Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται δημοσίευμα που υπογράφει η Δήμητρα Μανιφάβα στην οικονομική ιστοσελίδα moneyreview.gr της Καθημερινής, με χαρακτηριστικό τίτλο Επιστρέφει το Made in Greece στην Ένδυση. Ορισμένα στατιστικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την εκτίμηση αυτή;

Το 2014 οι σχετικές ελληνικές εξαγωγές υποχωρούν στο ιστορικό χαμηλό των 1,3 δισ.€, ωστόσο, αρχίζουν και ανακάμπτουν κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας για να φτάσουν το 2019 στα 2,3 δισ.€. Σημαντική η αύξηση, αξίζει όμως να αναλογιστούμε ότι το ύψος των εξαγωγών μόλις που προσεγγίζει τώρα τα επίπεδα στα οποία ήταν… στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Το 2020 ήταν χρονιά όπου η αυξητική τάση υποχώρησε, ωστόσο, όπως λένε και εκπρόσωποι σημαντικών ελληνικών ετικετών, η ανέλπιστη θετική εξέλιξη έγκειται στο γεγονός ότι καταγράφεται δειλά – δειλά μια τάση επαναπατρισμού στην μεταποίηση των ρούχων, ιδίως στα εξειδικευμένα προϊόντα και τα προϊόντα ποιότητας.

Εξ άλλου μια παράπλευρη τάση αυτής που περιγράφηκε παραπάνω, η οποία συμβαίνει ιδίως στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, είναι ότι παράλληλα αναπτύσσονται και τα εργαστήρια ρούχων, όπου κυρίως νέοι και δημιουργικοί άνθρωποι ξεχωρίζουν με το ιδιαίτερο τους, οικοβιοτεχνικό προϊόν.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

elGreek