Ψήφισμα για την απομάκρυνση του Νίκου Φίλη από το υπουργείο Παιδείας
Ο υπουργός Παιδείας κ. Φίλης προκαλώντας με τις δηλώσεις του και νομοθετώντας βάσει των ιδεοληψιών του και του κόμματός του, δίνει τη χαριστική βολή στο ήδη ισοπεδωμένο σύστημα της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μην παραλείποντας να βάλει με εμμονικό τρόπο στο στόχαστρό του όσα στοιχεία της εθνικής μας ιδιοσυστασίας έχουν απομείνει στην ταλαίπωρη δημόσια εκπαίδευση, διχάζοντας ταυτόχρονα τον ελληνικό λαό. Η Παιδεία και ο Πολιτισμός πρέπει να είναι ψηλά στην ατζέντα μιας κοινωνίας σε βαθιά και μακροχρόνια κρίση όπως η δική μας. Αντί γι αυτό, ο κ. Φίλης συνεχίζει τους ερασιτεχνισμούς και τους κακοχωνεμένους πειραματισμούς μιας πλειάδας υπουργών που έχουν οδηγήσει το μορφωτικό επίπεδο στο ναδίρ, τα τελευταία 20 χρόνια. Πολιτικές, οι οποίες μέσα από την αδιάκοπη παραγωγή στρατιών αμόρφωτων ανθρώπων, μειώνουν τα αντιστασιακά χαρακτηριστικά του λαού μας μετατρέποντας ολόκληρες γενιές σε έρμαια του κάθε κυρίαρχου (εσωτερικού και εξωτερικού) και σε υπάκουους αποδέκτες της συντελούμενης αποδόμησης της συλλογικής και προσωπικής μας υπόστασης.
Ένας υπουργός, ο οποίος με απολυταρχικές πρακτικές χτυπά το εκπαιδευτικό μας σύστημα και με υπουργικές εγκυκλίους αυτοκρατορικού ήθους, επιβραβεύει την ήσσονα προσπάθεια και μάχεται την κοπιώδη αλλά γοητευτική περιπέτεια της γνώσης, όπως επισήμανε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων.
Ένας υπουργός, ο οποίος αντιμάχεται τη συνέχεια και τη διαχρονία του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας.
Ένας υπουργός, ο οποίος θεωρεί «παρά φύσιν» την διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, μειώνει τις ώρες διδασκαλίας τους και καταργεί την διδασκαλία του Επιταφίου του Περικλέους, καταγωγικού κειμένου κάθε μορφής δημοκρατίας.
Ένας υπουργός, ο οποίος αρνείται τη γενοκτονία των Ποντίων, σκυλεύοντας την μνήμη των χιλιάδων νεκρών.
Ένας υπουργός, ο οποίος παρεμβαίνει στο μάθημα της ιστορίας επιβάλλοντας τη συνοπτική διδασκαλία σημαντικών περιόδων (μινωικό πολιτισμό, πελοποννησιακό πόλεμο, περσικούς πολέμους, Μέγα Αλέξανδρο) και με την αφαίρεσή τους από την εξεταστέα ύλη.
Ένας υπουργός, ο οποίος απειλεί ότι μοναδική περίπτωση να παραμείνει υποχρεωτική η διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία είναι να μετατραπεί το μάθημα σε έναν θρησκειολογικό αχταρμά με ολίγον από …τραγούδια της Rihanna, του Άσιμου, του Κηλαηδόνη, κ.λπ.
Ένας υπουργός, ο οποίος ευθύνεται για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, τις ξαφνικές αλλαγές στα ωράρια, τη ζωή‐λάστιχο εκατοντάδων εργαζόμενων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, την απλήρωτη εργασία του ολοήμερου, τη σύγχυση που δημιούργησε σε πολλά θέματα και την προχειρότητα και έλλειψη προπαρασκευής που επέδειξε στο θέμα της ένταξης των προσφυγόπουλων στα σχολεία καθώς και σε πολλά άλλα θέματα που άπτονται της εκπαίδευσης,
Ένας τέτοιος υπουργός είναι ένας επικίνδυνος υπουργός!
Μα πιο πολύ επικίνδυνο τον καθιστά η πασιφανώς εσκεμμένη και πολιτικάντικη δημιουργία τεχνητών διαχωριστικών γραμμών ανάμεσα στο λαό μας με πρόσχημα τις ψευδώνυμες “αλλαγές” στο πρόγραμμα σπουδών. Ενέργεια που συντελείται τη στιγμή που ο λαός μας δίνει μάχη επιβίωσης και έχει ως αποκλειστικό σκοπό τον γενικευμένο αποπροσανατολισμό των απλών ανθρώπων από τα αποικιοκρατικά μνημόνια και την πλήρη υποταγή στους ξένους κυρίαρχους, τα οποία αποτελούν και τα μοναδικά “επιτεύγματα” της κυβέρνησης του κ. Φίλη.
Προσπαθώντας να διατηρήσουμε ζωντανή τη μνήμη και να χτίσουμε ένα αύριο ορμώμενοι από την παράδοση μας, που μπολιασμένη με τα στοιχεία που θα την «επικαιροποιήσουν» θα μας δώσει ώθηση να διατηρήσουμε την ιδιοπροσωπία μας στην χοάνη της παγκοσμιοποίησης, δεν μένουμε αμέτοχοι.
Πρέπει να δράσουμε άμεσα, αλλιώς ο Υπουργός και η κυβέρνηση που τον στηρίζει ακόμα θα συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο.
Ζητάμε να παραιτηθεί ή να απομακρυνθεί ΤΩΡΑ ο κος Φίλης και να δρομολογηθούν από την κυβέρνηση ΑΜΕΣΑ εκείνες οι υπερκομματικές διαδικασίες που αφενός θα αναδείξουν σε ανώτατο επίπεδο άξιους και όχι εμπαθείς λειτουργούς του ύψιστου θεσμού της Παιδείας, αφετέρου θα αποκαταστήσουν στον πυρήνα της Παιδείας μας τα συστατικά της ιδιοπροσωπίας μας. Καλούμε δε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να συνδράμουν την προσπάθεια αυτή υπογράφοντας και διαδίδοντας το αίτημα αυτό μέχρις ότου επιτευχθούν οι στόχοι μας. Αλλιώς είμαστε ΟΛΟΙ υπεύθυνοι για την περαιτέρω κατάντια μας και για αυτή δεν θα φταίνε μόνο τα μνημόνια.
Για να υπογράψετε μεταφερθείτε στην σελίδα συλλογής υπογραφών και συμπληρώστε τα στοιχεία σας πατήστε εδώ
3 ΣΧΟΛΙΑ
συμφωνώ με το ανωτέρω κείμενο
Ο Νικόλας Άσιμος, αυτός ο μεγάλος Μακεδόνας καλλιτέχνης, ήταν έως το μεδούλι βουτηγμένος μέσα στην Ελληνορθόδοξη παράδοση. Οι στίχοι του, αν και ανατρεπτικοί, σκωπτικοί, ειρωνικοί, κυνικοί, σαρκαστικοί είναι βαθιά εμποτισμένοι από την Ελληινκή και την ορθόδοξη παράδοση. Το μεγάλο του “παραστράτημα” κατά την ορθόδοξη θεολογία ήταν η αυτοκτονία, ενώ κατά την κοινωνιολογία ήταν μάλλον τα ψυχολογικά του θέματα. Οι αμαρτίες του μικρές ή μεγάλες (ασχολήθηκε και με σαμανισμό πειραματικά) και η ένταση της πίστης του, δεν έχουν να κάνουν με την θεολογική κοσμοθεώρησή του που δεν φαίνεται να άλλαξε. Πάντως, η ανάλυση των στίχων του, δεν προσφέρει κάτι στο μάθημα των θρησκευτικών γιατί βοηθά απλώς στην εμβάθυνση της ελληορθόδοξης θεολογίας. Άνθρωποι ημιμαθείς προφανώς την εισηγήθηκαν.
κ. Φίλη γιατί σᾶς ἐνοχλεῖ ἡ πτωχή Ἑλλάς και ἡ πίστη στον Ἅγιο Τριαδικό Θεό ;