Αρχική » Ανεξάρτητη Δ. Π. Κίνηση Εκπαιδευτικών (Τελική διακήρυξη)

Ανεξάρτητη Δ. Π. Κίνηση Εκπαιδευτικών (Τελική διακήρυξη)

από Άρδην - Ρήξη

image218

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ για μια

Ανεξάρτητη Δημοκρατική Πατριωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών (τελικό-συνεπτυγμένο)

  • Ανεξάρτητη διότι δεν αποτελεί την παραταξιακή έκφραση κάποιου κόμματος, ούτε απευθύνεται προνομιακά στους οπαδούς συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, της δεξιάς ή της αριστεράς. Αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς και την ουσιαστική αναβάθμιση του ρόλου και της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτισμικής τους θέσης.
  • Δημοκρατική με την πιο αυθεντική της έκφραση, με διαδικασίες βάσης, αποκλείοντας τις άνωθεν «γραμμές» οποιασδήποτε δήθεν φωτισμένης καθοδήγησης.
  • Πατριωτική διότι αν δεν αγαπήσουμε τον συλλογικό εαυτό μας είναι αδύνατον να αντισταθούμε στη μετατροπή της Ελλάδας σε αποικία της Δύσης και των πολυεθνικών και σε χώρα περιορισμένης κυριαρχίας έναντι της Τουρκίας. Κάθε αίτημά μας, από τους μισθούς, την υλικοτεχνική υποδομή, τη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου έως τις συντάξεις, αφορούν τη δυνατότητα της χώρας να καθορίζει τις τύχες της έναντι των δανειστών. Αλλά και διότι πιστεύουμε στις αξίες και τα πρότυπα του ελληνικού πολιτισμού, όχι γιατί είναι ανώτερα έναντι άλλων, αλλά γιατί θεωρούμε ότι συνεισφέρουν στον παγκόσμιο πολιτισμό. Υπονομεύοντας και αποδομώντας τα στοιχεία της εθνικής μας ταυτότητας, όπως κάνουν η εθνομηδενιστική αριστερά και η νεοφιλελεύθερη δεξιά, υπονομεύεται ταυτόχρονα κάθε δυνατότητα ανατροπής της παρούσας κατάστασης. Με αποικιοποιημένη σκέψη και αλλοτριωμένη συνείδηση, δεν υπάρχει καμία απελευθερωτική προοπτική. Στην Ιστορία τα καταπιεσμένα έθνη ενέτασσαν πάντοτε τα κοινωνικά αιτήματα στον αγώνα για εθνική ανεξαρτησία. Γι’ αυτό η αντίστασή μας σε αυτό το πεδίο είναι κομβικής σημασίας και όμως αυτό δεν αναδεικνύεται από ΚΑΜΙΑ παράταξη στον χώρο των εκπαιδευτικών! Η αντίστασή μας ή θα είναι εθνική ή δεν θα υπάρξει καθόλου!

Ως εκπαιδευτικοί έχουμε μία μεγάλη ευθύνη έναντι της χώρας και του ελληνικού λαού γιατί έχουμε αναλάβει να μορφώσουμε και να διαπαιδαγωγήσουμε τη νέα γενιά. Στο χέρι μας είναι να συμβάλουμε στη διαμόρφωση πολιτών με δημοκρατική πατριωτική αγωνιστική συνείδηση, ανθρώπων υπεύθυνων και περήφανων για την καταγωγή και τον πολιτισμό τους, που θα αγωνιστούν για ελευθερία και δικαιοσύνη αναδεικνύοντας ως πρότυπο την αντιστασιακή παράδοση σ’ αυτόν τον τόπο και γι’ αυτόν τον λαό, που θα αγαπούν, θα αναδεικνύουν και θα προστατεύουν το περιβάλλον, τα μνημεία και τον πολιτισμό μας χωρίς μισαλλοδοξία, χωρίς συμπλέγματα, ανωτερότητας ή κατωτερότητας.

Η ελληνική εκπαίδευση δεν μπορεί να βελτιωθεί χωρίς την συμβολή των ίδιων των εκπαιδευτικών που γνωρίζουν τις παθολογίες της από πρώτο χέρι: την απαξίωση της γνώσης, την σταδιακή καταστροφή του εκπαιδευτικού κλίματος, την απουσία συλλογικού οράματος, την υποκρισία της όποιας αξιολόγησης, την βαθμιαία πτώση του μορφωτικού επιπέδου, την ολοένα και καθολικότερη υπαγωγή της σχολικής ζωής στις προτεραιότητες του διεθνούς χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου που συστηματικά προωθούν το «σχολείο της αμάθειας».

Οι κομματικές παρατάξεις αντιμετωπίζοντας το ζήτημα συντεχνιακά και «κλαδικά» στηρίζουν ή ανέχονται την εγκατάλειψη του θεμελιώδους σκοπού του δημόσιου σχολείου που είναι η μετάδοση γνώσεων και η διαπαιδαγώγηση των νέων με βάση αξίες και πρότυπα. Πρότυπα και αξίες που εμπεριέχουν και τον σεβασμό της «διαφορετικότητας» με τον οποίο μας έχουν βομβαρδίσει για να αποκρύψουν υποκριτικά την περιφρόνηση και απαξίωση του σεβασμού της ταυτότητας (εθνικής, θρησκευτικής, γλωσσικής, πολιτισμικής) του ελληνικού λαού. Η συνενοχή των κομματικών παρατάξεων στην απαξίωση και υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου, οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη απαξίωση και υποβάθμιση τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Αν αντίθετα η γνώση και η καλλιέργεια ήθους ανακτήσουν τη θέση που τους αρμόζει στην κλίμακα αξιών μας, τότε θα υπάρξει και πραγματική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού.

(Σε εκτενέστερη μορφή η διακήρυξη στο: http://localhost/ardinwps1/archives/198774)

Στην εκτενέστερη αρχική μορφή έχουν ήδη υπογράψει οι

Ακολουθούν οι πρώτες υπογραφές (με τη χρονική σειρά που υπέγραψαν)

    1. Τάσος Χατζηαναστασίου, Δρ Ιστορίας, φιλόλογος, 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου, αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Αργολίδας
    2. Κώστας Καραΐσκος, μαθηματικός, 1ο ΓΕΛ Κομοτηνής
    3. Γιάννης Δαράκης, Εσπερινό ΕΠΑΛ Πλατανιά Χανίων
    4. Παναγιώτης Καρακολίδης φιλόλογος, 2ο ΓΕΛ Κομοτηνής
    5. Μαίρη Κοκκίνου, Νηπιαγωγείο Νέας Κίου
    6. Παναγιώτης Κόρπας Οικονομολόγος, ΓΕΛ Μαγούλας Αττικής
    7. Γιώργος Τασιόπουλος, αιρετός ΠΥΣΠΕ Δυτ. Αττικής, 1ο Δημ. Άνω Λιοσίων
    8. Δημήτρης Μπαλτάς, φιλόλογος, Α΄Αρσάκειο ΓΕΛ Ψυχικού
    9. Δημήτριος Ντούβαλης, 1ο Δημ. Σχολείο Οβρυάς Πάτρας
    10. Δημήτρης Αλέστας, καθηγητής Πληροφορικής, 3ο ΓΕΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης
    11. Αλέξανδρος Κόεβ, Βιολόγος, ΓΕΛ Σουφλίου
    12. Σπύρος Βαζούρας, μέλος ΔΣ Σύλλογου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λιβαδειάς – Βοιωτίας
    13. Χρήστος Δάτσικας, εκπαιδευτικός Μέσης Εκπαίδευσης
    14. Περαχωρίτη Μαρία, δασκάλα, 7ο Δημ. Σχολείο Δάφνης
    15. Κλειώ Καραγιαννοπούλου, Μ.Α., φιλόλογος, 4ο ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής
    16. Πέτρος Κεχαγιόγλου Γυμνάσιο Γουμένισσας Κιλκίς
    17. Μαριάννα Δεσύπρη, Αγγλικής Φιλολογίας, ΓΕΛ Λεοντείου Πατησίων
    18. Παρασκευή Καλαϊτζίδου, φιλόλογος, ΓΕΛ Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
    19. Χρήστος Δαμιανίδης, Γυμναστής, πρόεδρος ΔΣ ΕΛΜΕ Βοιωτίας
    20. Μανώλης Μυσιρλάκης, ΤΕ1, Ηλεκτρονικός, Εσπερινό ΕΠΑΛ Χανίων
    21. Κατερίνα Κυριάκη, φιλόλογος, Γυμνάσιο Ασκληπιείου Αργολίδας
    22. Χρήστος Νικολόπουλος, αναπληρωτής δάσκαλος στο Δημ. Σχολείο Κουβαρά Αττικής
    23. Κώστας Μαυρίδης, καθηγητής ξένων γλωσσών, Θεσσαλονίκη
    24. Έφη Καραπούλη, 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
    25. Αλέξανδρος Νικολαΐδης, ΠΕ12, Θεσσαλονίκη
    26. Κυριάκος Γεωργιάδης, φιλόλογος, Σέρρες
    27. Ευγενία Γραικού, εκπαιδευτικός, Θεσσαλονίκη
    28. Καπαγερίδης Χρήστος, δάσκαλος, Msc Λαογραφίας, 11ο Δ.Σ. Πειραιά
    29. Φρουζάκης Δαυΐδ, Μαθηματικός – 2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
    30. Μουστάκας Πέτρος εκπαιδευτικός ΠΕ01 26ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Μαράσλειο)
    31. Λία Μήλιου, φιλόλογος
    32. Κουγιουμτζόγλου Δημήτριος, M.A. Αρχαιολογίας, φιλόλογος, 5ο ΓΕΛ Καβάλας
    33. Μοράτος Ανδρέας, φιλόλογος Γυμνασίου Ξηροκαμπίου Λακωνίας
    34. Νεκτάριος Δαπέργολας, Δρ Ιστορίας, 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής, Πρ. Πρόεδρος ΕΛΜΕ Ροδόπης, Αιρετός στο ΠΥΣΔΕ Ροδόπης
    35. Καϊμασίδης Χαράλαμπος Φιλόλογος 2ο ΓΕΛ Νεάπολης Θεσσαλονίκης
    36. Νικόλ Δαπόλλα φιλόλογος( Ελληνικής και Ρωσικής)
    37. Ξένης Απόστολος Φυσικής Αγωγής 5o ΓΕΛ Καβάλας
    38. Φώτης Ε. Αλεξάκος – ΚΕΠΛΗΝΕΤ Καρδίτσας
    39. Παναγιώτης Λαφαζάνης Γεωλόγος 6ο Γυμνάσιο Καρδίτσας
    40. Γιώργος Τσιτσιμπής μέλος Δ.Σ. Συλλόγου Π.Ε. Καρδίτσας, 10ο Δημοτικό
    41. Μπινιάρης Ευάγγελος, Δάσκαλος, 1ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
    42. Μαρία Τζίμου, καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας, Δημ. Σχολείο Νεοχωρίου Σερρών
    43. Θειακούλης Παναγιώτης, πληροφορικής, 2ο Γυμνάσιο Ορχομενού Βοιωτίας, Οργανωτικός Γραμματέας ΕΛΜΕ Βοιωτίας
    44. Σίντος Γιώργος, φιλόλογος, ΓΕΛ Ορχομενού Βοιωτίας
    45. Αγγελέτος Παναγιώτης, φυσικής αγωγής, ΓΕΛ Άσπρων Σπιτιών Βοιωτίας
    46. Σταυρόπουλος Βασίλης, θεολόγος, Γυμνάσιο Διστόμου Βοιωτία
    47. Νικολέττα Ρουσσιά, μαθηματικός ειδικής αγωγής, αναπληρώτρια, Γυμνάσιο Γαράζου Ρεθύμνου
    48. Νίκη Σεϊρλή, ΠΕ19 Λάρισα.
    49. Λαμπίδη Έφη, μηχανολόγος, 1ο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς, Βοιωτία
    50. Κιάφας Γιώργος, τεχνολόγος γεωπόνος, 1ο ΕΠΑΛ Λιβαδειάς, Βοιωτία
    51. Γεωργαντά Αναστασία, 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής
    52. Καλιαμούτου Ελένη, 2ο 2/Θ Νηπιαγωγείο Ναυπλίου
    53. Φιλίππου Ανδρέας (ΠΕ06) – 14ο ΔΣ Καρδίτσας
    54. Παναγιώτα Γόνη, Φιλόλογος, 5ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου Αττικής
    55. Ματούλα Κορφιάτη, μαθηματικός
    56. Λάμπρος Σαμπρίκης, 9ο ΔΣ Ιωαννίνων
    57. Αντωνάτου Παρασκευή, 2ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου
    58. Λαζαρίδου Βασιλεία Φιλόλογος 2ο ΓΕΛ.Χορτιάτη
    59. Ξανθή Αυγέρη, βρεφονηπιοκόμος, Κόρινθος
    60. Αλέξανδρος Χάχαλης, δάσκαλος
    61. Πάφης Γιώργος, 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής
    62. Δημήτρης Μαθιανάκης ΠΕ09 – Οικονομολόγος 46ο ΓΕΛ Αθηνών
    63. Παπαϊωάννου Νικόλαος, 2ο Δημ. Σχολείο Πολίχνης Θεσσαλονίκης
    64. Πουλής Δ. Αναστάσιος, Δάσκαλος, Med Εκπαιδευτικής Θεωρίας & Πρακτικής, Med Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 2ο Δημοτικό Σχολείο Βαρθολομιού Ηλείας
    65. Ευστάθιος Καλιντερης, Φιλόλογος
    66. Δημητριάδου Μαρία ΠΕ 11, Φυσικής Αγωγής Γελ Αργολιδας
    67. Ανέστη Βάσω, Αναπληρώτρια Φυσικός, ΓΕΛ Αράχωβας, Βοιωτία
    68. Αλεξάνδρα Παπαδάκη, Φιλόλογος, Γυμνάσιο Μολάων
    69. Δανιήλ Κωνσταντίνα, δασκάλα Ειδικής Αγωγής Αποσπασμένη σρο ΚΕΔΔΥ Αργολίδας
    70. Τάσος Γλαντζής, νηπιαγωγός Θεσσαλονίκη
    71. Ειρήνη Δημαρά, Αναπληρώτρια φιλόλογος,1ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας
    72. Φώλιας Δημήτρης, 2ο Λύκειο Κομοτηνής
    73. Καλαμάτας Αθανάσιος, Θεολόγος Καθηγητής στο Πειραματικό ΓΕ. Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Όσοι-ες εκπαιδευτικοί θέλουν να υπογράψουν την διακήρυξη να προσθέσουν όνομα και ιδιότητα στα σχόλια. 

ΣΧΕΤΙΚΑ

29 ΣΧΟΛΙΑ

Γεωργαντά Αναστασία,2o EΠAΛ Κομοτηνής 23 Μαΐου 2016 - 23:40

Nα ευχηθούμε να αλλάξει κάτι.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αδαμαντία Σπαθάτου 24 Μαΐου 2016 - 09:20

Συγχαρητήρια για το κατανοητό και αληθινό μήνυμα που ο κόσμος της δημόσιας εκπαίδευσης προσπαθεί να στείλει και στους γονείς των μαθητών και στο σύνολον του Ελληνικού λαού. Ως συνταξιούχος εκπαιδευτικός δεν φείδομαι, κάθε φορά που μου δίδεται ευκαιρία, να διακηρύσσω ότι η φιλοτιμία των διδασκόντων είναι αυτή που κρατά σε ένα υψηλό επίπεδο το δημόσιο σχολείο!!! Στους σημερινούς καιρούς της παγκοσμιοποίησης, μάλιστα, όπου η ισοπέδωση των πάντων νοείται ως εκσυγχρονισμός, επιβάλλεται ιδιαίτερη εγρήγορση για την ορθή διαμόρφωση της συνέχειας της Ελληνικής ταυτότητας!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ 24 Μαΐου 2016 - 10:33

ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ(ΠΕ06)-14ο ΔΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
Kαλη δυναμη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Stdominic 24 Μαΐου 2016 - 23:27

Μπράβο παιδιά, πολύ καλό το κείμενο.
Πραγματικά Ρωμαίικο!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Τάσος Χατζηαναστασίου 25 Μαΐου 2016 - 00:25

Παναγιώτα Γόνη, Φιλόλογος, 5ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου Αττικής

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Λαμπρος Σαπρικης 28 Μαΐου 2016 - 21:23

Πολυ καλο κειμενο. 9ο ΔΣ Ιωαννινων

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αντωνάτου Παρασκευή 1 Ιουνίου 2016 - 16:17

Συγχαρητήρια!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΞΑΝΘΗ ΑΥΓΕΡΗ 1 Ιουνίου 2016 - 21:06

ΞΑΝΘΗ ΑΥΓΕΡΗ

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΣ, ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αλέξανδρος Χάχαλης 1 Ιουνίου 2016 - 23:12

Η ΚΑΘΕ ΓΕΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Πάφης Γιώργος 2 Ιουνίου 2016 - 00:47

Πάφης Γιώργος, 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δημήτριος Μαθιανάκης 2 Ιουνίου 2016 - 01:30

Δημήτρης Μαθιανάκης ΠΕ09 – Οικονομολόγος 46ο ΓΕΛ Αθηνών

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Βυζαντινός Μιχαήλ 2 Ιουνίου 2016 - 09:24

Πολύ καλό το κείμενο , καλύτερη όμως η κίνηση , δίνει ελπίδα για την ανάσταση του γένους .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αποστόλου Ζωή 2 Ιουνίου 2016 - 10:52

Ως γονιός σας ευχαριστώ που μας δίνετε ελπίδα γιατί βλέποντας τα βιβλία των παιδιών μου και όλες αυτές τις ανθελληνικές και προδοτικές αποφάσεις είχα αρχίσει να απογοητεύομαι.Καλή δύναμη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δημητριάδου Μαρία 2 Ιουνίου 2016 - 18:26

Δημητριάδου Μαρία ΠΕ 11
Φυσικής Αγωγής Γελ Αργολιδας

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΛΕΞ. ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ 2 Ιουνίου 2016 - 21:37

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΜΙΆ ΣΟΒΑΡΉ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ,

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
δημητρης χαλικιας 2 Ιουνίου 2016 - 21:51

Η εκπαιδευση δεν πασχει,απο απο καινουργιες συνδικαλιστικες ηγεσιες,αλλα απο αποστροφη των εκπαιδευτικων, στις κατα καιρους συμβιβασμενες ηγεσιες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ευστάθιος Καλιντερης, Φιλόλογος 2 Ιουνίου 2016 - 23:55

Συγχαρητήρια. Μία ηλιαχτίδα φωτός ανατέλλει στο ζοφερό εκπαιδευτικό τοπίο που θέλει να επιβάλει το πολιτικό κατεστημένο. Ως εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος, απέναντι στις γενιές που πέρασαν και στις γενιές που θά’ ρθουν, να διαφυλάξουμε τον ελληνοχριστιανικό χαρακτήρα της παρεχόμενης παιδείας.
‘Χρωστάμε σ’ όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα’ ρθούν, θα περάσουν.
Κριτές θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί’
Κ. Παλαμάς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Τασος Γλαντζης 3 Ιουνίου 2016 - 19:46

κ εγω

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ 4 Ιουνίου 2016 - 08:09

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΠΑΤΡΙΑΔΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ,, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΔΑΝΙΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 4 Ιουνίου 2016 - 16:48

ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΕΔΔΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αλεξάνδρα Παπαδάκη, Φιλολογος , Γυμνάσιο Μολάων 5 Ιουνίου 2016 - 22:31

συγχαρητήρια στους Δασκάλους που μάχονται με αξιοπρέπεια και δεν αρκούνται στο λίγο!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΑΝΕΣΤΗ ΒΑΣΩ 5 Ιουνίου 2016 - 23:13

ΑΝΕΣΤΗ ΒΑΣΩ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΣ, ΓΕΛ ΑΡΑΧΩΒΑΣ, ΒΟΙΩΤΙΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ειρήνη Δημαρά 6 Ιουνίου 2016 - 12:28

Είναι σίγουρα κάτι που λείπει από την εκπαιδευτική κοινότητα.Καλή αρχή !

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ειρήνη Δημαρά 6 Ιουνίου 2016 - 12:29

Αναπληρώτρια φιλόλογος,1ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Βενιζέλος(Μπένος)Καπετανέας 6 Ιουνίου 2016 - 16:29

στο συνέδριο της ΟΛΜΕ γνώρισα τον Τάσο και κατεβήκαμε στο ίδιο ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο.Εμπρός λοιπόν συνάδελφοι!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Φωλιάς Δημήτριος 24 Ιουνίου 2016 - 12:44

Φωλιάς Δημήτριος, 2ο Λύκειο Κομοτηνής

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αθανάσιος Ι. Καλαμάτας 26 Ιουνίου 2016 - 18:36

Επιτέλους, ας ανθίσει κάτι καινούργιο στην Εκπαίδευση.
Αθανάσιος Ι. Καλαμάτας
Θεολόγος Καθηγητής στο Πειραματικό ΓΕ. Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Χρήστος Μακρυδημήτρης 10 Σεπτεμβρίου 2016 - 20:36

Εκπαιδευτικός Μουσικός β΄θμιας Εκπαίδευσης.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Γιάννης Τσαγγαρίδης 3 Οκτωβρίου 2016 - 20:02

Συγχαρητήρια συνάδελφοι και καλή δύναμη!
Σας παρακολουθούμε απο την Κύπρο και πονάμε μαζί σας.
Αλλά ελπίζουμε και αγωνιζόμαστε στον κοινό αγώνα της εθνικής επιβίωσης και ανεξαρτησίας του Ελληνισμού.

Γιάννης Τσαγγαρίδης
Καθηγητής Φυσικής, Λευκωσία – Κύπρος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ