Δημόσια διαμαρτυρία …πατέρα
του Τάσου Χατζηαναστασίου*
Οι γονείς που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε κάποιο Καλλιτεχνικό Σχολείο της χώρας θα βρεθούν μπροστά σε μία δυσάρεστη έκπληξη: στο έντυπο αίτησης για τη συμμετοχή του παιδιού τους στις εισαγωγικές εξετάσεις δεν αναγράφεται το φύλο του γονέα, αναγράφονται όμως οι, χωρίς προσδιορισμό φύλου, καινοφανείς όροι: «1ος γονέας» και «2ος γονέας» ενώ στη συνέχεια ζητείται να προσδιοριστεί η… σχέση κάθε γονέα με τον υποψήφιο.
Είναι γνωστή η προσπάθεια της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας να προβάλει τη δική της λογική στον επίσημο δημόσιο λόγο, στην εκπαίδευση και σε όσους θεσμούς θεωρεί ότι διαθέτει κάποια επιρροή. Αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να «νομοθετεί» αυθαίρετα και να επιβάλλει επίσης αυθαίρετα τη δική της αντίληψη με την αντίστοιχη ορολογία. Τίθεται δηλαδή, πρώτα πρώτα, ζήτημα νομιμότητας: βάσει ποιου νόμου, καταργείται σε έντυπο του Δημοσίου το βιολογικό φύλο; Κάτι τέτοιο δεν έχει νομοθετηθεί. Αν εγώ, ως δημόσιος λειτουργός, παραβώ τον νόμο και λειτουργήσω αυθαίρετα, διότι αυτό μου υπαγορεύει, π.χ. η θρησκεία ή η ιδεολογία μου, θα κληθώ πάραυτα σε έγγραφη απολογία και θα υποστώ τα νόμιμα. Στην περίπτωση αυτή, πώς γίνεται ανεκτή μία κατάφωρη παράβαση του νόμου;
Υπάρχει όμως και ένα ζήτημα ουσίας. Είναι προφανές ότι το έντυπο με την σπουδή της κατάργησης της αναγραφής του φύλου των γονέων, «προλαβαίνει» και ταυτόχρονα καλλιεργεί δολίως το έδαφος για μία νομοθετική ρύθμιση που στην Ελλάδα, ακόμη εκκρεμεί και αφορά τη δυνατότητα σε ζευγάρια του ίδιου φύλου να υιοθετούν παιδιά. Το ότι αυτή είναι η πρόθεση είναι ολοφάνερο διότι σε διαφορετική περίπτωση θα χρησιμοποιούνταν ο όρος «κηδεμόνας» έτσι ώστε να καλύπτεται κάθε ιδιαιτερότητα (π.χ. ένα παιδί να μεγαλώνει με τη γιαγιά και τον παππού και όχι με τους φυσικούς γονείς). Δε θα δινόταν έμφαση στον όρο «γονέας» (είναι και αρσενικό!).
Δεν επιθυμώ να εισέλθω στην ουσία της συζήτησης, αν είναι σωστό, δίκαιο, άδικο, επωφελές ή καταστροφικό να υιοθετούν ομόφυλα ζευγάρια παιδιά. Επισημαίνω αφενός το πρωθύστερο κι αφετέρου την «κουτοπονηριά», στην καλύτερη περίπτωση, και στη χειρότερη την γκεμπελικής έμπνευσης προπαγάνδα μίας άποψης: «πες, πες, κάτι θα μείνει». Αν θεωρούν οι εμπνευστές αυτής της λαθροχειρίας ότι τα Καλλιτεχνικά Σχολεία αποτελούν ευνοϊκό έδαφος για την προώθηση της δικής τους ατζέντας, στο πλαίσιο ίσως της ελευθεριότητας που χαρακτηρίζει την τέχνη, σφάλλουν διότι εδώ εκτός από τυφλωμένοι ιδεολογικά: πιάνονται και αγράμματοι: όλοι οι πολιτισμοί, από την εποχή των κυκλαδικών ειδωλίων, ύμνησαν εξαρχής και κατεξοχήν τη μητρότητα. Και βέβαια, ελευθεριότητα δε σημαίνει επ’ ουδενί αυθαίρετη επιβολή!
Ακόμη όμως κι αν θεσμοθετηθεί τελικά η δυνατότητα στα ομόφυλα ζευγάρια να υιοθετούν παιδιά, πόσο δημοκρατικό είναι να επιβάλλει η μειοψηφία των ομόφυλων γονέων την κατάργηση της αναγραφής του φύλου στη συντριπτική πλειοψηφία των ετερόφυλων; Ας επιλέξουν τα ομόφυλα ζευγάρια την αριθμητική αναγραφή, εφόσον αρνούνται να υιοθετήσουν τον πανάρχαιο και πανανθρώπινο ρόλο της μάνας και του πατέρα, κι ας αποφασίσουν μεταξύ τους τη σειρά: πρώτος ή δεύτερος γονέας. Ας αφήσουν όμως εμάς τους υπόλοιπους να είμαστε πατέρες και μητέρες, συνεχίζοντας και όχι διακόπτοντας βίαια τον ανθρώπινο πολιτισμό. Σε τελική ανάλυση, γιατί να μην καταργήσουμε και τα ονόματά και να συστηνόμαστε πλέον μόνο με το ΑΜΚΑ; Γιατί και τα ονόματα κάποιον προσδιορισμό, φύλου, έθνους, θρησκείας κτλ φανερώνουν. «Καλομελέτα» κι έρχεται…
Και ένα τελευταίο σχόλιο, πολιτικό. Η ετσιθελική επιβολή μίας αντίληψης που πλήττει ευθέως την ταυτότητα του φύλου των γονέων δεν καλλιεργεί ούτε την ανεκτικότητα ούτε τον σεβασμό της σεξουαλικής επιλογής, αν υποτεθεί ότι αυτές είναι οι «αγνές» προθέσεις κάποιων. Αντίθετα, ειδικά με τον τρόπο που γίνεται, οδηγεί στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα και ενισχύει τις πλέον ομοφοβικές, σεξιστικές ρατσιστικές και ακροδεξιές φωνές. Αυτό ήδη συμβαίνει σε όλον τον δυτικό κόσμο ενώ και στη χώρα μας είναι η ακροδεξιά που ενισχύεται και όχι η «επαναστατική» αριστερά από την αγανάκτηση των λαϊκών στρωμάτων που δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία σε ζητήματα ταυτότητας (εθνικής, θρησκευτικής, φύλου) και για την προστασία της οικογένειας, του έσχατου αναχώματος στην κυριαρχία του εμπορεύματος στις ανθρώπινες σχέσεις. Ο σεβασμός των δημοκρατικών ελευθεριών, η πραγματική και όχι η προσχηματική και επιλεκτική ανεκτικότητα, η ενίσχυση και όχι η αποδόμηση του θεσμού της οικογένειας και της μητρότητας, η εθνική και όχι η διασπασμένη σε δεκάδες ανταγωνιστικά φύλα και «φυλές», ταυτότητα, εγγυώνται τελικά την κοινωνική συνοχή και το πολίτευμα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, πρέπει ν’ αποκατασταθεί στο έντυπο της αίτησης για τα καλλιτεχνικά σχολεία και σε κάθε άλλο έντυπο στο Δημόσιο, η αναγραφή του φύλου. Είναι πρώτιστα ζήτημα δημοκρατίας.
*Ιστορικός
2 ΣΧΟΛΙΑ
Στο καλλιτεχνικό σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας στις 6/5 έλαβε χώρα ημερίδα με θέμα “έμφυλες ταυτότητες και σχολείο”.
Οι εκπαιδευτικοί και μέλη του “πολύχρωμου σχολείου,Μαρία Λιστήρη και Θεανώ Φωτιάδου ,εισηγήθηκαν :” ΛΟΑΤΚΙ+(!)ορολογία-τί λέμε και δεν λέμε !
Η γ.γ. της ΟΛΜΕ.Μανουσωγιαννάκη, ( η οποία προσεφωνήθει αντιπρόεδρος χάριν ενυπωσιασμού των χαχόλων ακροατών υποθέτω), και της οποίας ο χαιρετισμός δεν αναφερόταν στο πρόγραμμα, αφού υπέδειξε στο μόνο ανήλικο κάτω των 14 στην αίθουσα να είναι υπερήφανο για το τραβεστί “Μονίκ” γονιό του, μας διαβεβαίωσε πως η ΟΛΜΕ συμπαρίσταται ολοψύχως στο “συμπεριληπτικό”σχολείο.
Και όταν θέσαμε ερωτήματα που οδηγησαν στην διακοπή της ζωντανής διαδικτυακής μεταδόσεως, επιχείρησε να μας εκφοβίσει με την αστυνομία.
Οδηγηθήκαμε έκτος αιθούσης στον προαύλιο χώρο με πρόθεση να μας βγάλουν στον δρόμο και μόνο όταν θυμήσαμε στον διοργανωτή καθηγητή (που λογόκρινε αυστηρότατα την ζωντανή συζήτηση στο youtube,καθ’όλην την διάρκεια), πως το σχολείο είναι δημόσιο και όχι ιδεολογική γιάφκα, οι μεχρι τότε ορθάνοιχτες(γιά χειροκροτητές αυστηρώς καθώς φαίνεται ) πόρτες της αιθούσης έκλεισαν ερμητικά με αυτούς μέσα και εμάς απ’έξω.Όχι και πολύ συμπεριληπτικό,τι λέτε;
Μετά από ώρες οι ερωτήσεις μας κόπηκαν στο μοντάζ και η εκδήλωση αναρτήθηκε λογοκριμένη.
Είαι οι εξής : α) Ποιό είναι το ποσοστό των “τρανς” ενηλίκων και ανηλίκων επί του Ελληνικού πληθυσμού που η οξύτητα των διακρίσεων εις βάρος τους αξιώνει εκπαιδευτικές,κοινωνικές και θεσμικές παρεμβάσεις. Η απάντηση της κοινωνικής λειτουργού συνεργάτιδος OrlandoLGBXYZ…Λίνας Λαχανιώτη η οποία ορκιζόταν στο όνομα της “σύγχρονης επιστήμης ” ήταν ότι επιστημονικότατα δεν γνωρίζει !
β) Πώς συνάδει με την ψυχική υγεία του παιδιού που το τραβεστί περιέφερε ως τρόπαιο, η εξ’αποφάσεως ανατροφή του ως ορφανό από μητέρα, εις το όνομα της “αυτοπραγμάτωσης” και της ναρκισσιστικής διαταραχής του παρενδυτικού ;
Ποιός Γκέμπελς ,λοιπόν;
Στα καλλιτεχνικά σχολεία των σφουγκοκωλάριων της ορθοταξίας του Αμέρικα ,όπου παραδόξως, (λέμε τώρα ) ,η Ν.Δ. και ο ΤΣΙΡΙΖΑ ομονοούν ,ομοφωνούν και εφαρμόζουν την μόνη πολιτική με συνέχεια και συνέπεια , ο Γκέμπελς είναι γατάκι.
https://youtu.be/QiManJraE-w
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΑ ΣΥΡΙΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΤΙ;
Ο ΓΚΈΜΠΕΛΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑΚΙ.
Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ,Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΦΙΜΩΣΗ ΖΗΛΕΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΝΩΘΕΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ,ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΑ.
ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΚΑΙ Η Γ.Γ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΜΑΝΟΥΣΟΓΙΑΝΝΑΚΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΘΗΚΕ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ.
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ,ΤΟ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΜΟΝΙΚ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΕΣ ΣΕ ΡΟΛΟ ΜΠΡΑΒΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ.
Η ΜΟΝΗ ΣΥΝΕΠΗΣ,ΣΥΝΕΧΗΣ,ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΗ,ΟΜΟΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ ΝΔ ΚΑΙ ΤΣΙΡΙΖΑ:Η ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΕΤΙΧΙΣΜΟΣ.
ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΔΗΝ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.