Αρχική » Η ομιλία του Γ. Καραμπελιά στη συζήτηση: «Η πολιτική τυμβωρυχία των Τεμπών»

Η ομιλία του Γ. Καραμπελιά στη συζήτηση: «Η πολιτική τυμβωρυχία των Τεμπών»

από Γιώργος Καραμπελιάς

Λεξικά Lidel Scott και Δημητράκου:

τυμβωρυχῶ, -έω, ΝΜΑ τυμβωρύχος

ανασκάπτω τάφο για να τον συλήσω, διαπράττω τυμβωρυχία

νεοελλ. μτφ. διασύρω την φήμη νεκρού για προσωπικό μου όφελος

μσν. μτφ. (κατά τον Συν.) «ἀποθανόντων λόγους κλέπτειν ἢ θοιμάτια ὃ καλεῖται τυμβωρυχεῖν» αρχ. (για ύαινα) ανοίγω τα μνήματα πρόσφατα θαμμένων και κατατρώγω τις σάρκες τους.

Αριστοτέλης ΖΙ 8,5, τυμβωρυχείν δε εφιέμενον της σαρκοφαγίας των ανθρώπων.

Πάνω στην τραγική ιστορία του αναίτιου και εγκληματικού θανάτου 57 ανθρώπων, νέων στην πλειοψηφία τους, στήθηκε η μεγαλύτερη πολιτική απάτη η οποία, ακριβώς επειδή αφορά στο θάνατο ανθρώπων, αποτελεί ένα εγχείρημα σκύλευσης και τυμβωρυχίας των νεκρών, εκμετάλλευσης του πόνου και της θλίψης των συγγενών τους, παραπλάνησης ολόκληρου του ελληνικού λαού.

Και αυτό το εγχείρημα συμπεριέλαβε την πλειοψηφία του πολιτικού κόσμου, τους ολιγάρχες, τα ελεγχόμενα μέσα μαζικής επικοινωνίας, επιστήμονες ή υποτιθέμενους επιστήμονες, μυστικές υπηρεσίες εχθρικών χωρών και άλλα ιδιωτικά συμφέροντα εγχώρια και ευρωπαϊκά, και κατόρθωσε να συνταράξει όλη τη χώρα και να κάνει και την ίδια την κυβέρνηση να δειλιάσει.

Και αυτό μπόρεσε να γίνει διότι το δυστύχημα υπήρξε συνέπεια της διάλυσης του κρατικού μηχανισμού σε έναν νευραλγικό τομέα όπως ο σιδηρόδρομος.

Ακριβώς διότι, διαχρονικά, οι σιδηρόδρομοι αποτελούν τον φτωχό συγγενή των ελληνικών μεταφορών – μια και, στο παρασιτικού χαρακτήρα οικονομικό μοντέλο της χώρας, τα ιδιωτικά μεταφορικά συμφέροντα, αυτοκίνητα, δρόμοι, ασφάλειες κ.λπ., έβλεπαν πάντα ανταγωνιστικά τον σιδηρόδρομο.

 Με συνέπεια, εκτός από ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις, όπως με τον Αλέξανδρο Κουμουνδούρο και τον Ελευθέριο Βενιζέλο, ο σιδηρόδρομος να μπαίνει πάντοτε σε δεύτερη μοίρα. Συνέπεια αυτής ακριβώς της λογικής υπήρξαν και όλες οι τραγικές και κάποτε εγκληματικές αβελτηρίες που οδήγησαν στο φοβερό δυστύχημα των Τεμπών.

Επειδή, παρόλα ταύτα, οι σιδηρόδρομοι αποτελούν ένα μέσο μαζικής μεταφοράς, ιδιαίτερα για τον νεανικό πληθυσμό, και μάλιστα στη μόνη ουσιαστικά υπαρκτή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, αυτή η καταστροφή εισπράχτηκε από τον ελληνικό λαό σαν ένα πλήγμα που αφορούσε όλους και τον καθένα ξεχωριστά.

Προφανείς και αδιαμφισβήτητες είναι και οι ευθύνες της παρούσας κυβέρνησης, τόσο για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του ηλεκτρονικού ελέγχου όσο και για την εγκατάλειψη του ΟΣΕ στα χέρια των κολλητών και ενός μικροκομματικού συνδικαλισμού – με αποκορύφωμα την εμμονή στην επανεκλογή του Κώστα Καραμανλή στις εκλογές του 2023. Έτσι, το ζήτημα μεταβλήθηκε στο προνομιακό πεδίο πάνω στο οποίο μπορούσαν να επενδύσουν όλες οι δυνάμεις που προαναφέραμε μεταβαλλόμενες σε τυμβωρύχους και σκυλευτές τόσο των νεκρών σωμάτων όσο και των χαροκαμένων μανάδων και των τραγικών πατεράδων και συγγενών, τους οποίους μετέβαλαν σε πολιορκητικό κριό και πρόσχημα για την υλοποίηση των κυριολεκτικά ανόσιων σχεδίων τους.

Και βέβαια, τα σχέδια τους δεν κατατείνουν στην ανόρθωση της χώρας κριτικάροντας τα υπαρκτά κακώς κείμενα αλλά στοχεύουν σε μια γενικευμένη διάλυση και αποσύνθεσή της, με ευρύτερες γεωπολιτικές διαστάσεις, ενώ ταυτόχρονα, μέσα από την πλέον αισχρή συνωμοσιολογία, οδηγούν στο ναδίρ τον πολιτικό και κοινωνικό διάλογο και υποβαθμίζουν το επίπεδο της χώρας.

Και καθόλου τυχαία, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, είναι οι ίδιοι που πλειοδοτούσαν για το πέρασμα στη δραχμή και την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ίδιοι που έστειλαν χιλιάδες συμπολίτες μας στον θάνατο μέσα από την αισχρή αντι-εμβολιαστική τους προπαγάνδα, οι ίδιοι που υποστηρίζουν με όλα τα μέσα τον Πούτιν. 

Όμως, παρότι το κύμα της παραπλάνησης απόκτησε σχεδόν πλειοψηφικά χαρακτηριστικά και παρότι χρησιμοποιούνταν με τον πιο αισχρό τρόπο οι συγγενείς των θυμάτων, την τελευταία περίοδο, μέσα από μια σειρά αποκαλύψεις, άρχισε να διαφαίνεται η αλήθεια, παρά την κυβερνητική αφασία, που έφτασε να χρησιμοποιεί ένα υποτίθεται κυβερνητικό πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ  με στοιχεία του Λακαφώση.

Εξαιτίας του περιορισμένου χρόνου, θα παρουσιάσω εν τάχει ορισμένα στοιχεία γι’ αυτή την αισχρή απόπειρα αποπροσανατολισμού και θα αναφερθώ σε εκείνους τους ανθρώπους που, ενάντια στο ρεύμα, κατόρθωσαν να φωτίσουν τα γεγονότα  και να αναδείξουν την αλήθεια.

Ως προς τους αρνητικούς ήρωες της τελευταίας περιόδου, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στον εκπαιδευμένο, ακόμα και σε επικοινωνία, κύριο Κυριάκο Βελόπουλο πως, τέσσερις μέρες μετά το συμβάν, ήταν ο πρώτος που μίλησε στη Βουλή για ύποπτο υλικό, ενώ, στις 16/3/23 και στις 18/11/23, και πάλι στη Βουλή, όχι μόνο επέμεινε στη μεταφορά του παράνομου υλικού σε κρυμμένα βαγόνια, αλλά ότι υπάρχουν και δεκάδες κρυμμένοι νεκροί αλλά και, όπως ανέφερε εκείνη την εποχή, «το παράνομο υλικό μετέφερε ο Ιταλός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο οποίος δικάζεται στο Παλέρμο ως εμπλεκόμενος με τη μαφία» και πως «μέσω των τρένων γίνεται λαθρεμπόριο παράνομων ουσιών».

Μάλιστα, η κυρία Καρυστιανού, σε επιτροπή της Βουλής, στις 24 Ιανουαρίου του 2024, αναγνώρισε ότι και η ίδια αφυπνίστηκε από τον κύριο Βελόπουλο.

Στη συνέχεια, ο Βελόπουλος, για να μην αφήσει καμία αμφιβολία για τους εντολοδόχους του, αλλάζει το τροπάριο στις 7 Μαρτίου 2024:

«Γιατί οι πρώτοι που πήγαν στο σημείο ήταν κλιμάκιο της Αεροπορίας; Δεν ήταν ούτε η Αστυνομία ούτε η Πυροσβεστική. Αληθεύει ότι έκανε έλεγχο η ειδική ομάδα βιολογικού πολέμου και, αν ναι, γιατί;» «Στην Λάρισα σταθμεύουν 8 drones των Αμερικανών; Τα μεγάλα drones χρησιμοποιούν AVIATION JET FUEL. Το εν λόγω καύσιμο έρχεται από το εξωτερικό. Είναι 100 οκτανίων. Αυτά τα drones πετούν στην Μαύρη Θάλασσα, για να κατασκοπεύουν τους Ρώσους. Το καύσιμο αυτό περιέχει: ξυλόλιο, βενζόλιο και τολουόλιο. Δηλαδή, ό,τι εντόπισαν στον χώρο του δυστυχήματος! Είναι συμπτωματικό αυτό; Ναι ή όχι;».

Και όλα αυτά προτού ξυπνήσει το ΚΚΕ και αρχίσει να μιλάει για παράνομα νατοϊκά καύσιμα.

Το αφήγημα του Βελόπουλου ανέλαβε να κοινωνικοποιήσει στην Αριστερά κατ’ εξοχήν η Ζωή Κωνσταντοπούλου και έτσι αυτό μπόρεσε να διαχυθεί και στο μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας, που δύσκολα μπορούσε να τα δεχθεί πρωτογενώς από τον Βελόπουλο.

Ως προς τους πραγματογνώμονες, άλλους ήρωες της περιόδου:

Ο Αχιλλέας Μιχόπουλος κάνει λόγο για «έως 19 τόνους υδρογονανθράκων που βρίσκονταν, στην πρώτη πλατφόρμα σε πλαστικά δοχεία (IBCs) χωρητικότητας 1m3 εκάστου».

Ο Βασίλειος Κοκοτσάκης εικάζει, στην τεχνική του έκθεση (σελ. 41), ότι το παράνομο φορτίο είναι της τάξης των 12-15 τόνων και πάνω στο 4ο βαγόνι της εμπορικής (κάτω αριστερά), ενώ, σε μεταγενέστερες δηλώσεις του, τοποθετούσε το εύφλεκτο υλικό κάπου «στο πρώτο ή δεύτερο βαγόνι μετά τη μηχανή».

Τέλος, ο κ. Κώστας Λακαφώσης εικάζει ότι στην εμπορική αμαξοστοιχία μεταφερόταν άγνωστη καύσιμη ύλη, η οποία δεν ξεπερνά τους 3,5 με 4 τόνους (όπως δήλωσε στις 27.1.2025 στο LIVE NEWS) ή κυμαίνεται έως 5 τόνους.

Επειδή ο κ. Λακαφώσης πρωτοστάτησε μηντιακά στην υπόθεση αλλά υπήρξε και ο αφανής σύμβουλος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ας ακούσουμε τη συζήτησή του με τον Νίκο Ευαγγελάτο στις 30/1/2025:

Λακαφώσης – Ευαγγελάτος:

Λέει ο Λακαφώσης: «Στις τρεις πρώτες πλατφόρμες, οι λαμαρίνες καλύπτουν 14,7 από τα 20 μέτρα που είναι το σύνολο της πλατφόρμας· κάθε μία πλατφόρμα λοιπόν έχει ένα κενό 2,5 μέτρων και το σημείο που υποπτευόμαστε περισσότερο είναι το μπροστινό, αυτό είναι το σημείο που μας δημιουργεί τις περισσότερες υποψίες».

Και απαντάει ο Ευαγγελάτος: «από την εικόνα της σύγκρουσης και της έκρηξης την οποία έχουμε φαίνεται ότι είναι πιθανό το όποιο ύποπτο φορτίο [ ] να είχε πακτωθεί ακριβώς στην ένωση της δεύτερης μηχανής και της πλατφόρμας που μεταφέρει τη λαμαρίνα και το κενό αυτό δικαιολογεί μία δεξαμενή που μεταφέρει αυτά τα περίπου 5.000» l Ευαγγελάτος: «εδώ λοιπόν χωράει μία τέτοια δεξαμενή… το κλειδί είναι εδώ».

Εκτός από τον Νίκο Ευαγγελάτο, το άλλο δημοσιογραφικό στέλεχος του ίδιου ομίλου, ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, διαδραματίζει επίσης πρωταγωνιστικό ρόλο. 

Όπως «αποκαλύπτει» ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, τον Δεκέμβριο του 2024 (MEGA 21.12.2024 ), «το πόρισμα που συνέταξε ο καθηγητής της Σχολής Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ, με γνωστικό αντικείμενο Τεχνολογία Καυσίμων και Λιπαντικών, κ. Δημήτρης Καρώνης, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι σε καμιά περίπτωση η εν λόγω έκρηξη δεν οφείλεται στην διάχυση των ελαίων σιλικόνης.

Με την τελική απόρριψη αυτής της θεωρίας…, ουσιαστικά, σύμφωνα με νομικούς και πραγματογνώμονες, οδηγεί μονοσήμαντα στο τελικό συμπέρασμα ότι «το φονικό μανιτάρι»» οφείλεται σε ύποπτο παράνομο φορτίο που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία».

Mega 25.01.2025, 17:56:

«Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης των «Νέων» και του «Βήματος», Βασίλης Λαμπρόπουλος, το συγκεκριμένο πόρισμα καταλήγει στο συμπέρασμα πως… τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας δεν ήταν αθώα, αλλά αντίθετα ενδέχεται να μετέφεραν παράνομο φορτίο».

Δηλαδή, ουσιαστικά, ο Λαμπρόπουλος εκβιάζει τον κύριο Καρώνη σχετικά με την έκθεσή του, η οποία ακόμα δεν έχει δημοσιευτεί.

Ωστόσο, αφού εμφανίστηκαν και πιστοποιήθηκαν τα βίντεο Καπερνάρου, που αποδεικνύουν πως δεν υπήρχε δεξαμενή στα βαγόνια, το τροπάριο αλλάζει.

Ο Λαμπρόπουλος στον Ευαγγελάτο, 4 Μαρτίου 2025, προσχωρεί στη θεωρία της παράνομης ουσίας στην ατμομηχανή πλέον!

Λαμπρόπουλος: «Με τη χωρητικότητα του cockpit παρατηρούμε ότι είναι μικρό, κάνει περίπου 15 κυβικά μέτρα … αυτό που αναφέρεται πλέον, Νίκο, είναι ότι εκφράζεται υπόθεση ότι μπορεί να ήταν αιθυλική αλκοόλη που να σχετίζεται με νοθεία καυσίμων».

 Και ο Ευαγγελάτος τον διορθώνει:

«Βασίλη, εννοούμε μεθανόλη για διάλυση για ποτά…», λέει λοιπόν, στη δεύτερη μηχανή, αλλά εκεί θα μπορούσε να χωρέσει ένα υλικό που το χρησιμοποιούν για τη νόθευση των ποτών. Βέβαια, ο Ευαγγελάτος, βλέποντας πως το επιχείρημα μπάζει από πολλές πλευρές, κρατάει τις επιφυλάξεις του: «μοιάζει περίπλοκο Βασίλη».

Ας δούμε και τις άλλες εφημερίδες

«Τέμπη: Τα μυστικά του πρώτου βαγονιού – Το αποκαλυπτικό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της Realnews», 03/02/2025:

«Οι Βέλγοι επιστήμονες φέρονται να έχουν καταλήξει στα εξής:

Το πρώτο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας μετέφερε φορτίο με πτητικούς υδρογονάνθρακες που δεν είχαν δηλωθεί. μέσα σε δεξαμενή διαστάσεων ενός επί δυόμισι μέτρων (1 μ. x 2,5 μ.)». (Δηλαδή η αναφορά Λακαφώση Γ.Κ.) – βάρους μεταξύ 3,5 και 4 τόνων».

Από αυτό το πρωτοσέλιδο της Real News θα παρασυρθούν και άλλα έντυπα και ενημερωτικά σάιτ:

«Τέμπη – Πανεπιστήμιο Γάνδης: Αδήλωτο φορτίο 3,5 τόνων εύφλεκτων υγρών στο πρώτο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας», LIFO Newsroom, 2.2.2025.

Capital, Κυριακή, 02 Φεβ 2025, 08:00 π.μ.

«Επιστήμονες Πανεπιστημίου Γάνδης: Δεξαμενή με τουλάχιστον 3,5 τόνους εύφλεκτων υγρών».

Για να μην αναφερθώ στη Δημοκρατία και το Μακελειό.

Η αντιστροφή

Ποιοι όμως αντέστρεψαν το κλίμα της απάτης; Δυστυχώς, όχι η πολιτεία και η κυβέρνηση, ως καθ’ ύλην αρμόδιοι, αλλά οι εμπειρογνώμονες και ορισμένοι θαρραλέοι άνθρωποι. Πρώτος ο Νίκος Πλακιάς, που έχασε στο δυστύχημα τις δύο κόρες του και την ανιψιά του, ο οποίος, με τους συνηγόρους του, τους εμπειρογνώμονες και τη θαρραλέα στάση του, κατεδάφισε όλη την πολιτική συνωμοσιολογική μυθολογία και επέμεινε στο ζήτημα της εγκληματικής παραμέλησης και των κρατικών ευθυνών. Ο ρόλος του υπήρξε καθοριστικός διότι έσπασε το αφήγημα πως δήθεν πίσω από τους συνωμοσιολόγους βρίσκονται σύσσωμοι οι συγγενείς των θυμάτων.

Παράλληλα, αποφασιστικό ρόλο έπαιξαν ερευνητές και εμπειρογνώμονες όπως οι κύριοι Κάπος, Λιόλιος, Δέδες και άλλοι που πρωτοστάτησαν στην επιστημονική κατεδάφιση των ανυπόστατων ισχυρισμών, δικηγόροι όπως ο κύριος Γαλλής και ο κύριος Κουμπούρας, καθώς και ορισμένοι δημοσιογράφοι, που με θάρρος έδωσαν βήμα σε αυτούς τους ανθρώπους και άρχισε σταδιακά να μεταστρέφεται το κλίμα.

Και τους δυο τελευταίους μήνες, οι εξελίξεις υπήρξαν καταιγιστικές. Αρχικώς η –παραδόξως τόσο καθυστερημένη– εμφάνιση των τριών βίντεο που παρουσιάζουν την εμπορική αμαξοστοιχία λίγο πριν το ατύχημα, κονιορτοποίησε τα περί δεξαμενής στα βαγόνια και υποχρέωσε τους ποντικούς της παραπληροφόρησης να χωθούν στο κόκπιτ της αμαξοστοιχίας! 

Μέσα σε δύο μήνες, οι τυμβωρύχοι και οι συνωμότες, από το ζενίθ, θα περάσουν στο ναδίρ όπου όλοι πλέον αναγνωρίζουν, άμεσα ή έμμεσα, την αποτυχία του εγχειρήματος, εκτός βέβαια από τη Ζωή Κωνσταντοπούλου που έκανε την πολιτική της τύχη μέσα από αυτή τη σκύλευση. Έτσι, ακόμα και στις 6 Απριλίου, δήλωνε πως:

«Για την υπόθεση του λαθρεμπορίου που είναι πρόδηλη οφείλουν να εξηγήσουν … Δεν έχει καμία σοβαρότητα αυτό που λέει ο κ. Δέδες. Όσοι ισχυρίζονται ότι δεν υπήρχε παράνομο φορτίο να εξηγήσουν γιατί το ισχυρίζονται».

Τελικώς, ένα ολόκληρο σύστημα –που περιλαμβάνει ολιγάρχες και μίσθαρνα όργανα ξένων δυνάμεων, μηδενιστικές πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις της άκρας δεξιάς και της άκρας αριστεράς, ψεκασμένους κάθε είδους και κάθε μορφής, εμπόρους της ορθοδοξίας, ελεγχόμενα από συμφέροντα ΜΜΕ και ανέντιμους, ή έστω ευήθεις, δημοσιογράφους, ανερμάτιστους πολιτικούς της κεντροαριστεράς που είδαν το φως της πυρόσφαιρας που δημιούργησαν ο Βελόπουλος και η Ζωή και μπήκαν μέσα σ’ αυτήν για να τσουρουφλιστούν τελικά– επιχείρησε ένα σάλτο μορτάλε προς την εξουσία ακόμα και με τίμημα τη συνακόλουθη διάλυση της χώρας. Και σε αυτό τους το εγχείρημα δεν δίστασαν να εκμεταλλευτούν ασύστολα τους συγγενείς, να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη και να σκυλευόσουν τους νεκρούς ως τυμβωρύχοι.

Αλλά, δυστυχώς, σε αυτό το εγχείρημα είχαν την αθέλητη συνενοχή της κυβέρνησης, που τους άφηνε ανενόχλητους. Δεν μπόρεσε να αντιτάξει έναν σοβαρό λόγο, παρουσίασε μια ανεκδιήγητη επιτροπή ΕΟΔΑΣΑΑΜ και έναν ανεκδιήγητο επικεφαλής. Μήπως από τύψεις για τα λάθη και τις παραλήψεις της; Μήπως από ανικανότητα; Ίσως και από τα δύο μαζί. Και έφθασε να βγει ο πρωθυπουργός στον Σρόιτερ να ρίχνει νερό στο μύλο της συνωμοσιολογίας. Και άφηνε τους τυμβωρύχους να κορυβαντιούν ανενόχλητοι, έχοντας μεταθέσει το κέντρο βάρος από τη ριζική αναμόρφωση των σιδηροδρόμων στα τολουόλια.

Και αυτό το νόημα έχει και η σημερινή συζήτηση. Να τεθεί τέλος στην τυμβωρυχία και να έλθουμε επιτέλους στα σοβαρά. Πώς δηλαδή ο σιδηρόδρομος θα μεταβληθεί σε κεντρικό άξονα της αναπτυξιακής πολιτικής της χώρας, που θα μπορούν άφοβα να χρησιμοποιούν οι πολίτες της χώρας, και να αποτελεί βασικό μεταφορικό μέσο αντί για τις ρυπογόνες και κοστοβόρες νταλίκες.

Και μέρες που είναι, με το δραματικό ατύχημα στην Εγνατία, μήπως είναι καιρός να ξαναθυμηθούν τη σιδηροδρομική Εγνατία, που τόσα χρόνια πάλευε να δημιουργηθεί ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης; Μόνο τότε, εκτός από τη δικαιοσύνη που πρέπει να αποδοθεί με την επιτάχυνση των διαδικασιών της δίκης, ο θάνατος αυτών των τραγικών νεκρών θα έχει προσθέσει ένα λιθαράκι για να σηκωθεί αυτή χώρα πιο ψηλά.

Αιωνία τους η μνήμη.

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ