Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται δημοσίευμα που υπογράφει η Δήμητρα Μανιφάβα στην οικονομική ιστοσελίδα moneyreview.gr της Καθημερινής, με χαρακτηριστικό τίτλο Επιστρέφει το Made in Greece στην Ένδυση. Ορισμένα στατιστικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την εκτίμηση αυτή;
Το 2014 οι σχετικές ελληνικές εξαγωγές υποχωρούν στο ιστορικό χαμηλό των 1,3 δισ.€, ωστόσο, αρχίζουν και ανακάμπτουν κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας για να φτάσουν το 2019 στα 2,3 δισ.€. Σημαντική η αύξηση, αξίζει όμως να αναλογιστούμε ότι το ύψος των εξαγωγών μόλις που προσεγγίζει τώρα τα επίπεδα στα οποία ήταν… στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Το 2020 ήταν χρονιά όπου η αυξητική τάση υποχώρησε, ωστόσο, όπως λένε και εκπρόσωποι σημαντικών ελληνικών ετικετών, η ανέλπιστη θετική εξέλιξη έγκειται στο γεγονός ότι καταγράφεται δειλά – δειλά μια τάση επαναπατρισμού στην μεταποίηση των ρούχων, ιδίως στα εξειδικευμένα προϊόντα και τα προϊόντα ποιότητας.
Εξ άλλου μια παράπλευρη τάση αυτής που περιγράφηκε παραπάνω, η οποία συμβαίνει ιδίως στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, είναι ότι παράλληλα αναπτύσσονται και τα εργαστήρια ρούχων, όπου κυρίως νέοι και δημιουργικοί άνθρωποι ξεχωρίζουν με το ιδιαίτερο τους, οικοβιοτεχνικό προϊόν.