές της ελευθερίας του λόγου… καταντώντας θλιβεροί απολογητές φριχτών εγκλημάτων και απύθμενης βαρβαρότητας.
Δυστυχώς οι Τούρκοι φημίζονταν πάντοτε για αυτό. Όσοι δεν πείθονται, ας διαβάσουν τουρκικές πηγές της εποχής, υπάρχουν μεταφρασμένες και στα Ελληνικά (ΜΙΕΤ, Ιστορίες και θρύλοι των παλαιών Σουλτάνων) αλλά και σε αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά. Πηγές που συνέγραψαν οι αυλικοί συγγραφείς τους για να τους δοξάσουν. Τα υπόλοιπα περί τουρκοφοβίας και μανίας καταδιώξεως είναι απότοκα αμάθειας και αντιδραστικής ιδεοληψίας. Μόνο το παιδομάζωμα αν συλλογιστεί κανείς ή το δουλεμπόριο που (μέχρι σήμερα δεν έχει παύσει σε κάποιες μουσουλμανικές χώρες) αρκεί για να καταλάβει κανείς με τί έχει να κάνει. Λογικό είναι στο σημερινό χάος να μη πείθεται κανείς από σοβαρούς ιστορικούς, μετά την πλημμυρίδα Λιακόπουλων και Γεωργιάδηδων, αλλά και το να φτάνεις στο άλλο άκρο δείχνει άλλα πράγματα που ξεπερνούν την αρμοδιότητα της διδασκαλίας και της παιδείας και περνούν στα χωράφια της ψυχιατρικής. Πολλοί από τους “κοσμοπολίτες” και “διεθνιστές” δεν έχουν ζήσει σε ισλαμική χώρα ούτε έχουν συναναστραφεί μουσουλμάνους πολλώ μάλλον Τούρκους, οπότε θα προσδοκούσε κανείς να έχουν έστω στοιχειώδη ενημέρωση ως έξωθεν παρατηρητές, αλλά φευ! Ό,τι τους ποτίσουν οι εφημερίδες και τα λογής-λογής ιδεοληπτικά φυλλάδια, μπροσούρες και συνθήματα ή και ψευδοϊστορικά συγγράμματα άλλων εξ ίσου αστοιχείωτων και εμμανών ΨΕΥΔΟδιεθνιστών είναι καλό, όταν δουν αντίλογο ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ αρχίζουν οι γενικεύσεις και “όλοι το ίδιο είναι” κλπ. Είναι τόσες πολλές πηγές δημοσιευμένες που πραγματικά είναι να απορείς με τον λυσσώδη στρουθοκαμηλισμό και την εμμονή στο λάθος.
Τί να πρωτοπεί κανείς για τους Τούρκους; Από τα πρόσφατα γεγονότα στην Κων/πολη του 50 και του 70; για τα αίσχη στο Κουρδιστάν με τις φωτογραφίες των κυνηγών κεφαλών; Για τις σφαγες αμάχων ακόμη και ΜΩΡΩΝ στην Κύπρο (ειδησεογραφία των ημερών); Δεν έχει αναρωτηθεί κανείς από αυτούς γιατί μεταναστεύουν οι χριστιανοί από την Τουρκία (και τις άλλες μουσουλμανικές χώρες) αλλά όχι οι Μουσουλμάνοι από την Ελλάδα (ή τις άλλες χριστιανικές και “χριστιανικές” χώρες); τυφλοὶ τὰ τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα…. ξερόλες ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ο Οιδίποδας κάνοντας εν αγνοία τους ό,τι και ο Οιδίποδας! Όταν θα το κατλάβουν ίσως είναι αργά και να το συλλογίζονται μετανάστες/πρόσφυγες στο εξωτερικό….

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Επισκέπτης 10 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:12

Μανούσο, στα Χανιά βγάλατε σε δρόμους με ονόματα “φιλελλήνων ” (sic) Τούρκων πασάδων και ο Σουλέϊμάν σε μάρανε;

Το κράτος χορηγεί με δικά σου χρήματα τον ανθελληνισμό και την παρακμή και ο ΑΝΤ1 σε μάρανε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ 10 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:06

ΣΥΝΗΓΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΔΗΝ.

ΡΙΖ.Α.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μάγδα Παπαδοπούλου 11 Σεπτεμβρίου 2012 - 14:36

Να αποσυρθή άμεσα το σήριαλ του Σουλεϊμαν από τον
ΑΝΤ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Επισκέπτης 12 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:09 ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ηρακλης 14 Σεπτεμβρίου 2012 - 02:11

ριζοσπαστικη ανανεωση
συγνωμην,αλλα ποιες ριζες πρεπει να σπασουν; νομιζω οτι εκεινο που χρειαζεται ειναι ανανεωση των ριζων και δη των Ελληνικων.Την Ελληνικη ριζικη ανανεωση εχουμε αναγκην και οχι τον απροσδιοριστο και δια πασαν χρηση ριζοσπαστισμο.
το ριζα σκετο λεει πιο πολλα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ηρακλης 14 Σεπτεμβρίου 2012 - 02:34

Τα χαϊβανια που βλεπουν τα τουρκοσηριαλ ειναι τα ιδια χαϊβανια που ψηφισαν ΝΔ.ΠΑΣΟΚ. και ΔΗΜΑΡ. τα ποσοστα τηλεθεασης ειναι, αρθροιστικα ,ιδια με τα ποσοστα των τριων κομματων της συγκυβερνησης.
Το δυστυχημα ειναι οτι υπαρχει ενα καθολου ευκαταφρονητο ποσοστο μορφομενων προοδευτικιων αριστερων που δεν νογαει οτι η Σατραπεια το πολιτιστικο υποβαθρο των Τουρκικων σηριαλ δεν μια αλλη κουλτουρα αλλα ο Ανατολιτικος Φασισμος.Εαν δεν ειχαν αυτες τις χαζοπολυπολιτιστικες θεωριες θα διεκριναν τον τουρκικο αυταρχισμο και τον κεκαλυμμενο φαλλοκρατισμο σε συνδιασμο με το κομπλεξ του μικροτσουτσουνου πολυγαμηκουλα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΥΡΙΚΗΣ-ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΜΠΑΧΤΖΟΓΛΟΥ 14 Σεπτεμβρίου 2012 - 17:25

Ντροπή αίσχος αηδία ξεφτίλα!
Ώρα να κλείσουμε πια τις τηλεοράσεις μας!!
Δεν πρέπει να αφήνουμε ως ΕΛΛΗΝΕΣ να υποτάσσουν και να υποτιμούν την ΙΣΤΟΡΙΑ μας ειδικά άνθρωποι που δεν έχουν ιδέα τι θα πει πολιτισμός και ιστορία!
Οι τούρκικες σειρές είναι σκουπίδια που μόνο εκείνοι αξίζει να δουν λόγω του μειωμένου βιοτικού και μορφωτικού επιπέδου τους!!
Τι πάει να πει για την πατρίδα μας ο Σουλεϊμάν όταν υπάρχει πίσω στο δικό μας χρόνο ένας ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ,ένας ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ,ένας ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ και τόσοι άλλοι που με το αίμα τους προσέφεραν στην Ελλάδα αυτό που αποκαλούμε σήμερα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!! Όσον αφορά αυτούς που είναι εθισμένοι και εξακολουθούν να παρακολουθούν αυτά τα τούρκικα σκουπίδια(γιατί δεν μπορούμε να τα αποκαλέσουμε σήριαλ) ντρεπόμαστε ειλικρινά από τα βάθη της ψυχής μας για λογαριασμό τους!!Ευχόμαστε να καταλάβουν τι σημαίνει τουρκία για εμάς που έχουμε την ευλογία να μένουμε σε μια χώρα που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ!!
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!!
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!
ΖΗΤΩ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΡΙΚΗ 14 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:22

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΙΑ ΑΛΛΟ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΗΡΙΑΛ ΝΑ ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ, ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΗΡΙΑΛ!!!!!!!!!!!!ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΒΑΣΙΛΑΡΟΣ 16 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:37

ΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανάσης Παριώτης 16 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:52

Τους θεατές , μπορείς να τους “αποσύρεις” ;;;

Εκεί είναι το πρόβλημα !

Η ποσότητα των διαφημίσεων ρυθμίζουν τι θα παίζεται ,αν

θα παίζεται και σε ποια ζώνη ( ποια ώρα ) , θα παίζεται !

΄Αργησαν κάποιοι να καταλάβουν τι θα πει ” Ιδιωτική

Τηλεόραση” !

Είναι θέμα ποιότητας θεατών ! ΄Οσο κι αν δυσκολεύεσαι να το

παραδεχθείς , εκεί είναι η ζημιά ! Αυτό πάσχει !!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ηρακλης 16 Σεπτεμβρίου 2012 - 14:11

ενα σχεδιο αντιστασης χρειαζεται που να ειναι κατανοητο στους Ελληνες για να ξεφυγουν απο τον πεσιμισμο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ 17 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:17

ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
θοδωρης 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:13

ΕΛΕΟΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Λευθέρης 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 00:38

‘ Αμεση άπόσυρση, σαμποτάζ στά μπουρδελοκανάλια καί διαφημιζόμενους σ΄αύτές. ΄Ελληνες τού έξωτερικού νά άκυρώσουν τήν συνδομή τους είς ένδειξι διαμαρτυρίας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΙΡΛΙΛΗ 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 01:09

ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ελένη Πορτούλη 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 01:32

Ασφαλως καί συμφωνώ μέ τήν απόσυρση.Πέστε ομως στλο Χρήστο Κ οτι είτε τό θέλει είτε οχι η τέχνη κάνει πολιτική καί μάλιστα πολύ καλα σερβιρισμένη. Ελένη

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γ. Μ. Χ. - Πιέριος 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 20:14

Αναρωτιέται κανείς γιατί αργήσαμε τόσο και γιατί συνεχίζουμε να “αντενίζουμε”.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 21 Σεπτεμβρίου 2012 - 21:58

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ.Η ΤΕΧΝΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΜΕΝΑ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ρούλα Κακαβούλη 22 Σεπτεμβρίου 2012 - 08:29

Δυστυχώς οι γείτονες μας βαδίζουν βάσει μακροχρόνιου σχεδίου και οι εκάστοτε Ελληνικές κυβερνήσεις απασχολημένες με τις μικροπολιτικές τους αντιπαραθέσεις επί σειρά δεκαετιών, δεν “προλαβαίνουν” να ασχοληθούν. Γιατί δεν μας πείθουν πια ότι δεν ξέρουν τι γίνεται στη Θράκη. Κατά καιρούς έχουν γυριστεί διάφορα ντοκιμαντέρ, όπως αυτό της δασκάλας στο πομακικό χωριό. Μην ξεχνάμε πως αποκάλεσε ο πρόεδρος των Μουσουλμάνων πρόσφατα τον Έλληνα πρωθυπουργό και ενώ έβγαινε σε κανάλια δεν ζήτησε συγνώμη. Τόσοι Έλληνες που πήγαν μετανάστες σε άλλες χώρες, σεβάστηκαν την χώρα που τους δέχτηκε και απλά έσκυψαν το κεφάλι και δούλεψαν, χωρίς να έχουν την προκλητική συμπεριφορά του “όλα μου οφείλονται”. Δυστυχώς δεν ξέρω πως μπορούμε να αντιδράσουμε σαν απλοί πολίτες. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να προωθώ σε όσους περισσότερους ξέρω τέτοιου είδους μηνύματα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ρούλα Κακαβούλη 22 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:24

Προτείνω να συνταχθεί ένα κείμενο διαμαρτυρίας που θα υπογράφουμε, που κάθε μέρα θα πηγαίνει στον ΑΝΤ1 και στους χορηγούς της εκπομπής. Στο κείμενο θα αναφέρονται τα παραπάνω, θα ζητούμε να αποσυρθεί η εκπομπή από τον ΑΝΤ1 και θα δηλώνουμε – κανοντάς το πράξη- ότι μέχρι να αποσυρθεί θα μποϊκοτάρουμε τους χορηγούς. Κατά την γνώμη μου, είναι ο μοναδικός τρόπος να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα. Εσείς που τα πάτε καλά με την τεχνολογία, οργανώστε μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μαμουνι 22 Σεπτεμβρίου 2012 - 23:53

. . . .Υποθετω οτι λογοκριθηκα και εφαγα πορτα. Υποθετω για την μια “κακη λεξη”, η για το νοημα…. Στην Ελλαδα Κυριοι αντιμετωπιζαμε την διαφορετικη αποψη με επιχειρηματα. Ας βρισκατε γιατρους η επιχειρηματα να καταρριπτατε οποια θεση μου σας χαλουσε. …….. Δεν μπορει η κοινη γνωμη να υπερισχυει της κοινης λογικης και της εγκυρης επιστημονικης αποψης. Ισως θεωρησατε μερος του σχολιου μου “εκτος θεματος”. Αυτο θα ηταν εν μερη δεκτο, αν και υπερβολικο αφου κι’αλλοι σχολιαστες ειναι εκτος θεματος. ..Μην προσπαθειτε να περιορισετε τις αξιες της Δημοκρατιας και της ελευθεριας του λογου στα μετρα σας γιατι γινεστε χειροτεροι και απο τους γειτονες που ενοχλουν. …. . ..Ουτε χρειαζεται πλεον να δημοσιευσετε το “λογοκριμενο”. Δεν ειναι η “σημαντικοτητα” του σχολιου μου το “προβλημα”, αλλα η σταση σας.
Χαζο και “μικρο” ηταν το κειμενο μου στις “δυσκολες εποχες” που ζουμε, επικινδυνη και αθλια ομως η λογοκρισια σας στον “αγωνα” για αναδειξη της Αληθειας.
Τωρα εμεινε η υπογραφη μου για την αποσυρση του σηριαλ. ……ομως ειναι με μιση καρδια… .γι’αυτο στο συνολο να την υπολογισετε ο,5!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 23 Σεπτεμβρίου 2012 - 13:12

Υβριστηκά μηνύματα δεν δημοσιεύουμε, δεν χρειάζονται και πολλά επιχειρήματα γι’ αυτό. Προσπαθούμε να κρατάμε ένα επίπεδο, θα ήταν το καλύτερο δώρο για τους λογής λογής φίλους τετοιων σήριαλ σε αυτή τη σελίδα να δημοσιεύονταν υβριστικά και προσβλητικά μηνυματα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
andriana nikolopoulou 24 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:35

Φυσικά εμείς δίνουμε το παράδειγμα στην τηλεθέαση άραγε είναι στο χέρι μας να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη που έχουμε αρνούμαι να δω τούρκικες σειρές!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΓΔΟΣ 24 Σεπτεμβρίου 2012 - 16:09

ΝΤΡΟΠΗ ΘΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΛΙΝΤΣΑΡΟΥΝ.
ΑΥΤΟΙ ΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΕΠΕΣΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ 25 Σεπτεμβρίου 2012 - 09:02

Λυπαμε ειλικρινα ,μια και καθημερινα ο κοσμος βομβαρδιζετε με τα συγκεκριμμενα σκουπιδια.
Οι σπουδες μου ειναι διεθνολογια και η πτυχιακη μου ηταν πανω στις ελληνοτουρκικες σχεσεις .Θλιβομαι οχι γιατι προβαλονται στα ιδιωτικα καναλια τα συγκεκριμμένα σήριαλ,γιατί τα κανάλια αυτα εξυπηρετουν συγκεκριμμενους σκοπους και μας βομβαρδιζουν με σκουπίδια, θλίβομαι όμως με την αποδοχή του κόσμου και κυρίως τις νεολαίας.
Δυστηχώς λαός που ξεχνά την ιστορία του ειναι αξιος της μοίρας του!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2012 - 19:22

Κρίμα με τόσους άνεργους Έλληνες ηθοποιούς να βλέπουμε τα τούρκικα σήριαλ…..

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιωργος 26 Σεπτεμβρίου 2012 - 01:40

Σπάνια παρακολουθώ σήριαλ πόσο μάλλον Τούρκικης προέλευσης.Σας δίνω συγχαρητήρια για το κείμενό σας που ο μόνος σκοπός του είναι να αφυπνιστούν οι Έλληνες έναντι του τουρκικού επεκτατισμού και να σταματήσουν να μπαίνουν στα σπίτια μας μέσω των ΜΜΕ μα τα διάφορα σήριαλ που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.Και πάλι εύγε και θα προσπαθήσω να προωθήσω το άρθρο σας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ELENI 27 Σεπτεμβρίου 2012 - 16:19

Ζητώ την απόσυρση του σωβινιστικού-νεοθωμανικού σίριαλ “ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ”

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
DIMI 28 Σεπτεμβρίου 2012 - 02:11
    «Πανηγυριζέτωσαν οι θεόφρονες»! Κατά την ομιλία του μετά τη λειτουργία στην Παναγία Σουμελά το δεκαπενταύγουστο 2010 ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, δεν αναφέρθηκε σε έλληνες, αλλά σε ρωμιούς κι ευχαρίστησε την «έντιμον τουρκικήν κυβέρνησιν», τόνισε δε «την χαράν και ικανοποίησιν, που θα νοιώθουν αι ψυχαί των οθωμανών σουλτάνων, Μπαγιαζίτ Β΄, Σελίμ Α΄, Σελίμ Β΄, Μουράτ Γ΄, Ιμπραήμ Α΄, Μεχμέτ Δ΄, Σουλεϊμάν Β΄ κ.ά.».
    Στο τέλος τής ομιλίας του βέβαια, το ορθόδοξο τουρκορωμιοποίμνιο ασφαλώς και τον χειροκρότησε φωνάζοντας άξιος, άξιος…

    Ο ίδιος ο τουρκορωμιός πατριάρχης ευλόγησε το Σουλεϊμάν και άλλους 6 ομοίως του, πριν 2 χρόνια και δεν κουνήθηκε φύλλο, και τώρα σας έπιασε η πρεμούρα για τον Αντέννα?

    Δείτε το σχετικό βίντεο:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MsdnHiIz5Gw#t=0s

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Να τη κι' η ΧΑ 29 Σεπτεμβρίου 2012 - 18:20

Ο βίος και η πολιτεία του πατριάρχη είναι γνωστά πράγματα.

Δυστυχώς όμως είναι πατριάρχης… Κι’ όταν είσαι πιστός δυσκολεύεσαι να αντιδράσεις…

Η εκκλησία ακόμα χειρότερα… Είδατε μήπως να λέει κουβέντα κανας ταυραμπάς;;; Λέξη! Κι’ ας κόπτονται γι τον πατριωτισμό τους ορισμένοι…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΑΜΠΟΥΝΙΔΗΣ 29 Σεπτεμβρίου 2012 - 14:13

Αραγε που ευρισκονται η πνευματικη (ΧΑ ΧΑ ) ελιτ και το ΕΣΡ του δημοκρατικου (ΧΑ ΧΑ ) τοπου μας ?
Εδω φθασαμε στο σημειο να πρεπει να διδασκεται στα σχολεια μας το οτι στην Σμυρνη δεν εγινε ΣΦΑΓΗ αλλα ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ. Ειμαστε αξιοι της μοιρας
μας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
bgianis 6 Οκτωβρίου 2012 - 16:05

Πολλή κουβέντα για θέματα που θα λυθούν και μάλιστα συντομότερα από όσο φανταζόμαστε.Οι ανατροπές έρχονται εκεί που δεν το περιμένει κανείς.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
αρδ 7 Οκτωβρίου 2012 - 14:40

καλησπέρα

ψάχνω έναν άρθρο απάντηση του καραμπελιά,αν δεν κάνω λάθος,σε έναν κρητικό δημοσιογραφο που μιλούσε με συγκεκριμένα στοιχεία …το είχε η σπίθα χανίων αλλά κατέβηκε η σελιδα,δεν ξε΄ρω γιατί

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
αρδ 7 Οκτωβρίου 2012 - 14:41

αφορούσε την παραφιλολογία περι κρητικής ανεξαρτησίας που διακινούν κάποιοι κύριοι

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
αρδ 7 Οκτωβρίου 2012 - 14:51

μια ψευδολόγος προπαγάνδα ήταν ο τίτλος αν θυμάμαι καλά?που μπορώ να βρώ το άρθρο στο δίκτυο?το ψάχνω και δεν το βρίσκω,θα μπορούσατε να το ανεβάσετε?ειναι αποστομωτικο αν μη τι αλλο,καλό είναι να τα διαβάζουν όλοι αυτα τα άρθρα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 7 Οκτωβρίου 2012 - 19:00

http://ardin-rixi.gr/archives/2827
λέτε αυτό εδώ το κείμενο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Α.Μεταξάτου 10 Οκτωβρίου 2012 - 22:44

Εκφράζω τον αποτροπιασμό μου για την αισθητική και ιδεολογική κατάντια της ιδιωτικής τηλεόρασης που προβάλλει τούρκικα σήριαλ και τις αρμόδιες αρχές που το επιτρέπουν ενάντια στην ιστορία και την μνήμη των πολιτισμένων ανθρώπων.
Είναι ένα ακόμα δείγμα της αθλιότητας του πολιτικού μας συστήματος.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
DIMI 11 Οκτωβρίου 2012 - 01:59

Ο ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΚΛΑΒΟ ΤΟΥ
Από το Ιστολόγιο “Νόστος”

Άρχισε η προβολή της τουρκικής σειράς «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» από τον ΑΝΤ1 και όλες οι “Κατίνες” θα καθίσουν ν’ απολαύσουν αυτό το μεγάλο «γυναικοκατακτητή» και φονιά των Ελλήνων μπροστά στις τηλεοράσεις τους. Όμως οι Τούρκοι δε θα προβάλουν την πραγματική ζωή του εθνικού τους ήρωα, προτιμώντας τις μυθοπλασίες αντί την ιστορική αλήθεια για τη ζωή του. Έτσι, οι “Κατίνες” μας δε θα μάθουν ποτέ ότι ο Μεγαλοπρεπής Σουλεϊμάν δεν ερωτεύτηκε στη πραγματικότητα καμιά γυναίκα, αλλά έναν Έλληνα σκλάβο του, από την Πάργα της Ηπείρου.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Κατά τα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η παιδεραστία δεν ήταν εξαίρεση αλλά κανόνας ανάμεσα στις τάξεις των ελίτ. Γι’ αυτό το λόγο, όταν γινόταν το περιβόητο παιδομάζωμα, τα όμορφα αγόρια στέλνονταν σε ειδικά σχολεία των ανακτόρων της Υψηλής Πύλης για να μορφωθούν και να εκπαιδευτούν ως υπηρέτες στα χαρέμια των Σουλτάνων. Η κύριά τους υπηρεσία ήταν να προσφέρουν το κορμί τους για την σεξουαλική ευχαρίστηση των αφεντάδων τους. Ένα τέτοιο όμορφο αγόρι ήταν και ο Παργκαλί Ιμπραΐμ Πασάς.

Ο Παργκαλί Ιμπραΐμ Πασάς γεννήθηκε Χριστιανός και Έλληνας κοντά στην Πάργα της Ηπείρου. Ήταν ο γιος ενός ναύτη στην Πάργα και από μικρός είχε κλαπεί από πειρατές οι οποίοι τον πούλησαν ως σκλάβο στο ανάκτορο της Μαγνησίας (σημερινής Manisa) στη δυτική Ανατολία, όπου οι Οθωμανοί πρίγκιπες (Şehzade) μορφώνονταν. Λόγω της εξαιρετικής ομορφιάς του, ο Παργκαλί Ιμπραΐμ εστάλη να μορφωθεί στο σχολείο του ανακτόρου, με προορισμό να υπηρετήσει ως σεξουαλικός σκλάβος σε κάποιο χαρέμι αγοριών του Σουλτάνου.

Στο σχολείο του ανακτόρου γνωρίστηκε με το Σουλεϊμάν, ο οποίος ήταν στην ίδια ηλικία με τον Παργκαλί Ιμπραΐμ. Από τότε έγιναν ένα αχώριστο ζευγάρι και αργότερα, όταν ο Σουλεϊμάν έγινε ο δέκατος Σουλτάνος του Οίκου του Οσμάν της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, παραχώρησε στον αγαπημένο του πολλά αξιώματα. Το πρώτο ήταν να τον κάνει γερακάρη του. Οι διάφορες προαγωγές του έγιναν τόσο γρήγορα, που ο ίδιος ο Παργκαλί Ιμπραΐμ έφθασε στο σημείο να παρακαλέσει το Σουλεϊμάν να σταματήσει να τον προάγει τόσο γρήγορα από φόβο μήπως και προκαλέσει τη ζήλια στους άλλους. Ευχαριστημένος με αυτή την επίδειξη μετριοφροσύνης, ο Σουλεϊμάν του ορκίστηκε ότι δεν θα τον άφηνε ποτέ να καταδικαστεί σε θάνατο κατά τη διάρκεια της βασιλείας του.

Αργότερα, μετά το διορισμό του ως Μεγάλου Βεζύρη, ο τώρα Παργκαλί Ιμπραΐμ Πασάς συνέχισε να λαμβάνει πολλά δώρα από το Σουλτάνο, και η δύναμή του στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν απόλυτη, όπως ακριβώς αυτή του αφεντικού του. Φαίνεται ότι η ομορφιά του συνέχισε να είναι τόσο θαμπωτική ως άνδρα όσο ήταν και ως αγόρι γιατί μεταξύ των πολλών τίτλων που είχε, ήταν επίσης ανεπίσημα γνωστός και ως «ο πιο όμορφος άνδρας στην αυτοκρατορία». Ως εραστής του Σουλτάνου, μοιραζόταν τους οντάδες του Σουλεϊμάν σε χρόνια ειρήνης και τη σκηνή του εν καιρώ πολέμου. Ζούσαν μαζί, έτρωγαν μαζί, κοιμόντουσαν στο ίδιο κρεβάτι και μάλιστα φορούσαν ο ένας τα ρούχα του άλλου. Η οικειότητα και το βάθος της φιλίας τους σκανδάλισε την οθωμανική Υψηλή Πύλη η οποία έκρινε ακατάλληλο για το σπουδαιότερο αυτοκράτορα του κόσμου να δείχνει τόση αδυναμία σε ένα απλό σκλάβο.

Όμως ο Ιμπραΐμ Πασάς δεν βρήκε το τέλος του από την Υψηλή Πύλη, αλλά είχε πέσει θύμα της συζύγου του Σουλεϊμάν, Χουρέμ Σουλτάν (Ρωξελάνη), η οποία ζήλευε με πάθος τη στενή σχέση των δύο ανδρών. Σε μια εκστρατεία που είχε κάνει εναντίον της περσικής αυτοκρατορίας των Σαφαβιδών, ως διοικητής του στρατού του Σουλεϊμάν, ο Ιμπραΐμ Πασάς έπεσε από τη συμπάθεια του Σουλτάνου μετά από μια απερισκεψία που διέπραξε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, όταν απένειμε ο ίδιος στον εαυτό του έναν τίτλο που είχε μέσα τη λέξη «Σουλτάνος». Η απερισκεψία αυτή θεωρήθηκε ως σοβαρή προσβολή προς τον Σουλεϊμάν. Η γυναίκα του Σουλεϊμάν τον παρότρυνε να τον σκοτώσει. Επειδή ο Σουλεϊμάν είχε ορκιστεί να μην πάρει τη ζωή του Ιμπραΐμ κατά τη διάρκεια της βασιλείας του, απέκτησε έναν ισλαμικό φετβά (θρησκευτική εντολή), ο οποίος του επέτρεψε να πάρει πίσω τον όρκο με την ανέγερση τζαμιού στην Κωνσταντινούπολη. Ανακοίνωσε τον φετβά μία εβδομάδα πριν από την εκτέλεση του Ιμπραΐμ και δείπνησε μαζί του επτά φορές πριν από την τελική κίνηση, ώστε να δώσει στον δια βίου φίλο του μια ευκαιρία να εγκαταλείψει τη χώρα ή να πάρει τη ζωή του ιδίου του Σουλτάνου.

Αργότερα ανακαλύφθηκε στις επιστολές του Ιμπραΐμ ότι είχε πλήρη επίγνωση της κατάστασης, αλλά παρ’ όλα αυτά αποφάσισε να μείνει πιστός στον Σουλεϊμάν. Ο Σουλεϊμάν μετάνοιωσε πικρά για την εκτέλεση του Ιμπραΐμ και ο χαρακτήρας του άλλαξε δραματικά, σε σημείο όπου απομόνωσε τελείως τον εαυτό του από την καθημερινή διοίκηση της Αυτοκρατορίας. Η μεγάλη του λύπη αντανακλάται στα ποιήματά του, στα οποία ακόμη και μετά από είκοσι χρόνια τονίζει συνεχώς θέματα φιλίας και εμπιστοσύνης μεταξύ φίλων, και συχνά αναφέρεται σε γνωρίσματα χαρακτήρα παρόμοια με αυτά του Ιμπραΐμ.

Αυτή λοιπόν ήταν η πραγματική ζωή του Σουλεϊμάν, και αυτή ήταν η μεγαλοπρεπής αγάπη που έτρεφε προς τον Έλληνα σκλάβο και εραστή του, ο οποίος παρεμπιπτόντως παρά το γεγονός ότι είχε από καιρό ασπαστεί το Ισλάμ, διατήρησε κάποιες σχέσεις με τις χριστιανικές του ρίζες, φέρνοντας ακόμα και τους γονείς του για να ζήσουν μαζί του στην οθωμανική πρωτεύουσα, την Κωνσταντινούπολη.

Για να ξέρουμε για ποιον μιλάμε.
Όποιος μπορεί να ελέγξει την ορθότητα αυτών των ιστορικών στοιχείων, θα με υποχρεώσει…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιάννης Σ 21 Οκτωβρίου 2012 - 14:21

Είναι εντυπωσιακό το πώς οι “ανανεωτικές, προοδευτικές, μορφωμένες, καλιεργημένες, πεφωτισμένες, προχώ” αριστερές γραφίδες αντιμετωπίζουν το φαινόμενο των τούρκικων σήριαλ. Αντί να κατακρίνουν την πολιτική των (χρωκοπημένων είναι αλήθεια) ιδιωτικών καναλιών να ταϊζουν με φτηνό σανό το τηλεοπτικό κοινό κάθονται και εξυμνούν ότι δήθεν τάχα μου τα σήριαλ αυτά (έστω και αν παραδέχονται ότι είναι προϊόντα υποκουλτούρας) εξυπηρετούν την προσέγγιση των δυο λαών. Μα, αγαπητοί, στην προσέγγιση των δυο λαών έχει συνεισφέρει τα μέγιστα και η Άντζελα. Γιατί δεν χαιρετίζετε τη συνεισφορά της; Μήπως επειδή η Άντζελα αντιπροωπεύει την ελληνική υποκουλτούρα η οποία δεν συνάδει με τη καλιέργειά σας;

Ειδικά για το Σουλεϊμάν: Μόνο ένας τυφλωμένος δεν μπορεί να καταλάβει ότι είναι προπαγανδιστικό. Πολλά στιγμιότυπα μπορώ να αναφέρω από την πρώτη εβδομάδα που το έβλεπα. Θα μείνω σε ένα. Στο τέλος ενός επεισοδίου, όταν ο πολυχρονεμένος ετοιμάζεται να εξορμήσει στην Ευρώπη, τον δείχνει να διαλογίζεται ότι είναι αποφασισμένος να εγκαθιδρύσει λέει την δικαιοσύνη του παντού. Τέτοιου είδους φανφάρες παλαιότερα σήκωναν την τρίχα των αριστερών διανοουμένων αλλά και, δικαίως, όλων των μετριοπαθών. Σήμερα απλώς χασκογελούν αμήχανα και το υποβαθμίζουν.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Παντελής 2 Νοεμβρίου 2012 - 08:38

Προφανώς το Άρδην/Ρήξη είναι υπέρ τη λογοκρισίας. Έχει κανείς αναρωτηθεί για το αύριο μιας τέτοιας αντιδημοκρατικής πράξης. Και ποιος αύριο θα κρίνει τι πρέπει να προβάλλεται. Και ποιος αύριο μας εγγυάται ότι θα λογοκρίνεται ότι δεν αρέσει στην (όποια) εξουσία. Το εν λόγω σήριαλ δεν είναι καλύτερο, ούτε χειρότερο από αντίστοιχης ποιότητας ξένα κι ελληνικά.

Έχουν ορισμένοι αντιληφθεί, στο ελάχιστο, τι σημαίνει Λογοκρισία;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
admin 2 Νοεμβρίου 2012 - 09:15

Για ποια λογοκρισία λέτε κύριε; Όταν μας στελνετε ως σχόλια κείμενα του Πάσχου Μανδραβέλη χωρίς να έχουν το όνομα του συντάκτη θέλετε εμείς να τα εγκρίνουμε. Πρώτον τύποι σαν τον Πάσχο Μανδραβέλη δεν μας ενδιαφέρουν τι λένε και δεύτερον το πλάγιο του τρόπου δηλαδή να αναρτάτε εσεις κείμενο του ως σχόλιο σας μας ενοχλεί ακόμα περισσότερο, γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε για πιο λόγο το κάνετε αυτό. Σε αυτη τη σελίδα εχετε δημοσιευσει περισσότερα από 120 σχόλια εξαντλήσαμε όλη μας την καλή θέληση αλλά κάποια πράγματα που ενοχλούν τα κάνετε επαναλαμβανόμενα. Είμαστε υπέρ του διαλόγου στε σελίδα και το αποδεικνύουμε καθημερινά, αλλά δεν είμαστε και αφελείς, αν κάποιος θέλει να μας φέρνει εδω την άποψη του Σκάι ή να προσπαθεί να μας πείσει ότι ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσή Αυγή είναι το ίδιο, δηλαδή είναι το ίδιο ένα κόμμα με πολλά εθνομηδενιστικά στοιχεία που όμως το τελευταίο διάστημα θελοντας και μη αρχίζει να τα αποβάλλει με μια συμμορία ναζιστών τραμπούκων, ε μάλλον δεν έχει καταλάβει τόσο καιρό που γράφει, μιλάει χωρίς να θέλει να ακούσει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Παντελής 2 Νοεμβρίου 2012 - 16:13

Αγαπητέ κύριε, δεν μου απαντήσατε αν είστε ή δεν είστε υπερ της λογοκρισίας.

Τα υπόλοιπα δεν αφορούν εμένα, αφορούν άλλον.

Σας Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΑΓΚΑΣ 18 Νοεμβρίου 2012 - 02:16

αισχος . Μονον τουρκοσπερματα επιτρεπουν αυτές τις προβολες.Και μην μου πει κανεις οτι δεν προλαβαινουν να ασχοληθουν με τετοια θεματα. Ντροπη τους οι μπασταρδοι. Να ξεκουμπιστουν απο την χωρα μας μαζι με τις σιχαμενες ταινιες τους.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Θανασης Περδικα 3 Φεβρουαρίου 2013 - 19:46

Παρε εναν σβολο Μητρο μου και χτυπα εκεινα τα σκυλια που μας χαλαν τον φυτρο
Υ.Σ οπου Μητρος ο σοφος λαος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΜΙΧΑΛΗΣ 29 Οκτωβρίου 2015 - 16:05

Προφανώς ο ΑΝΤ1 και το κάθε σκουπιδοκάναλο πληρώνονται για να προβάλλουν τις τούρκικες σειρές και μάλιστα με την υποχρέωση ΝΑ ΜΗ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΖΟΥΝ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ