Ανακοινώσεις, Κίνημα Πολιτών Άρδην, Πολιτική

Ανακοίνωση Άρδην: Οι τρομοκράτες συμπληρώνουν και δικαιολογούν τη Χρυσή Αυγή

Οι  τρομοκράτες συμπληρώνουν και δικαιολογούν τη Χρυσή Αυγή

Η δολοφονία των δύο νεαρών μελών της Χρυσής Αυγής, στο Νέο Ηράκλειο, είναι όχι μόνο μια εγκληματική ενέργεια φασιστικού χαρακτήρα  –εν ψυχρώ δολοφονία με χαριστική βολή στα θύματα– αλλά αποκτά τεράστια πολιτική σημασία  στη σημερινή πολιτική συγκυρία.

Όταν η Χρυσή Αυγή είχε δολοφονήσει τον Παύλο Φύσσα, είχαμε καταγγείλει εκείνους που την χρησιμοποιούσαν για να διχάσουν και πάλι τους Έλληνες σε αριστερούς και δεξιούς. Και είχαμε τονίσει πως ο μόνος τρόπος για να αποτύχει το εμφυλιοπολεμικό εγχείρημα ήταν η εξάλειψη και η καταδίκη του ναζισμού.

Οι ανεγκέφαλοι δολοφόνοι του Νέου Ηρακλείου ήρθαν να συμπληρώσουν το σκηνικό. Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν αυτά που εμείς τονίζουμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια, πως η τρομοκρατία και η βία, που εμφανίζεται με αριστερό ή αντιεξουσιαστικό προσωπείο στη μεταπολιτευτική περίοδο, συμβάλλει στη φασιστικοποίηση και αυταρχικοποίηση του κράτους και στην ανάπτυξη των ναζιστικών και φασιστικών ομάδων.

Η συγκεκριμένη ενέργεια, εξάλλου, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της Χρυσής Αυγής. Έρχεται κατά κάποιον τρόπο να την ξεπλύνει από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, από την αγανάκτηση που προκάλεσε σε όλη την ελληνική κοινωνία και την απομόνωση στην οποία καταδικάστηκε. Μετά από αυτή τη δολοφονία, η Χρυσή Αυγή, από αποτρόπαιος θύτης, μεταβάλλεται σε θύμα. Είναι προφανές δε, τη στιγμή που συνεχίζεται η ανάκριση για τη Χ.Α., πως πολύ δύσκολα πλέον θα πάρουν τον δρόμο της φυλακής οι ένοχοι και, αντίστροφα, θα πολλαπλασιαστούν οι πιέσεις για να πέσει στα μαλακά η Χ.Α.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, ένα μεγάλο μέρος του κόσμου και της κοινής γνώμης χαρακτήρισε από την αρχή τη δολοφονία ως προβοκάτσια, με την πολύ απλή και προφανή σκέψη πως αυτουργός δεν μπορεί παρά να είναι εκείνος τον οποίο συμφέρει αυτή η ενέργεια. Και προφανώς συμφέρει τη Χ.Α., αλλά όχι μόνο ή κυρίως  αυτήν.

Συμφέρει εκείνους που θέλουν, χρησιμοποιώντας τους ανεγκέφαλους και τα φασιστοειδή που βρίσκονται στη μία ή την άλλη πτέρυγα, να δημιουργήσουν έναν νέο εμφύλιο μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, έτσι ώστε να ξεχαστεί η συνολική επίθεση ενάντια στον ελληνικό λαό που πραγματοποιείται από το διεθνές κεφάλαιο, το 4ο Ράιχ και τους εγχώριους υποτακτικούς τους. Γιατί τώρα μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί, σε βάρος των διεκδικήσεων του ελληνικού λαού, η θεωρία των «δύο άκρων» που αλληλοσκοτώνονται.

Συμφέρει όλους εκείνους που θέλουν να παρουσιάσουν την Ελλάδα σαν μια χώρα όπου τρομοκράτες και φασίστες αλληλοσκοτώνονται, ως έναν παρία της διεθνούς κοινωνίας και της Ευρώπης, που μπορεί εύκολα να απομονωθεί και να διωχθεί.

Σήμερα είναι ανάγκη ο ελληνικός λαός να βάλει τέλος σε αυτό το νέο εμφυλιοπολεμικό σκηνικό που στήνεται στη χώρα. Πρέπει να απομονωθούν τελεσίδικα και να καταστούν ανίκανοι να βλάπτουν τη χώρα, όχι μόνο η Χρυσή Αυγή αλλά και οι δήθεν αντίπαλοί τους, που αποτελούν το αναγκαίο συμπλήρωμα αυτού του αποτρόπαιου διπόλου και επιτρέπουν, επί πλέον, σε οποιουσδήποτε σκοτεινούς μηχανισμούς να βυσσοδομούν εναντίον του λαού μας.

Θα πρέπει όλα τα πολιτικά κόμματα και δυνάμεις – και την πρωτοβουλία πρέπει να έχουν οι αντιμνημονιακές δυνάμεις, που πλήττονται κατ’ εξοχήν από τη στρατηγική των «δύο άκρων»– να ξεκινήσουν άμεσα μια καμπάνια ενάντια στους κάθε είδους φορείς της φασιστικής βίας, με όποιο προσωπείο και αν εμφανίζεται, και να καλέσουν όλες τις πολιτικές δυνάμεις να κινητοποιηθούν. Πρόκειται για ζήτημα ζωής ή θανάτου για τη χώρα μας. Ας μην αρκεστούν λοιπόν σε απλές καταγγελίες. Είναι καιρός να κινητοποιηθεί άμεσα και δυναμικά ο ίδιος ο λαός, με μοναδικά συνθήματα τα:

«Όχι στη φασιστική βία, όχι στον εμφύλιο»,

«Όχι στις προβοκάτσιες και την αποσταθεροποίηση»,

«Λαός ενωμένος ενάντια στη νέα Κατοχή»!

2  Νοεμβρίου 2013                              Άρδην

 

 

24 Σχόλια

  1. Τι κρίμα για την καλή ανάλυση που έχετε! Η θεωρία σας των δυο άκρων, συμπίπτει με αυτήν της κυβέρνησης όπως και η φωτογράφιση από πλευράς σας-και της ΕΛΑΣ, για τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Άιντε και καλή είσοδο στο κοινοβούλιο

  2. Γιατί «ανεγκέφαλοι δολοφόνοι» κι όχι πράκτορες της αστυνομίας και της χ.α. οι εκτελεστές; Είναι ξεκάθαρη η εμμονή σας…

  3. Δεν καταλαβαίνω την ντεντεκτιβική σιγουριά οτι την δολοφονία την διέπραξαν αντιεξουσιαστές.Σε εμενα η εν λογω επαγγελματικη δουλεια μαλλον σε υπηρεσιες παραπεμπει.Αλλωστε η χαβαλεδες των εξαρχειων με το ζορι συντονιζονται για να σπασουν βιτρινες στις διαδηλωσεις.Φαντασου τωρα να οργανωσουν εναν τελειο φονο χωρις ιχνη οπως φαινεται.
    Η δε θεωρια οτι για την αναπτυξη των νεοναζιστικων ομαδων φταινε ..οι αναρχικοι που κανουν επεισοδια στις πορειες μου θυμιζει την θεωρια Μαραντζιδη οτι τα ταγματα ασφαλειας προηλθαν απο φυσικη αντιδραση στις ακροτητες των ανταρτων.

  4. Έλεος πια με αυτήν την μαλακία (και ας μου συγχωρηθεί η έκφραση) των δύο άκρων. Στο τέλος θα σταματήσουμε να σκεφτόμαστε και θα σκέφτεται αυτή για μας. Δεν είναι τα πάντα, απόρριψη ή αποδοχή αυτού του προπαγανδιστικού χυλού. Στο κάτω κάτω εκεί αποσκοπεί η συστηματική χρήση του. Να πάψουμε να συζητάμε για την κοινωνία και να συζητάμε για την θεωρία.

    Η άποψη περί προβοκάτσιας, έχει ένα μεγάλο κακό. Ότι κόβει μια συζήτηση πριν καν ξεκινήσει. Η συζήτηση που πρέπει να ξεκινήσει, είναι ότι στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας δρούσε και δρά, άλλοτε ισχυρότερος και άλλοτε ισχνότερος, ένας ένοπλος μηδενισμός-φετιχισμός της βίας που έχει καταστροφικά αποτελέσματα τόσο για τα κινήματα, όσο και ευρύτερα για τον ελληνικό λαό και για τις δυνατότητες που είχε (αν είχε) και έχει (αν έχει) να ανατρέψει την κατάσταση. Αυτή η συζήτηση πρέπει να γίνει, έπρεπε να είχε γίνει προ δεκαετιών, και κάποιοι την απέφευγαν με την προσφιλή προσφυγή στις πρακτορολογίες. Τούτο ήταν πολύ βολικό –ιδιαίτερα για την αριστερά, γιατί το να μπει σε μια συζήτηση που αποδέχεται ότι σε μια κοινωνία αναπτύσσεται ή τελοσπάντων αποκτάει βαρύτητα ένοπλος μηδενισμός και ο φετιχισμός της βίας, σημαίνει ότι θα ‘πρεπε να παραδεχτεί την δική της ενσωμάτωση στο σύστημα. Άρα τα βαφτίζουμε όλα προβοκάτσιες και επιστρέφουμε στον βαθύ ύπνο μας –καθώς η ειρήνη και η τάξη βασιλεύει και πάλι στην Ιδεολογική μας Νύχτα.

    Όλα αυτά δεν περίμεναν κανένα μνημόνιο και καμία θεωρία των δύο άκρων, ή οτιδήποτε άλλο Λαζαρίδειας εμπνεύσεως ή μνημονιακής προελεύσεως. Δεν γίνεται να τα συζητάμε όλα με αυτό το πρίσμα. Υπήρχαν θανάσιμα προβλήματα σε αυτήν την κοινωνία πριν το μνημόνιο, θα υπάρχουν και μετά. Αν δεν τα συζητήσουμε με ειλικρίνεια, δεν θα καταφέρουμε ποτέ να συγκροτήσουμε ένα ρεύμα ανατροπής. Τόσο απλό είναι το ζήτημα.

    Όλα τα άλλα, που λέει ο «το ένα άκρο» προϋποθέτουν ότι αντιλαμβανόμαστε την πολιτική ως ‘κολοκυθιά’ και ως ‘παιχνίδι ρόλων’. Δηλαδή «θα πεί η κυβέρνηση το Ψ, για να πω εγώ το Χ».

    Μια πολιτική τυφλόμυγα που εν τέλει δεν οδηγεί πουθενά.

    Το κείμενο αφήνει ανοιχτό και δεν τελεσιδικεί ως προς τους δράστες του φαινομένου. Πολύ καλά κάνει, καθώς πρέπει να περάσει λίγος χρόνος ώστε να υπάρξουν οι ενδείξεις για κάτι τέτοιο. Αφήνει ανοιχτά διάφορα ενδεχόμενα, γιατί ακριβώς δεν διέπεται από ντεντεκτιβίστικη διάθεση που λέει και ο φίλος Γιώργος.

    Από εκεί και πέρα, βέβαια αυτή η κοινωνία έχει σοβαρό προηγούμενο και πρόβλημα από τους χώρους του ένοπλου μηδενισμού/φετιχισμού της βίας –είτε στην διάχυτη, είτε στην συστηματική τους μορφή– και άρα είναι επόμενο να προσανατολίζεται προς τα εκεί η συζήτηση.

    Υπάρχει από πίσω μια εμπειρία σαράντα χρόνων -δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται τέτοια πράγματα.

    Τώρα θα μου επιτρέψει ο φίλος Γιώργος. Το πρόβλημα δεν είναι ούτε ‘οι σπασμένες βιτρίνες’ ως τέτοιες, ούτε γενικά και αόριστα ο Μπακούνιν.

    Κατά την δική μου άποψη, υπάρχει μια πολιτική πανούκλα που δρα εντός των κινηματικών χώρων στο μεγαλύτερο μέρος της μεταπολίτευσης. Και αυτή, ως λογική, ως στρατηγική, ως ιδεολογία, τσακίζει συστηματικά τους ‘πέραν των κομμάτων’, ‘αυτόνομους’ πολιτικούς χώρους (δηλαδή όλον τον κόσμο που δεν αισθανόταν ότι εκφράζεται από το πολιτικό σύστημα αλλά ταυτόχρονα δεν ιδιώτευε), στα βράχια του φετιχισμού της βίας, της καταστολής, και μιας αυτιστικής σύγκρουσης μειοψηφιών με το κράτος που έστελνε τους υπόλοιπους στα σπίτια τους και στην απελπισία. Αυτές οι δυνάμεις προσπάθησαν και προσπαθούν να κηδεμονεύσουν, μάλιστα, αυτούς τους χώρους με όρους ανοιχτής κυριαρχίας και ωμής ισχύος -δηλαδή με το στανιό, και πρακτικές που τόσο πολύ θύμιζαν (και ίσως να ξεπερνούσαν) τον πολιτικό ολοκληρωτισμό που αρέσκονταν να καταγγέλλουν.

    Έτσι πέρασαν πολλά, πάρα πολλά χρόνια. Μετά την Αλλαγή, για παράδειγμα, και δεδομένης της αριστερής ενσωμάτωσης στους πράσινους κλεπτοκρατικούς παραδείσους, υπήρχε μεγάλο περιθώριο γι’ αυτόν τον ‘εκτός των τειχών’ κόσμο να παίξει ρόλο καταλύτη στο πολιτικό σύστημα, να διεκδικήσει το ρόλο της δυναμικής, ριζοσπαστικής συστημικής αντιπολίτευσης που η αριστερά εγκατέλειπε, και να θέσει φραγμό στον εκφυλισμό της μεταπολίτευσης. Αυτές οι λογικές, όμως, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να εξουδετερωθεί κάθε τέτοια προοπτική, κι έτσι ο πασοκισμός έγινε μονόδρομος –για να πάμε στο βρώμικο ’89, και από εκεί στον Σημίτη και τον εκσυγχρονισμό.

    Αυτή η τάση, αυτές οι λογικές, εκφυλίζονται διαρκώς όσο περνούν τα χρόνια: Και καταλήγουν σε πρακτικές και λογικές τύπου Σέχτας Επαναστατών, που πλέον όχι μόνο κάνουν κακό, αλλά έχουν ανοιχτή καταστροφική επίδραση πάνω στο ευρύτερο πολιτικό κλίμα της χώρας –δοσμένης και της κατάρρευσης στην οποία βρίσκεται.

    Θα μου πεις τώρα «γιατί εκφυλίζονται;». Μα γιατί ως ρεύμα, αυτό της ένοπλης βίας, «διάχυτο» ή «συστηματικό», ποτέ δεν έκατσε να σκεφτεί τις συνέπειες του να αναδεικνύει την πρακτική του σε μοναδική υπέρτατη αξία.

    Μια τέτοια λογική, «εκπαίδευε» τις επόμενες γενιές σε μια αντίληψη ότι «μόνο αυτό έχει σημασία». Κι έτσι είναι μαθηματικά επόμενο, να καταλήξουμε στο σημερινό προ-γλωσσικό στάδιο Άμεσης Δράσης που οδηγεί σε περιστατικά τύπου Μαρφίν. Αν εξ αρχής, υπήρχε άλλη τοποθέτηση, και άλλη αντιμετώπιση του πράγματος, δηλαδή αν οι «προπάτορες» έλεγαν «Εντάξει, κάνουμε αυτό που κάνουμε, ίσως αναγκαστικά για εμάς, αλλά υπάρχουν και άλλες αξίες στην πολιτική, το ήθος, η πνευματική καλλιέργεια, η Παιδεία, η θεωρητική κατάρτιση, το πολιτικό, ηθικό κριτήριο» κ.ο.κ., όπως σε πολύ μεγάλο βαθμό έκανε η πρώτη γενιά των Ερυθροταξιαρχιτών εν είδει αυτοκριτικής, μετά την πρώτη καμπή της σύγκρουσής τους με το κράτος, ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Όχι ότι θα έπαυε ως στρατηγική να είναι λανθασμένη στην δοσμένη συγκυρία, αλλά τουλάχιστον θα γλυτώναμε την «εργαλειοποίηση της βίας» που ξεπάστρεψε δύο τρείς κινηματικές γενιές και εξουδετέρωσε το πραγματικό πολιτικό βάρος των ‘εκτός των τειχών’ κινημάτων στην Ελλάδα για καμιά εικοσαετία (με τις γνωστές συνέπειες).

    Αλλά αυτά είναι «περασμένες ιστορίες κι διηγόντας τις να κλαις». Το κακό έγινε. Το πρόβλημα τώρα, είναι ότι στην Ελλάδα, σήμερα, σαν να μην μας έφταναν όλα τα άλλα, έχουμε μια μορφή πολιτικής έκφρασης που έχει καθηλωθεί σε προγλωσσικό στάδιο και καταστρέφει το σύμπαν κάθε φορά που επιλέγει να εκφραστεί.

  5. Χρίστος Μαργαρίτης

    T οτι οι αναρχικοι/αντιεξουσιαστες δεν μπορουν να συντονιστουν για να σπανε βιτρινες(η να καινε ζωντανους ανθρωπους),δεν σημαινει οτι δεν εχουν ακρες.Οπως μπορουν και αγοραζουν οπλα(αρκετα ειρωνικο αν σκεφτουμε οτι θελουν ειρηνη αλλα δινουν λεφτα στους εμπορους οπλων),ισως ετσι μπορουν να βρουν και δολοφονους.Οταν υπαρχει ενα ακρο,αργα η γρηγορα θα εμφανιστει και το αλλο.Δεν ξερω αν ειναι αναρχικοι οι δολοφονοι, αλλα στα σχολια βλεπω ανθρωπους που κατηγορουν το Αρδην για εμμονες,αλλα την ιδια στιγμη και οι ιδιοι φανερωνουν αντιστοιχες εμμονες.Οι καλοι αναρχικοι που ειναι αθωοι και οι κακοι πρακτορες κλπ.Μπορει να ειναι και στημενο απ εξω για αποστεθεροποιηση της χωρας και καποιοι χρησιμοι ηλιθιοι να επαιξαν τον ρολο τους.Ολα παιζουν και ολα ειναι ανοιχτα.Μην κατηγορουμε για εμμονες λοιπον,οταν φανερα τις εχουμε οι ιδιοι.

  6. Σωστά Γιώργο και λοιποί, εμείς ζούμε σε άλλη χώρα κι ευχαριστούμε που μας το υποδεικνύετε! Ως γνωστόν, την Μαρφίν την έκαψαν ΚΥΠατζήδες, τον Γκόλια τον σκότωσαν πράκτορες της ΣΙΑ, τον αστυνομικό που έκανε βάρδια έξω από ένα διαμέρισμα τον καθάρισαν ΚαΓκεΜπίτες, τους ξυλοδαρμούς όσων κατεβαίνουν σε πορείες με ελληνική σημαία, όσων μηχανόβιων φέρουν στο κράνος τους αυτήν (βλέπε τη γνωστή παρέα στα Εξάρχεια που σχεδόν λυντσαρίστηκε) ή είναι κοντοκουρεμένοι από μόδα κι όχι ιδεολογία τους διέπραξαν πράκτορες της Μοσάντ, τα διάφορα νετσαγεφικά ρετάλια τύπου Σέχτες, Συνομωσίες, κλπ, τα στελεχώνουν πράκτορες της ΚΥΠ, ενώ τα εκατοντάδες συνθήματα σε τοίχους, τις προκηρύξεις υπέρ της αιματηρής βίας και των δολοφονιών, τα κείμενα στα ιντυμήντια του τύπου «καλά να πάθουνε» (π.χ. για τον ταξιτζή της Πάρου που εκτελέστηκε σε «απαλλοτρίωση») τα γράφουνε έμμισθοι προβοκάτορες που θέλουν να προωθήσουν τη θεωρία των δύο άκρων!
    Ως γνωστόν, επίσης, στη χώρα που εδώ και 70 χρόνια έχει γαλουχηθεί αγωνιστικά από την αντίληψη του ΚΚΕ, δολοφονίες είναι μόνο όσες διαπράττονται από το κράτος και τους φασίστες. Οτιδήποτε άλλο είναι …πάλι δολοφονίες που οργανώνονται από το κράτος και τους φασίστες για να πλήξουν τους «τίμιους» αγωνιστές και να προωθήσουν τη θεωρία των δύο άκρων!
    Το ότι τα ίδια, περί προβοκάτσιας και σκοτεινών κύκλων, έγραφαν τα ακροδεξιά σάιτ κατά κόρον μετά τη δολοφονία του Παύλου για να δικαιολογήσουν τους γκάγκστερ του Μιχαλολιάκου, είναι απλή σύμπτωση.
    Και ύστερα γελάμε με τους «ψεκασμένους». Απ’ ό,τι φαίνεται οι «ψεκασμένοι» (ή οι στρυθοκάμηλοι) βρίσκονται παντού γύρω μας…

    ΥΓ. Από τον Πατρινό τύπο Κυριακή 3 Νοεμβρίου: […]Eπεισόδιο χωρίς ευτυχώς συνέχεια σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου, με δόκιμο στρατιωτικό ο οποίος δέχθηκε ενόχληση από νεαρούς επειδή οι τελευταίοι πίστεψαν οτι είναι χρυσαυγίτης.

    Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία και το περιστατικό έληξε χωρίς παρατράγουδα[…]
    Μπααα, πράκτορες της ΜΙΤ θα ήταν…

  7. συμφωνώ με το Γιώργο Ρ.
    Δυστυχώς, οι επαγγελματίες τρομοκράτες του δολοφονικού παρακράτους της καθεστωτικής αριστεράς της μεταπολίτευσης που ακόμα ζει και βασιλεύει σε αγαστή συνεργασία, συμπεφωνημένη ή σιωπηρή δεν έχει σημασία, με τους φασίστες εγκληματίες της άρτι αναγεννηθείσης «από τις στάχτες της σαν το πτηνό φοίνιξ» της μετεμφυλιακής μοναρχοχουντικής δεξιάς προχωρούν ακόμα ένα βήμα προς το δεδηλωμένα ανομολόγητο στόχο τους που δεν είναι άλλος από την κατάλυση κάθε εθνικού κράτους των Ελλήνων. Και πάνω στο μισοπεθαμένο σώμα της δύσμοιρης Ελλάδος, αποσυρόμενοι διακριτικά στο παρασκήνιο για να μη συλληφθούν χαχανίζοντες από τη χαρά και την ικανοποίηση τους, ο θείος Σαμ, ο Μπένυ & ψευδοεκσυγχρονιστική-νεοφιλελεύθερη σία συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο καλύπτοντας με ευκολία τα δικά τους φοβερά εγκλήματα της εθνοκτονίας και πατριδοκτονίας. Μόνη ελπίδα ο απλός λαός και το Έθνος των Ελλήνων κι ίσως αν υπάρχει εκεί ψηλά και βλέπει ο Θεός της Ελλάδος…

  8. μεγάλο το σεντόνι Γιώργο Ρ για πράγματα που έχουν ειπωθεί και από σας που έχετε κάνει σημαντική τομή στην πολιτική σκέψη της χώρας. Στη συγκυρία όμως το ζήτημα δεν είναι το ποιος είναι ο άγνωστος Χ που διέπραξε το φόνο των 2 χρυσαβγιτών (είναι νεκροί και κανένας άλλος λόγος ή επιθετικός προσδιορισμός δεν πέφτει για αυτούς πλέον) αλλά το τι σημασία έχει και τι προεκτάσεις, στις οποίες πέφτετε μέσα. Σωστά τα λέτε γενικώς. Όμως, γιατί να είναι πράξη ανεγκέφαλων κι όχι εγκεφάλων; Κανείς δεν γνωρίζει Γιώργο. Αυτό που επέκρινα είναι η εμπάθεια στην ανακοίνωση. Καλά τα λέτε αλλά όχι όλα. Και πραγματικά αυτό που έχει σημασία είναι οι κοινωνικοί αγώνες μέσα στον κόσμο για τον κόσμο. και στη συγκυρία μεγάλη σημασία οι αγώνες ενάντια στη νεογερμανική διείσδυση.

  9. Και για να σοβαρευτώ λίγο. Προφανώς και δεν είμαστε ντεντέκτιβ! Προφανώς και προς το παρόν όλα τα ενδεχόμενα μένουν ανοιχτά. Οι δολοφόνοι μπορεί να είναι «αγωνιστικά» απορρίματα του Νετσάγεφ, ή να είναι πληρωμένοι δολοφόνοι, άνθρωποι του υποκόσμου ή όργανα μυστικών υπηρεσιών, αλλοδαπών ή ημεδαπών. Το αστυνομικό σκέλος δεν είναι το πιο σημαντικό. Αλλού είναι το θέμα, στο πολιτικό επίπεδο. Όταν συγκεκριμένοι χώροι έχουν ανάγει σε ύψιστο αγαθό τη «διάχυτη βία» ή «συστηματική βία» και έχουν φετιχοποιήσει την άσκηση της βίας ως τη μόνη αποδεκτή «επαναστατική» πολιτκή τότε έχουν την πολιτική ευθύνη δημιουργίας μιας δυσώδους λίμνης που στα θολά νερά της μηδενιστικής, φετιχοποιημένης βίας μπορούν να κολυμπούν κάθε λογής ψάρια: ψυχανώμαλοι «ιδεολόγοι» δολοφόνοι, άνθρωποι του υποκόσμου ή πράκτορες υπηρεσιών και χαφιέδες! Αυτή είναι η κύρια ευθύνη και όχι μόνο το ποιός σήκωσε το όπλο. Αν τα νερά της λίμνης ήταν καθαρά, όποιο τέτοιο βρωμόψαρο επιχειρούσε να κολυμπήσει θα φαινόταν αμέσως… Τώρα απλώς ένας ολόκληρος λαός γίνεται θύμα και του τελευταίου προβοκάτορα ή αυτο-προβοκάτορα. Γι αυτό και φωνάζουμε κάποιοι/ες χρόνια τώρα και όχι μόνο σήμερα, αλλά απ’ ό,τι φαίνεαι φωνή βοώντος…
    Και φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι ο γράφων είναι οπαδός της βλακώδους και στημένης θεωρίας του «καταδικάζω τη βία απ’ όπου και να προέρχεται». Το αντίθετο. Θεωρώ ότι στον πολιτικό αγώνα υπάρχουν στιγμές όπου η βία αναδύεται αναγκαστικά, αλλά σαν μαζική βία, σαν λαϊκή αντι-βία, σαν λαϊκή αυτο-άμυνα, σαν απελευθερωτική βία, κλπ. Βασικό κριτήριο είναι τότε ο μαζικός και κινηματικός της χαρακτήρας. Όχι, όμως, επειδή πέντε-δέκα κωλόπαιδα ξύπνησαν μετά από αλλεπάλληλα 12ωρα στο πλέι-στέισιον και αποφάσισαν «Βάρκιζα τέλος!» να τραβάνε έναν ολόκληρο λαό πίσω από την ιδεοληψία τους χωρίς να ρωτήσουν κανέναν μας…

  10. Ξεχασατε το πιο σημαντικο…Οτι ο κοσμος σημερα δεν ενδιαφερεται ουτε για τη δεξια ουτε για την αριστερα… Και οι μασκες εχουν πεσει…

  11. Παρατηροντας την ανικανοτητα των αντιμνημονιακων πολιτικων, θα ρυψοκινδυνευσω μια προγνωση…
    Θα εχουμε μια σχετικη ηρεμια μεχρι τον Ιουνιο του 2014 που τελειωνει η ευρωπαικη προεδρια στην ΕΕ. Μετα θα γινει της κακομοιρας…

  12. Διορθωση;

    Θα εχουμε μια σχετικη ηρεμια μεχρι τον Ιουνιο του 2014 που τελειωνει η ελληνικη προεδρια στην ΕΕ. Μετα θα γινει της κακομοιρας…

  13. Ο Θόδωρος και Γιώργος Ρ μιλούν για ένα άλλο θέμα. Το θέμα τους είναι (και) οι όντως λανθασμένες και πολυδιαφημισμένες εκτιμήσεις ενός κοινωνικού χώρου (που δεν είναι ενιαίος και αδιαίρετος) κι όχι μιας πολιτικής οντότητας που έχει ιστορική και πολιτική συνείδηση. Αυτό είναι ένα άλλο θέμα που δεν οφείλει να άπτεται στο «ποιος» έκανε «αυτό». Ο Θόδωρος που σοβαρεύτηκε («για να σοβαρευτώ λίγο»)βάζει τα πράγματα σε μια καλή τάξη, βοηθάει την ανάλυση και τη σκέψη να κινηθεί στις πραγματικές και ορατές κατευθύνσεις. Ο φόνος των δυο αυτών ανθρώπων είναι ή πέφτει μέσα-καταμέσα σε ένα σχέδιο εξυπηρέτησης της εφαρμογής της θεωρίας των δυο άκρων και της ενίσχυσης του ενός άκρου που (ως ενεργούμενο) εξυπηρετεί ως αναχαιτιστικός παράγοντας την περεταίρω σκλήρυνση των εφαρμογών της αποικιοποίησης της χώρας. Αυτό είναι κι ας μείνουμε σ’ αυτό γιατί όπως λέει και ο Θόδωρος δεν είμαστε ντετέκτιβ. Δυστυχώς την αντιπαράθεση την πρόσφεραν κάποιες διατυπώσεις που «δείχνουν» ή «υποδεικνύουν». Το άμεσο μέλλον μπορεί να τις «επιβεβαιώσει» αλλά και πάλι η πραγματική ταυτότητα των εγκεφάλων ή των ανεγκέφαλων (πίσω από ένα απρόσωπο κείμενο) πάλι θα είναι ένα ερώτημα. Δευτερεύον όμως. Το πρωτεύον και συμφωνούμε, είναι το τι εξυπηρετεί στη συγκυρία. Όσο για την πολιτική απόδοση των ευθυνών υπάρχει και μια διάχυτη ευθύνη που φτάνει μέχρι και τη… Δημουλά. «Θέλω να τη σκοτώσω» (τη Χρυσή Αβγή) είχε πει, τότε που την επέκριναν διάφοροι αριστεροί κοσμοπολίτες εγκέφαλοι για τις δηλώσεις της περί της παρακμής της πλατείας της γειτονιάς της. Πρέπει να τη βάλουμε κι αυτήν μέσα στους υπευθύνους; και τόσες χιλιάδες ανθρώπους που δεν είναι αντιεξουσιαστές που είχαν παρόμοια συναισθήματα;
    ΥΓ: Σημαντικό και απρόσμενα θετικό είναι η ώριμη στάση των δυο οικογενειών όπως και της μητέρας του τραυματία, που σε μια φοβερή συγκυρία για τη χώρα φέρονται σαν οικογένειες και παίρνουν το ζήτημα από τα χέρια μιας οργάνωσης,της ΧΑ, που αποβλέπει στο κακό και στην αποσταθεροποίηση. Ο φόβος μου ο μεγάλος ήταν ότι η εκμετάλλευση της κηδείας, καθότι οι φασίστες μας έχουν συνηθίσει σε εξυπηρετήσεις σχεδίων όπως με την κηδεία του Μάλλιου, θα ήταν η απαρχή ενός νέου σχεδίου αποσταθεροποίησης και «λυσίματος διαφορών» κατά τον κ. Δένδια. Αυτή η χώρα έχει ακόμα ελπίδες, νιώθω.
    ΥΓ: Από το σημείο που η πρακτορολογία και η προβοκατορολογία έπεφτε σύννεφο μη φτάσουμε στο άλλο άκρο που λέμε ξέρουμε και ποιοι είναι κι από ποιο ιδεολογικό χώρο είναι. Είναι το ίδιο επικίνδυνο.

  14. Επανέρχομαι στο βιαστικό μου σχόλιο. Κακή διατύπωση το «…ως αναχαιτιστικός παράγοντας την περεταίρω σκλήρυνση των εφαρμογών της αποικιοποίησης της χώρας». Ήθελα να γράψω το «ως αναχαιτιστικός παράγοντας (για) την περεταίρω σκλήρυνση των εφαρμογών της αποικιοποίησης της χώρας».
    ΥΓ: Ξέχασα την υπόθεση του Καντάρη που δολοφονήθηκε από τυχοδιώκτες μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας το Μάη του 2011 και το σχέδιο της άκρας δεξιάς και της ΧΑ ήταν ένας αντιμεταναστευτικός «Δεκέμβρης» (ενός είδους «αντιμεταναστευτικής» εξέγερσης). Με την αξιοπρεπέστατη παρέμβαση της οικογένειάς του, αυτό αποφεύχθη. Αυτή η χώρα εκπλήσσει όσους τη λοιδορούν.

  15. Τα πράγματα είναι απλά, όλες οι εκδοχές είναι ανοικτές διότι ούτε συνελήφθη ούτε ταυτοποιήθηκε κανείς. Μπορεί να ήταν ακροαριστεροί/αναρχοαντιεξουσιαστές
    γνωστοί ή ΄΄νέοι΄΄, μπορεί να ήταν προβοκάτσια επίσης από οποιονδήποτε έχοντα συμφέρον εντός και εκτός Ελλάδος ! Μπορεί επίσης να συνδυάζει και τα δύο παραπάνω διότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος είναι πολύ ύποπτος και με πολλές ΄΄υπόγειες΄΄ διαδρομές ! Σαν ενέργεια είναι απόλυτα καταδικαστέα αλλά δεν καθιστά την Χ.Α. λιγότερο εγκληματική οργάνωση. Απλά αναδεικνύει την ανάγκη εξίσου σκληρής αντιμετώπισης και του αναρχοακροαριστερού άκρου. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται μέγιστη σύνεση, ψυχραιμία και αίσθημα ενότητας για να μην δικαιώσουμε τους δράστες που επιδιώκουν την εκτροπή και την καταστροφή της πατρίδας !

  16. Λυπάμαι που η σχεδιασμένη, προμελετημένη, ειδεχθής και με δόλο εγκληματική ενέργεια (συλλογική) εις βάρος τεσσάρων νέων ανθρώπων εξισώνεται με την προσωπική, χουλιγκανίστικη φονική ενέργεια ενός (ηλίθιου). Όσοι δεν βλέπουν την διαφορά ας αφαιρέσουν τις παρωπίδες …Και για ποια αποσταθεροποίηση μιλάτε; Αυτό που βιώνουμε είναι σταθεροποίηση;

    • «εξισώνεται με την προσωπική, χουλιγκανίστικη φονική ενέργεια ενός (ηλίθιου)» αυτή ήταν η υπερασπιστική γραμμή της ΧΑ τις πρώτες ώρες μετά τη δολοφονία του Φύσσα από τον Ρουπακιά. Ακόμα και η ΧΑ μετά αναγκάστηκε να αναθεωρήσει και να πει ότο ο Ρουπακιάς ήταν μέλος. Από και ως που «προσωπική» σε λίγο θα μας πείτε ότι τον σκότωσε για το ποδόσφαιρο, όπως αρχικά διακινούσε η ΧΑ. Όσο ειδεχθής και προμελετημένη ήταν η δολοφονία των 2 χρυσαυγιτών, τόσο ειδεχθής και προμελετημένη (γιατί υπάρχουν και πολλά στοιχεία που το επιβεβαιώνουν αυτό) ήταν η δολοφονία του Φύσσα. Εμείς προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα καθαρά, εσείς δυστυχώς γέρνεται προς την πλευρά της ΧΑ. Αν μας διαβάζατε και είχατε πειστεί από εμάς δεν θα βλέπατε τα πράγματα έτσι.
      Κατι ακόμα για τη δολοφονία του Φυσσα υπάρχει πληθώρα στοιχείων οι σχέσεις Ρουπακιά-Πατέλη, το πως λειτουργούσε το τάγμα εφόδου της Νίκαιας, πως καθοδηγούνταν αυτό από την ηγεσία της ΧΑ, πως η γεσία της ΧΑ καθοδηγούσε τα τάγματα εφόδου σε άλλες επιθέσεις όπως στο Κερατσίνι εναντίον των αφισοκολλητών του ΚΚΕ κ.λπ. για όλα αυτά εσείς τι λέτε;

  17. Σας παρακολουθώ πολύ καιρό. Πρώτη φορά έγραψα σχόλιο. Νόμιζα ότι αποδέχεστε τον διάλογο. Με είχατε πείσει. Δεν περίμενα από εσάς λογοκρισία.. Λυπάμαι. Γίνεστε σαν αυτούς που κατηγορείτε..

    ._

  18. Αγαπητοί μου γέρνω προς την ΧΑ όσο και ο Γρηγόρης Βαλιανάτος που δήλωσε πως “σήμερα είμαστε όλοι χρυσαυγίτες” από φυσική απέχθεια στην βία είτε λόγω κάποιας ανάγκης να διαφέρει (και σ’ αυτό) Δεν αποδέχομαι ούτε για αστείο την ιδεολογία, την αισθητική ούτε και τις πρακτικές της χα και ήταν αναμενόμενο να συμβεί το φονικό από απλά μέλη του κόμματος όταν έβλεπαν την ηγετική τους ομάδα να τραμπουκίζει. Αλλά εξακολουθώ να υποστηρίζω πως καμία εξίσωση δεν μπορεί να υπάρξει μεταξύ του φονικού της Αμφιάλης με αυτό που είδα σήμερα στο βίντεο εκτέλεσης στο Ηράκλειο.

    Από το φασιστικό άκρο της χα μια δολοφονία στην μέση ενός καυγά στον δρόμο, με μαχαίρι. Ένας δολοφόνος, που τον ήξεραν φατσικά όλη η γειτονιά, τα αποτυπώματα παντού, το dna χύμα και ο ίδιος δεν προσπάθησε καν να διαφύγει.

    Και από την άλλη πλευρά, το άλλο άκρο, οργανωμένοι hitmen, με μηχανή, διαφυγές, ομάδες υποστήριξης, όπλα και εν ψυχρώ εκτελέσεις, χαριστικές βολές πεσμένων στο έδαφος βγαλμένες από ταινίες του Φράνσις Φορντ Κόπολα. Και με διασυνδέσεις με τον ποινικό κόσμο, που αποδεικνύονται…
    Ε..δεν νομίζω ότι εξισώνονται

  19. Καλημέρα, άλλο άκρο, Giannis (να σε λέω Γιάννη;). Έπεσες στον καλύτερο διάλογο (της καλύτερη ομάδας στην Ελλάδα) κι ας μην το κατάλαβες. Εσύ λες ότι ο ΓΡ είναι ο ηλίθιος κι άλλοι είναι τα ενεργούμενα της αριστεράς; Μπορεί και να έχεις δίκιο. Σου λείπει όμως η ιστορική συνείδηση προκειμένου να καταλάβεις, πιθανόν στο πού βρέθηκες (εννοώ ως ιδεολογικό χώρο). Αρκεί να διαβάσεις, να διαβάσεις, να διαβάσεις. Κι εννοώ ιστορία. Οι admin καλό είναι να βγουν και λιγάκι προς τα έξω, πέρα από τις ασφάλειες της συγκρότησης του μετώπου. Καλές οι προθέσεις αλλά στρώνουν τον δρόμο για την Κόλαση και κινδυνεύουν να κάνουν ό,τι κατηγορούν. Κι αυτό αφορά όλους μας, «καλούς» και «κακούς». Μουτς!
    Γιάννη (Giannis) μου: Μιλούσαν για την διεύρυνση της αποσταθεροποίησης και έχουν απόλυτο δίκιο. Ας είν’ καλά οι οικογένειες των φονευμένων (θα μάθουμε αν εκτελέστηκαν ή ΔΟΛΟφονήθηκαν) γιατί αλλιώς, θα είχαμε μια κηδεία τύπου Μάλλιου και τον Καιάδα να παριστάνει (στην κηδεία) τον Ερμή ψυχοπομπό. Άφεριμ!

  20. Καλημέρα και από μένα. Κρατώ όλα αυτά που δεν κατάλαβα:
    α) καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα
    β) που βρέθηκα ιδεολογικά
    γ) που δεν κατάλαβα ότι μιλούσαν για διεύρυνση της αποσταθεροποίησης

    Έντεριμ

  21. Χρίστος Μαργαρίτης

    Οσον αφορα την συγκριση των δυο φονων,κυκλοφορουν καποια αρθρα,που λενε οτι δεν ηταν και τοσο hitman και οργανωμενοι οι δολοφονοι στο Ηρακλειο.

    http://www.defence-point.gr/news/?p=88582

    Δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστο,απλα το αναφερω.Αλλα στον Φυσσα,ξερουμε οτι υπαιτιος ειναι η ΧΑ,ενω στο Ηρακλειο,παιζουν πολλα ενδεχομενα.Δεν προσπαθω ν αθωωσω την αριστερα,αλλα αν δεχθουμε οτι ηταν τοσο αργανωμενο,γιατι να μην θεωρησουμε,οπως εχει γραφτει και εδω,οτι ειναι πρακτορες απο πισω;Αλλωστε και οι ΧΑ,τον ειχαν στοχευμενο τον Φυσσα,δεν τον σκοτωσαν τυχαια

  22. Δίσκος Γεώργιος

    η επιλογή σας να μην εμφανίσετε τις παρατηρήσεις μου στήν σελίδα σας ορίζει και τον χαρακτηρισμό που σας ταιριάζει: Θρασύδειλοι..!

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*