Άγρια ψηφοθηρία με όχημα το μεταναστευτικό, κούφιες οι υποσχέσεις Μηταράκη!
Όλοι θυμόμαστε τις υποσχέσεις Μηταράκη για δήθεν κλείσιμο της ΒΙΑΛ το περασμένο Πάσχα. Σήμερα και ενάντια σε κάθε λογική κρατάει την ΒΙΑΛ ανοικτή με περίπου 300 άτομα, αριθμός που παραμένει σταθερός από πέρσι. Εύλογα γεννιέται το ερώτημα : αφού δεν υπάρχουν ροές για ποιον λόγο συνεχίζει την λειτουργία της και κρατάει μία μόνιμη «κάβα» μεταναστών στη Χίο και στα υπόλοιπα νησιά;
Αληθεύει ότι εξαιτίας της αναδουλειάς (!) που έχει πέσει στην ΒΙΑΛ, έχουν μεταφερθεί, τις τελευταίες μέρες, περί τους 20 μετανάστες από την Ρόδο και την Κω, ώστε να γίνει η εξέταση ασύλου στη Χίο;
Το εκβιαστικό δίλημμα του κλεισίματος της ΒΙΑΛ ήταν πονηρά συνδεδεμένο με την δημιουργία της Υπερδομής. Τελικά η πραγματικότητα αποκάλυψε ότι ήταν ψευτοδίλημμα αφού καμία τέτοια αναγκαιότητα δεν προέκυψε.
Κρατώντας σε λειτουργία την ΒΙΑΛ έστω και με τους 300 «φιλοξενούμενους» δίνεται απασχόληση σε έναν απίστευτα πολυάριθμο προσωπικό που συνδέεται με την λειτουργία του ΚΥΤ. Επίσης έχοντας εγκαταστήσει το άσυλο στα νησιά γίνεται εξάρτηση σε επιπλέον πλήθος άλλων επαγγελματικών κλάδων συνδεδεμένα με το μεταναστευτικό ελπίζοντας στη διάβρωση των τοπικών κοινωνιών με ότι αυτό σημαίνει για την πολιτική χειραγώγησή τους. Στο Βόρειο Αιγαίο οι θέσεις εργασίας που δημιουργούνται πρέπει να είναι εξαρτημένες από την «βαριά βιομηχανία» του μεταναστευτικού!
Προσέξτε συμπτώσεις: Η κατασκευάστρια εταιρεία της Υπερδομής του Θόλους και της Βάστριας έχει αναλάβει (!!) τον καθαρισμό, την φύλαξη και την συντήρηση των δομών της ΒΙΑΛ, του Καρά Τεπέ και της Υπερδομής της Σάμου. Εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή, εκατομμύρια ευρώ για την λειτουργία. Γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Μηταράκης ότι τα «μαγαζιά γωνιά» τύπου ΒΙΑΛ, δεν μπορούν να κλείσουν, διότι «τζιράρουν». Εισρέουν κοινοτικά κονδύλια και δημιουργείται έτσι η ανάλογη πελατειακή σχέση!
Τι και αν οι εξελίξεις στην Ουκρανία αποδόμησαν το αφήγημα Μηταράκη για την κατασκευή Υπερδομών στα σύνορα; Εκείνος ακάθεκτος συνεχίζει με φρενήρη ρυθμό να εφευρίσκει νέους μηχανισμούς κατασπατάλησης χρημάτων. Τώρα ο μηχανισμός βαπτίζεται ως «διάδρομος αποσυμφόρησης για ολόκληρη τη χώρα, από τα νησιά προς την ηπειρωτική Ελλάδα και από την ηπειρωτική Ελλάδα προς το εξωτερικό». Οι δεσμεύσεις για 10.000 επιστροφές-απελάσεις έχουν ξεχαστεί και μετονομάστηκαν σε ανάγκη για εποχικούς εργάτες!! Με τον εύπεπτο τίτλο «Παροχή υπηρεσιών μετακινήσεων Πολιτών Τρίτων Χωρών (ΠΤΧ)» και με συνολική ετήσια αξία 7.741.244 (διάρκειας 4 ετών) δημιουργείται νέο κεφάλαιο πελατειακών σχέσεων.
Τίποτα φυσικά από όσα επικαλείται ο κ. Μηταράκης, για δήθεν αποσυμφόρηση της Ελλάδας, δεν θα πραγματοποιηθεί. Κούφιες υποσχέσεις, όπως όταν έλεγε ότι θα κλείσει την ΒΙΑΛ το Πάσχα του 2021. Η ΒΙΑΛ έναν χρόνο τώρα παραμένει με πληθυσμό 300 ατόμων και καμία αποσυμφόρηση δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Είπαμε και πριν, τα «μαγαζιά γωνία» δεν κλείνουν! Έτσι δεν είναι Νότη;
Άρδην τ. 123, κυκλοφορεί σε περίπτερα και βιβλιοπωλεία
Ακολουθήστε το Άρδην στο Facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του Άρδην στο Youtube