3 του Σεπτέμβρη, λοιπόν, έφτιαξε ο Αντρέας το καταδρομικό Πασόκ. Με πρόθυμο πλήρωμα άφοβων πειρατών, ξεκίνησε το θρυλικό του ταξίδι για το κούρσεμα του… ελληνικού δημοσίου.
Πέρασαν τα χρόνια και το καράβι είχε παλιώσει. Ο Σημίτης ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό του. Το νέο, υπερσύγχρονο αεροπλανοφόρο Πασόκ είχε μεγαλύτερη ακτίνα δράσης και κάλυπτε κάθε είδους επιχειρήσεις (δημόσιες, ιδιωτικές, ασφαλιστικά ταμεία κ.λπ.).
Στα χέρια του Γιωργάκη, το Πασόκ μετατράπηκε σε Τιτανικό, παρασέρνοντας στον βυθό κάμποσα εκατομμύρια επιβάτες, το κρατικό θησαυροφυλάκιο και τον Τσουκάτο. Ο ίδιος διασώθηκε με κανό.
Το Πασόκ διέσωσε ο Μπενίτο ο 2ος, μετατρέποντάς το σε μπρίκι. Καλού κακού, όμως, εκτός από καπετάνιος του Πασόκ, κράτησε και τη θέση του λοστρόμου, στο έτερο μεγάλο πειρατικό πλοίο του πολιτικού μας ναυτικού, το θωρηκτό-κρουαζιερόπλοιο Νέα Δημοκρατία.