από το Άρδην τ. 43, Ιούλιος 2003
Ονομάζομαι Σταυρόπουλος-Καλτουρμίδης Γεώργιος, η σύζυγός μου είναι η Παναγιώτα Γεωργίου και τα παιδιά μας η Παρασκευή, ο Αχιλλέας και ο Κωνσταντίνος.
Όλοι εμείς τελούμε όμηροι του Αθηναϊκού Κράτους και της Δημόσιας Διοίκησης από το έτος 1999, στην προσπάθειά μας να πείσουμε να μας στείλουν σε μια «εξορία» της Ελληνικής Πατρίδος, στην όμορφη και περήφανη κόρη της Δωδεκανήσου –την Κάλυμνο.
Μη βιαστείτε φίλοι μου και σκεφτείτε «πονηρά», διότι δεν θα πάρω πηγαίνοντας εκεί περισσότερα χρήματα, δεν θα κατέχω ιεραρχικά ανώτερη θέση, δεν θα έχω την «πολυτέλεια» υδροδότησης και ηλεκτροφωτισμού καθ’ όλο το 24ωρο, δεν θα έχω αεροπορική σύνδεση με το «κέντρο του πολιτισμού» και των Ολυμπιακών Αγώνων, της Αθήνας, δεν θα γίνω τουρίστας διαρκείας, διότι ποτέ και πουθενά στην πατρίδα μου δεν νιώθω τουρίστας, αντιθέτως μπορώ και δεσμεύομαι να προσφέρω: Στο Νοσοκομείο του ακριτικού νησιού ως νοσηλευτής, εργαζόμενος (με προϋπηρεσία 18 ετών), στην τοπική κοινωνία ως εθελοντής Σαμαρείτης του Ε.Ε.Σ., στην πατρίδα ως μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εφέδρων Ενόπλων Δυνάμεων (Π.Σ.Ε.Ε.Δ)1, σε όλα τα παραπάνω μετέχω ήδη, στον διαθέσιμο ελεύθερο(;) χρόνο μου ως πατέρας 5μελούς οικογένειας με αρκετά και μάλλον σημαντικά οικονομικά προβλήματα. Ας δούμε όμως τώρα τι λεει και η Κάλυμνος όπου το 40% των θέσεων Νοσηλευτικού Προσωπικού παραμένουν κενές. Με αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου, το αίτημά μου να μεταταγώ εκεί σε κενή οργανική θέση έγινε δεκτό από 3-12-1999 και ανανεώθηκε έπειτα από θετικές εισηγήσεις της εκεί Νοσηλευτικής υπηρεσίας για το 2002 και 2003 που διανύουμε.
Πώς απαντούν τελικά οι διοικήσεις του κράτους των Αθηνών σε μένα αλλά και σε άλλους πολλούς υπηκόους τους, οι οποίοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να «λαδώσουν» σκουριασμένα γρανάζια, ενώ δεν έχουν την «τιμή» να ανήκουν ή να ταυτίζονται πολιτικά με το κυρίαρχο ή τα συνεργαζόμενα «ρεαλιστικά» μπλοκ της εξουσίας και παραεξουσίας, όπως για παράδειγμα η διοίκηση, τέως και νυν, του νοσοκομείου Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών, «Σωτηρία»: Αναλγησία-αδιαφορία-υποκρισία σε βαθμό κακουργήματος χαρακτηρίζει τις διοικήσεις αυτές, αλλά θα προτιμούσα να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα μέσα απο την απάντηση που δόθηκε στη δική μου περίπτωση.
Στις 30-11-1999 διατύπωσα για πρώτη φορά γραπτώς το αίτημα για μετάθεση απο το Νοσοκομείο Καλύμνου, το οποίο διαβιβάστηκε μετά απο αίτησή μου και από το Υπουργείο Υγείας στις 21-1-2000 προς τη διοίκηση του «Σωτηρία» –χωρίς ποτέ να λάβω γραπτή απάντηση από την τότε διοίκηση που πραγματικά με αγνόησε επιδεικτικά, αρνούμενη να μου «χαρίσει» έστω και ένα «όχι» κατά την προσφιλή τακτική της. Όταν επανήλθα ανανεώνοντας το αίτημά μου με την παρούσα διοίκηση και κατέθεσα αίτηση, στις 4-6-2003, έλαβα άμεσα την εξής «απάντηση» που αποτελεί και μνημείο ασυνέχειας, υποκρισίας και εκδικητικότητας, που θωρακισμένη επιλεκτικά πίσω απο το γράμμα του Νόμου ΑΡΝΕΙΤΑΙ να δει τον ΑΝΘΡΩΠΟ αλλά και τα οξυμμένα προβλήματα της περιφέρειας, διότι «ο νόμος ορίζει ότι: «…οι αιτήσεις μετατάξεων υπαλλήλων υποβάλλονται το μήνα Φεβρουάριο κάθε έτους», άρα είμαι εκπρόθεσμος (sic) δηλαδή ούτε ναι, ούτε όχι διότι «δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις»!!!
Τώρα ας επικαλούμαι εγώ και κάθε «ρομαντικός» υπήκοος στην αίτηση λόγους «εθνικούς και κοινωνικούς και επί 18 έτη ευδόκιμη υπηρεσία στο κέντρο».
Τι κι αν είχαμε το 1996 μια μεγάλη ελληνοτουρκική εθνική κρίση, τα Ίμια, που με επίκεντρο τη συγκεκριμένη περιοχή εξαπλώθηκε ένα σκούρο γκρί σε φόντο κόκκινο πάνω από το μισό Αιγαίο, εκεί που πριν υπήρχε μόνο το «απέραντο γαλάζιο».
Τι κι αν έφτιαξαν Υπουργεία και Νόμους (δήθεν) για την αποκέντρωση και την ενίσχυση της περιφέρειας;
Τι κι αν σε τελευταία ανάλυση «ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ»;
Το συγκεντρωτικό κράτος, μ’ ένα Πελατειακό Πολιτικό σύστημα, αποτελεί τη θεσμική προϋπόθεση για την πολιτική αυτοσυντήρηση της Αθηναϊκής νομενκλατούρας του Κολωνακίου και του παρασιτικού ιστού της που μας κρατά δέσμιους σε μια λογική συμβιβασμού και επιβίωσης.
Πώς να μιλήσεις στους ανθρώπους αυτούς για την αξία και την Περιφερειοποίηση του Κράτους που θα διασώσει και θα ενισχύσει τα μικρά κοινωνικά σύνολα (χωριά και κωμοπόλεις), τις οικογενειακές δομές, τη γειτονιά και γενικά έναν άλλο τρόπο του βίου με μιαν άλλη ποιότητα και ανθρωπιά.
Σε σας όμως, φίλοι μου, μπορώ να γράψω δύο αράδες, ακόμα πιστεύω πως θα με νιώσετε.
Το Αιγαίο είναι σημείο αναφοράς του ελληνισμού διαχρονικό.
Είναι γέφυρα που ενώνει την Ηπειρωτική Ελλάδα με τη Γη της Ιωνίας.
Είναι «ομφαλός του ελληνικού πνεύματος» που «σηκώνει όλο το βάρος του ελληνικού πολιτισμού2».
Είναι το γεωγραφικό σημείο που μαζί με την Κύπρο και τη Θράκη δοκιμάζεται η αντοχή του νεότερου ελληνισμού στον τουρκικό επεκτατισμό.
«ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ»3
25-6-2003
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
- Π.Σ.Ε.Ε.Δ. Σύνδεσμος αναγνωρισμένος
και εποπτευόμενος από το ΥΠΕΘΑ. - Οδυσσέας Ελύτης.
- Ιωάννης Χρυσόστομος.