Από το rodopinews.gr
Καλεσμένος στην Κομοτηνή όπου και παρουσίασε τον δεύτερο τόμο με τίτλο “1821 – Η παλιγγενεσία” του έργου του “1204 – 1922: Η διαμόρφωση του νεότερου Ελληνισμού” ήταν ο γνωστός ιστορικός ερευνητής και συγγραφέας Γιώργος Καραμπελιάς. Μαζί με τον συγγραφέα στο βήμα των ομιλητών ο δάσκαλος, συγγραφέας και ερευνητής Δημήτρης Νατσιός, ο ιστορικός Νεκτάριος Δαπέργολας και ο εκπαιδευτικός Παναγιώτης Καρακολίδης.
Αντικείμενο των τοποθετήσεων των ομιλητών στην εκδήλωση ήταν η όπως υποστηρίζεται συστηματική και με δόλο πλαστογράφηση των νεότερων ιστορικών συγγραμμάτων τόσο στα σχολεία, όσο και στα πανεπιστήμια από “απατεώνες” ιστορικούς και πανεπιστημιακούς της νεότερης γενιάς οι οποίοι, όπως ειπώθηκε, σε πολλές περιπτώσεις είναι μισθοδοτούμενοι από οργανισμούς εντός και εκτός της Ελλάδας, ακριβώς για τον σκοπό αυτό. Απώτερος σκοπός, σύμφωνα με τους παρουσιαστές της βραδιάς όλων αυτών των ύπουλων πρακτικών είναι ο Ελληνισμός να “περιοριστεί” στην συνείδηση των νεότερων ανθρώπων πρώτα χρονικά, πως δηλαδή το ελληνικό έθνος ως συλλογικότητα εμφανίστηκε μετά το 1821 άρα πρόκειται για ένα νεότερο μόρφωμα στα πρότυπα των άλλων βαλκανικών “κρατών – εθνών” και μετέπειτα πληθυσμιακά και άρα εδαφικά εφόσον οι διαμορφωμένοι με αυτά τα βιβλία νεοέλληνες αποκομμένοι από τις βαθύτερες ρίζες του ελλαδικού χώρου θα είναι πολίτες οι οποίοι άνετα θα μπορούν να μεταναστεύουν σε κάθε γωνιά της Γης χωρίς να τους “δένει” κάτι ιδιαίτερο με τον τόπο αυτό και την ιστορία του λαού (350.000 από αυτούς το έχουν κάνει ήδη όπως αναφέρθηκε, στα χρόνια της κρίσης) και άρα δεν θα υπάρχει ανάγκη διατήρησης του νεότερου ελληνικού κράτους στην παρούσα του μορφή.
Αναφέρθηκαν πολλά ονόματα ως παραδείγματα τέτοιων υποθέσεων, από συγγραφείς βιβλίων ως και παρουσιαστές τηλεοπτικών εκπομπών ενώ παρουσιάστηκαν και παραδείγματα από σχολικά βιβλία τα οποία παρουσίαζαν είτε σκόπιμη λογοκρισία, είτε μεθοδευμένη προπαγανδιστική τάση εναντίον θεσμών όπως η Εκκλησία μέσω στοχευμένων επιλογών κειμένων. Απουσίασε όμως η παρουσία της “άλλης πλευράς” είτε μέσω κάποιας απάντησης, είτε και μέσω παρουσίας στην εκδήλωση ώστε ο διάλογος να παρουσίαζε μία ολοκληρωμένη εικόνα των απόψεων των δύο αντίθετων απόψεων.
Δείτε φωτογραφικό ρεπορτάζ από την εκδήλωση στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.936173446502975.1073741833.568677729919217
1 ΣΧΟΛΙΟ
το video μετά το 28:22 δεν ακούγεται εως το τέλος