Διεθνή, Μέση Ανατολή

Συρία: Καλώς ήλθατε στη «απελευθερωμένη» ζώνη της Αλέπο

Του Τιερί Μεϊσάν

Πηγή: voltairenet.org

Με τη βοήθεια υλικοτεχνικής υποστήριξης της Γαλλίας, οι νέες αρχές της «απελευθερωμένης ζώνης» της Αλέπο, εγκαθιδρύουν μια θρησκευτική δικτατορία που εμπνέεται από το μοντέλο του οίκου των Σαούντ. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική από τις κατευναστικές διαβεβαιώσεις των προέδρων Σαρκοζί και Ολάντ για την υπεράσπιση της ελευθερίας και την προώθηση της δημοκρατίας.

Η γαλλική κυβέρνηση μας διαβεβαιώνει ότι είναι σε μόνιμη επαφή με τους αντιπροσώπους των «απελευθερωμένων ζώνων» στη Συρία, και ότι τους παρέχει υλικοτεχνική υποστήριξη. Επίσης, δηλώνει ότι εργάζεται για να αποτρέψει την οικειοποίηση της επανάστασης από τους ισλαμιστές.

Ωστόσο, η Εθνική Συμμαχία, που αναγνωρίστηκε ως αντιπροσωπευτική τόσο από την εξωτερική όσο και από την εσωτερική αντιπολίτευση, έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση από την Επαναστατική Επιτροπή της Αλέπο, η οποία έχει εγκαθιδρύσει μια ισλαμική κυβέρνηση στην «απελευθερωμένη ζώνη» (1).

Η γαλλική κυβέρνηση δεν έχει ξεκαθαρίσει τη θέση της. Δεν υπάρχει κανένα σημάδι ότι έχει σταματήσει την υλικοτεχνική βοήθεια (τόσο ανθρωπιστική, όσο και στρατιωτική μη φονική βοήθεια) προς την «απελευθερωμένη ζώνη» της Αλέπο, ακόμα και αν αυτή έχει περιέλθει ξεκάθαρα στα χέρια Ισλαμιστών, που έχουν αποκηρύξει την δημοκρατία ως «δυτική συνομωσία». Θα πρέπει να θυμηθούμε ότι η Γαλλία υποστήριξε το ισλαμικό εμιράτο του Μπάμπα Άμρ (προάστιο της Χομς, που τέθηκε προσωρινά υπό τον έλεγχο των ανταρτών), και ότι ο Φρανσουά Ολλάντ υποδέχθηκε αρκετούς από τους πρόσφυγες επικεφαλής του, με τιμές, στο Παρίσι στις 6 Ιουλίου 2012.

Είναι δύσκολο να έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα του τι συμβαίνει στην Αλέπο, όπου τρείς περιοχές του βρίσκονται υπό τον έλεγχο ένοπλων ομάδων. Σε αντίθεση με το τι συνέβη στο Μπάμπα Αμρ, όπου ο πληθυσμός εγκατέλειψε την περιοχή όταν ανακηρύχθηκε το ισλαμικό εμιράτο, φαίνεται τώρα ότι κάποιοι κάτοικοι έχουν παραμείνει και υποστηρίζουν τη νέα εξουσία. Οι αιρετικοί –Σουνίτες, Σούφι και Σιίτες, μαζί με Δρούζους, Αλαουΐτες και Ισμαηλίτες– μαζί με τους «άπιστους» (Χριστιανούς) έχουν εξοριστεί και οι περιουσίες τους έχουν δημευθεί.

Τα κυβερνητικά στρατεύματα δεν τολμούν να επιτεθούν υπό τον φόβο μήπως προκαλέσουν ένα λουτρό αίματος και επιτείνουν την καταστροφή. Έτσι, σταδιακά, δημιουργείται μια νέα κατάσταση.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση οι «επαναστατικές» αρχές έχουν μόλις δημιουργήσει μια Επιτροπή Διοίκησης των Καλών και Αποτροπής των Κακών Πράξεων, και κατά τις 22 Νοεμβρίου, δημοσίευσαν την πρώτη νομοθετική τους πράξη, την οποία παραθέτουμε αυτούσια, μεταφρασμένη.

«Στ’ όνομα του καλού και ελεήμονα θεού

Τα προβλήματα που ταλανίζουν το ισλαμικό έθνος μας δεν μας εκπλήσσουν. Αντιμετωπίζει τα διλήμματα και τις δοκιμασίες που μας περικυκλώνουν από παντού. Κάθε νύχτα είναι και πιο σκοτεινή από την προηγούμενη. Ζούμε σε κρίσιμους καιρούς. Η στιγμή είναι δύσκολη. Παρακολουθούμε, καθώς κάποιοι από τους αδερφούς μας περπατούν τυφλοί μέσα στο σκοτάδι. Φαίνεται ότι γρηγορούν προς την ίδια τους την μιζέρια, γονατίζοντας ενώπιον της Δύσης, σπεύδοντας κατευθείαν προς το κενό, πεπεισμένοι ότι ο τρόπος ζωής των απίστων είναι το απόγειο του πολιτισμού, ότι τα ήθη τους είναι τα θεμέλια της προόδου, και οι ιδέες τους η πηγή του φωτός, δίχως την παραμικρή μελέτη ή έρευνα.

Η Σαρία και τα γεγονότα αποδεικνύουν ότι αυτή η οπτική είναι νόθα και ρυπαρή. Εξαιτίας αυτού, οι μεγαλύτεροι Σεΐχηδες του έθνους μας έχουν εκδόσει διάφορους φετφάδες –οι αυτού μακαριότητες Αμπντ Αλ-Αζίζ ιμπν Αλλάχ ιμπν Μπάζ, Αμπντούλ Αζίζ ιμπν Αμπντουλάχ Αλ Ας-Σαίχ, Μοχάμεντ ιμπν Αλ Ουτχαγμίν, Αμπντουλά ιμπν Γιμπερίν, Σαλεχ αλ Φαουζαν, Μπακρ Αμπου Ζαγίντ, Αμπντουλά μπιν Γκαιλάν και πολλοί πολλοί άλλοι. Για παράδειγμα, πόσες αγνές γυναίκες έχουν ατιμαστεί; Και πόσα νεαρά κορίτσια, απελευθερωμένα (από το Ισλάμ) έχουν προσβληθεί στην αξιοπρέπειά τους από τα οδικά ατυχήματα; Κάποιος άνδρας που γυρεύει την δική του αξιοπρέπεια, ένας άλλος που εκμεταλλεύεται την αδυναμία τους, ένας τρίτος που ελέγχει τα συναισθήματά τους… ιδιαίτερα όταν γνωρίζει ότι τα καημένα τα κορίτσια έχουν αιφνιδιαστεί από την κατάσταση, και δεν επιθυμούν να λάβει γνώση του περιστατικού ο σύζυγός ή ο κηδεμόνας».

Αυτός είναι ο λόγος που τα περιφερειακά Στρατιωτικά και Πολιτικά συμβούλια της Αλέπο, εξήγησαν την κατάσταση στους κατοίκους του, και ανακοίνωσαν ότι απαγορεύεται η οδήγηση στις γυναίκες. Οποιοσδήποτε παρακούσει αυτήν την εντολή, θα τιμωρηθεί μέχρι να καταγγείλει αυτήν την πράξη, κι αν χρειάζεται, θα χρησιμοποιηθεί και βία. Η Επιτροπή Διαχείρισης Καλών Πράξεων και Αποτροπής Κακών Πράξεων αναλαμβάνει την εφαρμογή του νόμου».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτή η απόφαση στηρίζεται αποκλειστικά σε παραπομπές από την Σαουδική ερμηνεία του Κορανίου.

Παρ όλο που στη Γαλλία, η 24η Νοεμβρίου είναι η Ημέρα Εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών, η γαλλική υπουργός των δικαιωμάτων της γυναίκας, Ναγιάτ Βαλώ Μπελκασέμ δεν εδέησε να σχολιάσει αυτό το μεγάλο «επαναστατικό» επίτευγμα. Πέρα από αυτό, η Επιτροπή Διαχείρισης Καλών και Αποτροπής Κακών Πράξεων έχει δημιουργήσει ένα αστυνομικό σώμα που έχει αναλάβει το καθήκον να επιτηρεί την προσευχή των κατοίκων της Αλέπο, τιμωρώντας αυτούς που την παραμελούν…     

4 Σχόλια

  1. Τι κρυβεται πισω απ’ όλα αυτα;

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*