Από το IHA

Τον Οκτώβριο του 2020, η τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» που μεταδίδει καθημερινά σε εθνική εμβέλεια ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ (συμφερόντων οικογένειας Βαρδινογιάννη), σημείωσε σημαντικές «πρωτιές»: 

«Πρωτιές» στον πάτο της τηλεθέασης της απογευματινής ζώνης όλων των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας και «πρωτιές» σε μεγάλους αριθμούς διαφημιστικών μηνυμάτων καθημερινά, παρά την πολύ χαμηλή τηλεθέαση!

Τον Οκτώβριο του 2020 ο επικίνδυνος ψυχοπαθής της Ανατολικής Μεσογείου, συνέχισε να διακηρύσσει πως «το βάρος της οθωμανικής κληρονομιάς» δίνει το δικαίωμα στην (σημερινή) Τουρκία να επεμβαίνει σε ολόκληρη την έκταση της (πεθαμένης) οθωμανικής αυτοκρατορίας. Με παρόμοιες, καθημερινές όμως φαντασιώσεις η Τουρκία προκαλεί ολοένα και περισσότερες αντιδράσεις σε διάφορα επίπεδα: Διπλωματικόστρατιωτικόεμπορικό.

Παραδείγματα εμπορικών αντιδράσεων είναι εκείνα της Σαουδικής Αραβίας σε κάθε τι τουρκικό (εμπάργκο σε τουρκικά προϊόντα κάθε κατηγορίας, σε τουρκικά σήριαλ, σε τουρισμό και επενδύσεις, ρευστοποίηση ήδη υπαρχόντων επενδύσεων σε ακίνητα ή επιχειρήσεις στην Τουρκία κ.ο.κ.), της Αιγύπτου (εμπάργκο σε εισαγωγές τουρκικών προϊόντων και τουρκικών σήριαλ), του Μαρόκου (επιβολή δασμών 90% σε εισαγωγές διαφόρων τουρκικών προϊόντων), της Αρμενίας (καθολικό εμπάργκο σε κάθε μορφής και κατηγορίας τουρκικών προϊόντων, με ειδικές πινακίδες ΜΗΝ ΤΑ ΑΓΓΙΖΕΤΕ σε υφιστάμενα αποθέματα ραφιών αλυσίδων λιανικής), των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και του Μπαχρέιν  που ακολουθούν τα παραδείγματα Σαουδικής Αραβίας και Αιγύπτου κ.α.

Στην Ελλάδα όμως τι γίνεται;

Όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας, εκτός από την θλιβερή εξαίρεση του ΣΤΑΡ, αποφάσισαν είτε να «κατεβάσουν», είτε να ακυρώσουν την μετάδοση τουρκικών τηλεοπτικών σειρών, σαν στοιχειώδη αντίδραση απέναντι στις ολοένα και πιο επιθετικές, πρωτοφανείς νέο- οθωμανικές φαντασιώσεις του τουρκικού καθεστώτος.

Παράλληλα, ολοένα και περισσότεροι ευαισθητοποιημένοι Έλληνες καταναλωτές αρνούνται να αγοράσουν τουρκικά έπιπλα Istikbal (δόξα τω Θεώ, υπάρχει εκπληκτική Ελληνική παραγωγή ποιοτικών επίπλων), σταματούν την αγορά προϊόντων με κωδικούς 868 ή 869 που δηλώνουν προέλευση προϊόντος από Τουρκία, κοιτάζουν σχολαστικά την ΧΩΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ σε προϊόντα που προέρχονται από Τουρκία αλλά συσκευάζονται στην Ελλάδα με Ελληνικό κωδικό, αντιδρώντας επιτέλους στις προσβλητικές απειλές των τούρκων φανατικών ισλαμιστών «να μας κάνουν μεζέ», «να μας ρίξουν στην θάλασσα» κ.ο.κ. 

Η απίστευτη, εθνική αναισθησία του ΣΤΑΡ, «αποζημιώθηκε» οικονομικά τον μήνα Οκτώβριο δεόντως από πλήθος πολυεθνικών εταιριών (δυστυχώς και μερικών ελληνικών) με οκτακόσια δέκα πέντε συνολικά διαφημιστικά μηνύματα μέσα στην μοναδική τουρκική, προπαγανδιστική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης, η οποία μεταδόθηκε ακόμα και ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου!

Η εξασφάλιση 1.000 (χιλίων) επεισοδίων της τουρκικής σειράς από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ σε «ανταγωνιστικές τιμές» τις οποίες προσφέρει το ισλαμικό καθεστώς για την μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας σε χώρες-στόχους όπως η Ελλάδα, επιτρέπει ακόμα και την προσφορά «ανταγωνιστικού τιμοκαταλόγου» μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων. Οι ευαισθητοποιημένοι βέβαια διαφημιζόμενοι, απορρίπτουν κάθε διαφημιστική παρουσία σε τουρκική σειρά ακόμα και αν τους προσφέρεται τζάμπα – ιδίως τώρα που η σειρά βρίσκεται στον πάτο της τηλεθέασης.

Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες που «τροφοδότησαν» την τουρκική προπαγάνδα τον μήνα Οκτώβριο 2020 (ακόμα και στον πάτο της τηλεθέασης) ήταν οι εξής:

Α/ΑΕταιρίαΑριθ. διαφημίσεων
1Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε.130
2Όμιλος Σαράντης35
3Bolton Hellas A.E.B.E17
4NRG Energy (Μέλος του Ομίλου Motor Oil)17
5BAYER ΕΛΛΑΣ Α.Β.E.E.17

Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων σε Τουρκοσειρές της Ελληνικής Τηλεόρασης

Τα διάφορα προϊόντα / υπηρεσίες που διαφημίστηκαν με 5 τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδος, βρίσκονται στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ μηνός ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες και τα προϊόντα που διαφημίστηκαν τον μήνα Οκτώβριο στην μοναδική τουρκική, προπαγανδιστική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης περιλαμβάνονται αναλυτικά στο Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών σειρών στην Ελληνική τηλεόραση  στην ενότητα «Χρονική περίοδος: Οκτώβριος 2020».

Επειδή το κόστος της διαφήμισης συμπεριλαμβάνεται στην τιμή πώλησης όλων των προϊόντων και των υπηρεσιών που αγοράζουμε, αν τυχόν και εσείς αγοράζετε κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα / υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ ή στους διαφημιζόμενους, τότε χωρίς να το αντιλαμβάνεστε, χρηματοδοτείτε και εσείς την τουρκική προπαγάνδα μέσα στην Ελλάδα η οποία μεταδίδεται καθημερινά από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ.  

Ας δούμε όμως ποια προϊόντα / υπηρεσίες «χρηματοδότησαν» με πέντε ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα μέσα στην ίδια εβδομάδα την μετάδοση της τηλεοπτικής σειράς τουρκικής προπαγάνδας την περίοδο Οκτωβρίου 2020 (28/9-30/10/2020):

Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει για πολλοστή φορά έκκληση στις εταιρίες οι οποίες διαφημίζονται στην τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων την μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης.

Όταν κάποτε η τηλεθέαση βρισκόταν στα ύψη οι εταιρίες την χρησιμοποιούσαν σαν επιχείρημα, τώρα που η τηλεθέαση βρίσκεται στον πάτο, εκτίθενται ανεπανόρθωτα στους ευαισθητοποιημένους καταναλωτές τους για την διαφημιστική «υποστήριξη» που παρέχουν στην τουρκική προπαγάνδα.

Σαν Έλληνες έχουμε στοιχειώδη υποχρέωση να αντιδράσουμε με συμβολικές έστω πράξεις στην πρωτοφανή τουρκική επιθετικότητα και να μην τροφοδοτούμε εν αγνοία μας την τουρκική προπαγάνδα μέσα στην Ελλάδα σε πολύ επικίνδυνους καιρούς.

Μην αδιαφορείτε, μην επαναπαύεστε – κάντε κάτι τώρα έστω και  συμβολικό!

Σημειώσεις: (1) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr(2) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών, διαφημίσεις κοινωνικής φροντίδας καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές κ.α. (3)  Τα προϊόντα / υπηρεσίες που συμπληρώνουν μέσα στον ίδιο μήνα 15 εκπομπές της μοναδικής τουρκικής σειράς της ελληνικής τηλεόρασης χωρίς καμιά διαφημιστική παρουσία, αφαιρούνται αυτόματα από την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ. (4) Η επόμενη ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ θα εκδοθεί την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020.

Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

elGreek
elGreek