του Κώστα Στούπα από το capital.gr
Η είδηση πως μουσουλμάνοι μαθητές ζήτησαν να εφαρμοστούν οι κανόνες της Σαρία, σε ένα σχολείο στη Βόρεια Ρηνανία Βεστφαλία, συμπεριλαμβανομένης της μαντήλας για τα κορίτσια και του διαχωρισμού σε θηλέων και αρρένων, πέρασε ως συνήθως στα μονόστηλα.
Οι αρχισυντάκτες δεν το ανέδειξαν γιατί πιστεύουν πως αυτό δεν αποτελεί καμιά γενικότερη τάση και επιδίωξη αλλά μεμονωμένη πράξη κάποιων γραφικών, πλακατζήδων ή ενδεχομένως εξτρεμιστών.
Όταν πήγαινα ο ίδιος σε δημοτικό σχολείο στη Βόρεια Ρηνανία Βεστφαλία, την εποχή που καγκελάριος ήταν ο Βίλυ Μπραντ, μετά από δυο χρόνια στο ελληνικό σχολείο όπου διδασκόταν το ελληνικό πρόγραμμα και μια ώρα την ημέρα γερμανικά, πήγαινες σε γερμανικό τμήμα και τα ελληνικά διδάσκονταν μόνο δυο ώρες την εβδομάδα.
Είναι προφανές πως σκοπός του προγράμματος ήταν η ενσωμάτωση των παιδιών των μεταναστών στη γερμανική κοινωνία. Το αποτέλεσμα ήταν τέτοιο που μετά από 2 χρόνια, αφού είχε πέσει και η Χούντα, οι γονείς μου με έστειλαν άρον-άρον στην Ελλάδα, γιατί ανησυχούσαν πως είχα αρχίσει να ξεχνάω τα ελληνικά.
Στο γερμανικό σχολείο θυμάμαι πως στο μάθημα το θρησκευτικών τα γερμανάκια τα χώριζαν σε καθολικούς και προτεστάντες και στους αλλόθρησκους επέτρεπαν να μην παρακολουθήσουν τίποτα ή όποιο επιθυμούσαν.
Σήμερα, τα πράγματα φαίνεται πως έχουν αλλάξει. Κατά το ρεπορτάζ της δημόσιας τηλεόρασης WDR, οι μουσουλμάνοι μαθητές εισηγήθηκαν στη διεύθυνση του σχολείου τους στην πόλη Νeuss να επιβληθεί η Σαρία ως σχολικός κανονισμός.
Κατά τον κανονισμό αυτό οι μουσουλμάνοι θα μπορούν να αποχωρούν νωρίτερα από το μάθημα για την προσευχή της Παρασκευής, οι μαθήτριες θα φορούν μαντίλα και θα βρίσκονται σε διαφορετικές τάξεις από τους συμμαθητές τους, ενώ ο διαχωρισμός των φύλων θα πρέπει να ισχύει και στο μάθημα της κολύμβησης, όχι μόνο για τους μαθητές, αλλά και για τους δασκάλους. Τέλος, τα τέσσερα αγόρια δήλωσαν ρητά ότι απορρίπτουν τη δημοκρατία.
Κατά το ίδιο ρεπορτάζ κάποιοι από αυτούς τους ριζοσπάστες έχουν συστήσει κάποιος είδος “θρησκευτικής αστυνομίας” και κάνουν παρατηρήσεις σε μουσουλμάνους μαθητές και μαθήτριες όταν θεωρούν πως δεν τηρούν τους κανόνες συμπεριφοράς και εμφάνισης…
Δεν γνωρίζω σε τι οφείλεται η αφασία στην οποία έχουν περιέλθει οι δημοκρατίες της Δύσης και δεν παρατηρούν αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια τους.
Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση έχει σαν αποτέλεσμα τη μεταβολή των συσχετισμών σε πλήθος τοπικών κοινωνιών. Στη στήλη έχουμε αναφέρει ξανά τα σχολεία του κέντρου της Αθήνας όπου Έλληνες και Ευρωπαίοι (κυρίως Βαλκάνιοι και ανατολικοί) μαθητές είναι μειοψηφία και οι περισσότεροι στις τάξεις δεν γνωρίζουν ούτε τα απαραίτητα ελληνικά για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.
Ενσωμάτωση μεταναστών και δη από μακρινούς και ασύμβατους πολιτισμούς θα μπορούσε να γίνει μόνο αν οι μετανάστες αποτελούν ένα μικρό ποσοστό σε κάθε τάξη και κάθε γειτονιά.
Όταν αποτελούν πλειοψηφία, αυτό που μπορεί να συμβεί μόνο είναι το χάος και στο τέλος η επικράτηση των συμπεριφορών που επιβάλλουν οι πλειοψηφούντες τοπικοί πληθυσμοί.
Οι μουσουλμάνοι σε αντίθεση με μετανάστες άλλων θρησκειών, συνιστούν έναν επιπλέον κίνδυνο καθώς το Ισλάμ, δεν αποτελεί ένα ακόμα θρησκευτικό δόγμα, αλλά μια ολοκληρωτική πολιτική ιδεολογία με σαφείς και αυστηρούς κανόνες συμπεριφοράς.
Αν κάποιος παρατηρήσει τι συμβαίνει σε ισλαμικά κράτη, θα αντιληφθεί πως ολοκληρωτισμοί όπως ο φασισμός, ο ναζισμός και ο κομμουνισμός συνιστούν “πταίσματα” μπροστά τους.
Πριν από καιρό είχα εντοπίσει στα κοινωνικά δίκτυα ένα κείμενο που περιέγραφε το μοτίβο εξάπλωσης του Ισλάμ. Την πρώτη φορά θεώρησα πως ήταν υπερβολές ακραίων. Αργότερα όταν για τις ανάγκες του βιβλίου που έγραψα έκανα κάποια σχετική έρευνα, πληροφορήθηκα για τον διαχωρισμό των δημόσιων πισίνων στη Σουηδία σε αρένων και θηλέων, για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις σε πολλά αστικά κέντρα της Ευρώπης και για αλλοίωση του ευρωπαϊκού τρόπου ζωής και των ευρωπαϊκών αξιών.
Μια περίληψη του κειμένου περί εξάπλωσης του Ισλάμ στα ελληνικά είναι η παρακάτω:
Οι μουσουλμάνοι όταν μεταναστεύουν από τις χώρες καταγωγής τους στο Νταρ αλ-Ισλάμ (τον ισλαμικό κόσμο) σε χώρες άπιστων, ακολουθούν έναν πανομοιότυπο τρόπο, ο οποίος έχει τα εξής στάδια…
1) Όταν φτάνουν σε περιοχή, στην αρχή επειδή είναι λίγοι, προσπαθούν να μην προκαλούν και τραβούν την προσοχή.
2) Με τον καιρό, ο όταν αριθμός τους εντός της κοινότητας ξενιστή αυξάνεται, αρχίζουν να έχουν σχετικά μέτριες απαιτήσεις, όπως το σερβίρισμα φαγητών χαλάλ, την παροχή ειδικών ωρών/χώρων για καθημερινή προσευχή κ.λπ.
3) Όταν η παρουσία μετριέται με διψήφιο ποσοστό αρχίζουν να έχουν δυναμικές απαιτήσεις. Σε συνοικίες όπου συνιστούν πλειοψηφία επιβάλλουν τα βαρβαρικά τους ήθη και αρχίζει να εφαρμόζεται ο νόμος της Σαρία εκτοπίζοντας τον σεβασμό στους νόμους της χώρας που τους φιλοξενεί…
4) Το επόμενο στάδιο είναι οι επιθέσεις εναντίον των άπιστων, ιδιαίτερα εναντίον γυναικών και παιδιών που δεν συμμορφώνονται με τα ήθη τους. Οι βιασμοί απίστων γυναικών αυξάνονται.. Καθώς η ισλαμική παρουσία αυξάνεται αυτό ενθαρρύνει τους ταραχοποιούς, οι οποίοι αρχίζουν να διεξάγουν πράξεις πολέμου χαμηλής έντασης κατά της κοινωνίας γύρω τους…
5) Όταν συναντήσουν αντίσταση ή προσπάθεια επιβολής του νόμου της χώρας ξενιστή, προχωρούν σε βίαιες διαμαρτυρίες, πυρπολήσεις αυτοκινήτων, βανδαλισμούς εκκλησιών, συναγωγών, αστυνομικών τμημάτων κλπ.
6) Οι τοπικές αρχές εκλαμβάνουν τα αιτία των ταραχών ως τυχαία, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για την κυοφορία ενός πολέμου εναντίον των απίστων (τζιχάντ).
7) Σε συνοικίες της Σουηδίας ή στα γκέτο έξω από το Παρίσι και αλλού είναι δύσκολο για την πυροσβεστική ή για τα ασθενοφόρα να εισέλθουν χωρίς τη συνοδεία ενόπλων ειδικών δυνάμεων.
8) Όταν οι κοινότητες των μουσουλμάνων αθροίζουν αρκετές εκατοντάδες ή χιλιάδες, εντελώς αυθόρμητα, κατά την ώρα της προσευχής, καταλαμβάνουν πλατείες ή οδοστρώματα και γονατίζουν να προσευχηθούν στραμμένοι προς τη Μέκκα.
Παρατηρούνται ήδη πολλά συμπτώματα κυριαρχίας των ξενιστών στις κοινωνίες των δημοκρατιών της Δύσης, ειδικά στα αστικά κέντρα.
Οι δυτικές κοινωνίες πρέπει να αμυνθούν. Θα πρέπει να περιορίσουν δραστικά την παράνομη μετανάστευση. Θα πρέπει να θεσπίσουν αναλογίες της παρουσίας μελών ασύμβατων πολιτισμών σε σχέση με τον τοπικό και τον συνολικό πληθυσμό.
Θα πρέπει να γίνουν πιο αυστηρές σε σχέση με την τήρηση των νόμων των δημοκρατιών και τον σεβασμό των ατομικών δικαιωμάτων και των ηθών και εθίμων.