Uncategorized, Ρήξη φ.88

«Φόλα στον σκύλο της ΕΣΑ»*

 του Γιώργου Καραμπελιά από τη Ρήξη φύλλο 88 που κυκλοφορεί

Αυτή την περίοδο, τόσο με την έκδοση του Άρδην όσο και με ένα σύνολο παρεμβάσεων, προσπαθούμε να κρούσουμε τον κώδωνα του κινδύνου για τη Χρυσή Αυγή. Ένα μεγάλο μέρος του λεγόμενου αντιμνημονιακού χώρου μάς επικρίνει, διότι θεωρούν πως η Χ.Α. εκφράζει απλώς την αγανάκτηση των πολιτών απέναντι στο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και την καταλήστευση των εισοδημάτων τους. Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεται η θεμελιώδης ανωριμότητα και η αποβλάκωση στην οποία έχουν βυθίσει τους Έλληνες τα τριάντα πέντε χρόνια της Μεταπολίτευσης.
Επιτρέποντας σε  μια ναζιστική παρακρατική ομάδα να εμφανιστεί ως ο υπερασπιστής των δικαίων του ελληνικού λαού, δεν κατανοούν ότι η εδραίωση αυτού του φαινομένου οδηγεί, αναπόφευκτα, σε βάθος ελάχιστων χρόνων, σε πιθανή ανατροπή των ίδιων των δημοκρατικών ελευθεριών και σε νέες, εμφυλιοπολεμικού χαρακτήρα, συγκρούσεις. Δεν βλέπουν πως η Χ.Α. είναι πρακτορείο του συστήματος, το οποίο προσπαθεί να στρέψει την λαϊκή αγανάκτηση από το σύστημα και τους νταβατζήδες, που γέμισαν λαθρομετανάστες την Ελλάδα για να κτίσουν το μετρό και τα ολυμπιακά έργα, ενάντια στους ίδιους τους μετανάστες.
Έτσι κάνανε οι ναζί με τους Εβραίους, όταν διέστρεψαν τα αντικαπιταλιστικά αισθήματα των Γερμανών ενάντια στους Εβραίους μπακάληδες, χρηματοδοτούμενοι από τον Κρουπ και τον ναζιστή Φορντ.
Γι’ αυτό, δεν καλούνε, βέβαια, τους «αντιρατσιστές» να πάρουν στην Εκάλη και την Κηφισιά, όπου διαμένουν, τους μετανάστες, αλλά μαχαιρώνουν άνανδρα τον πρώτο φτωχοδιάβολο που θα πέσει στα χέρια τους.  Γι’ αυτό και δεν θέλουν ούτε κέντρα φύλαξης, ούτε προστασία των συνόρων από τους λαθρομετανάστες. Γιατί η ύπαρξη των λαθρομεταναστών είναι το ψωμί τους. Παράλληλα επιχειρούν και πάλι να διχάσουν τον ελληνικό λαό με τους Μελιγαλάδες, τις γιορτές στου Μακρυγιάννη, τις γιορτές για τον Παπαδόπουλο, έτσι ώστε, αυτό που είχε επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια, η ενότητα του λαού, άσχετα με πολιτική προέλευση, να γίνει και πάλι κομμάτια.
Η Χ.Α., για όλους αυτούς τους λόγους, είναι το μακρύ χέρι του συστήματος, που στην κρίση του, προτιμάει να ενισχύει τις ναζιστικές συμμορίες παρά να κινδυνέψει το τομάρι και τα κέρδη του.
Για όλα αυτά, λοιπόν, δεν είμαστε διατεθειμένοι να δείξουμε καμιά ανοχή όχι μόνο απέναντι στη Χ.Α., αλλά και σε όλους εκείνους που με τόση ευκολία λένε, «δεν πειράζει, αφού δεν υπάρχει κανένας άλλος να εκφράσει την αγανάκτηση του κόσμου, ας το κάνει η Χ.Α.». Και σε ορισμένους κύκλους των πρεσβειών, των υψηλά ιστάμενων κύκλων του κεφαλαίου και των μυστικών υπηρεσιών καλλιεργείται η ιδέα πως, αντί να κινδυνεύσουν από  ένα πραγματικά λαϊκό αντισυστημικό κίνημα, γιατί να μην προωθήσουν τη Χ.Α.; Μόνο που τα ίδια κάνανε οι Γερμανοί με τον Χίτλερ στον μεσοπόλεμο, η Βλάχου της Καθημερινής, το ελληνικό κατεστημένο και το παλάτι με τον Παπαδόπουλο, και γνωρίζουμε τη συνέχεια.

* Σύνθημα της περιόδου 1973-1975  για τον δικτάτορα Ιωαννίδη

4 Σχόλια

  1. δεν έχω καταλάβει ποια απ’ όλες τις χούντες υποστηρίζει η Χα. του 1967, που απέσυρε την ελληνική μεραρχία από την κύπρο; του 1973, που έκανε το πραξικόπημα; ή την τρίτη χούντα;

  2. Κύριε Καραμπελιά,

    όπως ένα σωρό χριστιανοί ψηφίζουν εδώ και δεκαετίες αριστερά κόμματα αγνοώντας ότι είναι αντιχριστιανικά έτσι και διάφοροι άνθρωποι ψηφίζουν χ.α. αγνοώντας ότι είναι ανθελληνική και βάρβαρη. Οι συγκρίσεις με Γερμανία είναι άστοχες. Δεν έχει καμία σχέση ο πολιτισμός και η ιστορία του Έλληνα με του Γερμανού και δεν πρόκειται ποτέ ο ελληνικός λαός να πάρει τα όπλα ενάντια στους αλλοδαπούς από ρατσιστικό μίσος και άλλα ωραία με τα οποία τον συκοφαντούν εδώ και δεκαετίες οι αριστεροί, τον εθνομηδενισμό των οποίων καταπολεμάτε τόσο καιρό.

    Μια και αναφέρεστε στη βία που έχει σχέση με λαθρομετανάστες θα πρέπει να συνυπολογίσετε όταν φτιάχνετε την εικόνα της σημερινής Ελλάδας τα χιλιάδες εγκλήματα που έχουν διαπράξει ενάντια στους Έλληνες οι αλλοδαποί, το ότι εκατοντάδες χιλιάδες παραβιάζουν τα σύνορα του κράτους κάθε χρόνο, εγκαθίστανται όπου θέλουν, καταναλώνουν παράνομα από το προϊόν της κοινωνίας (υπηρεσίες περίθαλψης, συγκοινωνίες, επιδόματα) και απαιτούν, επίσης παράνομα, κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα ενώ θα έπρεπε τα κρατικά όργανα να τους διώξουν από τη χώρα. Δεν είδα να έρχονται χήρες, τραυματίες και ορφανά. Βλέπω νέους, υγιείς άντρες που τα τελευταία χρόνια φέρνουν και τις γυναίκες τους. Η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα, με τα ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία που τη χαρακτηρίζουν, συνιστά, το έχω ξαναπεί, εισβολή. Βέβαια κάποιοι δεν ενοχλούνται αν σε 50 χρόνια η Ελλάδα είναι ισλαμική. Εμένα όμως με ενοχλεί. Και φαντάζομαι ότι ούτε εσείς θέλετε κάτι τέτοιο αλλιώς δε θα εκδίδατε Λόγιο Ερμή και ένα σωρό βιβλία για την ιστορία και τον πολιτισμό μας.

    Ούτε με νοιάζει αν η αριστερά, που ζει για τη σύγκρουση, στενοχωρήθηκε που οι Έλληνες έπαψαν να πεινάνε στη μεταπολεμική περίοδο και έγιναν αστοί, ‘προδίδοντας τον ταξικό αγώνα’, και θέλει να φτιάξει προλεταριάτο στην Ελλάδα με τους λαθρομετανάστες, τους οποίους αποκαλεί ‘εργαζόμενους’. Ούτε εσείς βέβαια έχετε σχέση με αυτές τις ονειρώξεις, απλά τις αναφέρω γιατί σχετίζονται άμεσα με το ζήτημα. Εξάλλου έχετε γράψει ότι η αριστερά ευνόησε το φαινόμενο χ.α. και πολύ σωστά κάνατε.

    Αντιλαμβάνομαι ότι η υποστήριξη που έχει η χ.α. χειροτερεύει τα πράγματα. Όχι όμως για τους ίδιους ακριβώς λόγους που το νομίζετε εσείς. Δε φοβάμαι ότι θα βγούμε μια μέρα με πυρσούς έξω και θα αρχίσουμε τα πογκρόμ γιατί δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ελληνισμός και μαζική, τυφλή βία είναι τελείως αντίθετα πράγματα, λογικά και ιστορικά. Για την ώρα οι Έλληνες μόνο θύματα βίας από κακοποιούς και το κράτος είναι, κι όχι θύτες. Και στο μέλλον ακόμη μόνο σε άμυνα ο ελληνικός λαός θα πάρει τα όπλα (αν και δεν έχουμε καν όπλα, μόνο οι αλλοδαποί και το κράτος είναι οπλισμένοι). Κατηγορείστε αν θέλετε τους ¨Ελληνες ότι είναι ηλίθιοι, είναι πράγματι, για την ακρίβεια τους έκαναν μερικές δεκαετίες μάσας και εύκολης ζωής. Κάποιοι είναι και βάρβαροι. Λίγοι όμως.

    Ποτέ δε θεώρησα τη χ.α. ως αντίδραση στο σάπιο κατεστημένο, απλά αυτή φοράει το συγκεκριμένο ένδυμα. Τη θεωρώ φυσιολογικό γέννημα του υπάρχοντος αυταρχικού πολιτικού συστήματος και μιας κοινωνίας βυθισμένης στην άγνοια και την ασυνεννοησία. Όσο φασιστική είναι η χ.α. άλλο τόσο είναι ένα κράτος που καταστρέφει οικονομικά μια κοινωνία για να διαφυλάξει τα συμφέροντα των λίγων ή ένα κράτος που όταν η κοινωνία διαμαρτύρεται στο βιασμό της εξαπολύει εναντίον της κουκουλοφόρους και ματ. Φασισμός είναι επίσης εκατό άτομα να κλείνουν το κέντρο μιας πόλης ή ένα πανεπιστήμιο. Είναι το να τρομοκρατούν τα μμε τον κόσμο ότι αν δεν αποδεχτεί την εξαθλίωσή του θα του συμβούν χειρότερα. Φασισμός είναι και ο κομμουνισμός.

    Ο κόσμος λόγω αμορφωσιάς θεωρεί τη χ.α. ως μια λύση, μια διέξοδο. Αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα, δε θα λυθεί όμως όσο το κράτος σκοπίμως αρνείται να ασκήσει τα καθήκοντά του και να σταματήσει τον εποικισμό της χώρας. Που σημαίνει ότι η λύση στο πρόβλημα της χ.α. είναι να γίνει το πολίτευμα αντιπροσωπευτικό. Τότε θα μπορούμε να απαλλαγούμε από τη χ.α., τη λαθρομετανάστευση, τον παρασιτισμό, τη λαμογειά, τον εθνομηδενισμό και όλα τα δεινά της χώρας. Αν βέβαια το επιθυμεί η κοινωνία. Γιατί, σε αντίθεση με την αριστερά, πιστεύω ότι κάθε λαός πρέπει να αποφασίζει αποκλειστικά ο ίδιος τι είναι καλό για αυτόν, σεβόμενος βέβαια τα διεθνώς κατοχυρωμένα ανθρώπινα δικαιώματα. Αν ο λαός θέλει να αυτοκτονήσει δικαίωμά του. Αλλά να έχει τη δυνατότητα να το αποφασίσει. Κάτι που δε συμβαίνει στα υπάρχοντα ολιγαρχικά πολιτεύματα.

    Πάντως δεν είμαι σίγουρος ότι όσοι βλέπουν τη χ.α. ως κάποιο αντίδοτο στα υπάρχοντα προβλήματα είναι πιο ανόητοι ή αναίσθητοι από όσους νομίζουν εδώ και δεκαετίες ότι η απάντηση στον καπιταλισμό είναι ο σοσιαλισμός.

    Συγγνώμη για το ύφος μου, σας θεωρώ έναν από τους μεγαλύτερους διανοούμενους της Ελλάδας και θαυμάζω το έργο σας, το οποίο θέλει γνώση και θάρρος. Πολύ καλά κάνετε και κατηγορείτε τη χ.α. για φασισμό και ρατσισμό και δημοσιεύετε στοιχεία εναντίον της. Απλά νομίζω ότι ερμηνεύετε κάποια φαινόμενα λανθασμένα ή ελλιπώς. Σας εύχομαι καλή συνέχεια και επιτυχία.

  3. «Γιατί, σε αντίθεση με την αριστερά, πιστεύω ότι κάθε λαός πρέπει να αποφασίζει αποκλειστικά ο ίδιος τι είναι καλό για αυτόν, σεβόμενος βέβαια τα διεθνώς κατοχυρωμένα ανθρώπινα δικαιώματα»

    Eνώ η αριστερά λέει τι; Οτι πρέπει να αποφασίζουν κάποιοι άλλοι για το λαό;

    Τόσες δεκαετίες δηλαδή που κυβερνά η δεξιά, αποφάσιζε ο λαός;

    Όταν λέτε οτι «οι Έλληνες έπαψαν να πεινάνε στη μεταπολεμική περίοδο και έγιναν αστοί» εννοείται και τους εξόριστους της περιόδου του εμφυλίου; Φάγανε και αυτοί ψωμάκι και έγιναν αστοί; Οι μήπως τους χιλιάδες εκτελεσμένους και βασανισμένους αριστερούς; ή μήπως εννοείτε τους δοσίλογους και συνεργάτες των Γερμανών που ζήσανε και βασίλεψαν την μεταπολεμική περίοδο ως κομμουνιστοφάγοι;

    • Στην ΕΣΣΔ ο λαός απεφάσιζε; Στην Ανατολική Γερμανία; Στη Ρουμανία; Στη Βόρειο Κορέα ο λαός αποφασίζει;

      Αγαπητέ Κεράσια και Κρίνοι όσο αυθαίρετη είναι η ταύτιση της δεξιάς με τον πατριωτισμό τόσο αυθαίρετη είναι κι η ταύτιση της αριστεράς με τη δημοκρατία. Ούτε οι δεξιοί είναι γνήσιοι πατριώτες, ούτε οι αριστεροί είναι γνήσιοι δημοκράτες. Κι οι δύο καπηλεύονται συναισθηματικά φορτισμένες έννοιες κι ευαισθησίες του λαού για να τον ξεγελούν ξανά και ξανά…

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*