Του Γιώργου Καραμπελιά

Έχουμε αναφερθεί και εμείς αλλά και πολλοί άλλοι στο σκάνδαλο που συνιστά μια Επιτροπή για το 21 που έχει ως ομολογημένο στόχο της να θάψει το εθνικοαπελευθερωτικό νόημα της Επανάστασης. Γεγονός το οποίο τεκμαίρεται τόσο από τις δηλώσεις της Επικεφαλής της όσο και από τη σύνθεση των μελών της. Ανάμεσά τους, παρότι άγνωστος μέχρι χθες, ο κύριος Αριστείδης Χατζής χρησιμοποιεί συστηματικά την πρόκληση για να προβάλλει τις εθνομηδενιστικές αντιλήψεις του περί ελληνικής ιστορίας. Και αυτό το κάνει ακόμα και αν «τραβάει» ή ακόμα και αν παραχαράσσει τα ιστορικά στοιχεία . Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό, ασχολείται συστηματικά με τον… Καποδίστρια, τον οποίο, σε πρόσφατο κείμενό του, χαρακτήρισε «δικτάτορα», με ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό, στο twitter της «Επιτροπής για τον εορτασμό της επετείου των 200 χρόνων της Επανάστασης του 1821». Κείμενο που προκάλεσε πραγματική θύελλα. Ας διαβάσουμε αυτό το παράθεμα:

«Για τον Ιωάννη Καποδίστρια, τα πρώτα δημοκρατικά και φιλελεύθερα συντάγματα αποτελούν “ξυράφι στα χέρια μικρού παιδιού”. Ο Καποδίστριας φτάνει τον Ιανουάριο του 1828 στην Αίγινα ενώ έχει αποδεχτεί ήδη από τον Αύγουστο του 1827 τη θέση του Κυβερνήτη. Καθώς λοιπόν θεωρεί ιδιαίτερα επικίνδυνο ξυράφι το Σύνταγμα της Τροιζήνας, το αναστέλλει και κηρύσσει ουσιαστικά δικτατορία καθώς συγκεντρώνει όλη την εξουσία στα χέρια του. Αυτό είναι το τέλος της Πρώτης Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως οι δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι Έλληνες δεν το έβαλαν κάτω. Συνέχισαν να αγωνίζονται για δημοκρατία και δικαιώματα. Ούτε η εκσυγχρονιστική δικτατορία Καποδίστρια, ούτε οι Βαυαροί, ούτε οι ξένες δυνάμεις μπόρεσαν να τους αναγκάσουν να ανεχθούν ένα αυταρχικό καθεστώς.»

Όμως δεν είναι η πρώτη φορά που ο κύριος Χατζής χρησιμοποιεί τον Καποδίστρια για να ενισχύσει τις εθνομηδενιστικές απόψεις του.

Ενάμιση μήνα πριν, θέλοντας να επιστρατεύσει τον βαθιά ορθόδοξο Καποδίστρια εναντίον της Εκκλησίας, σε σχέση με το κλείσιμο των Εκκλησιών, σε άρθρα (22/03/2020)  και συνεντεύξεις του, προκάλεσε ευθέως το αίσθημα των ορθόδοξων Ελλήνων αποδίδοντας αποκλειστικά τον  περιορισμό της επιδημίας του 1828 στο κλείσιμο των εκκλησιών. «Πώς ο Καποδίστριας έκλεισε τις εκκλησίες και νίκησε την επιδημία» (protagon.gr). Πραγματοποιώντας μια απόλυτα  «ιδεολογική χρήση της ιστορίας», δηλαδή διαστρεβλώνοντάς την, προβάλλει ένα άρθρο (το 285, εδ. 3), μιας υγειονομικής διάταξης με υπερτρακόσια άρθρα, που είχε εκδώσει ο Καποδίστριας,  ως το σημαντικότερο μέτρο για την καταπολέμηση της επιδημίας!

Ταυτόχρονα δε, ο  κ. Χατζής, αμφισβητεί και το πανθομολογούμενο γεγονός ότι η επιδημία του 1828 προκλήθηκε από τους Άραβες του Ιμπραήμ! Διότι κάτι τέτοιο θα ήταν ίσως «ρατσιστικό», «εναντίον των Αράβων», έστω και αν αποτελούσαν στρατό κατοχής, και θα μας θύμιζε το μεταναστευτικό σήμερα. Έτσι, υποστήριξε, σε περισσότερες της μίας περιπτώσεων, πως οι «Έλληνες κατηγορούν τους Αιγύπτιους, ότι απ’ αυτούς το κολλήσαμε. Δύσκολο πια αυτό να διαπιστωθεί πλέον»

εδώ στο Mega, 26 Μαρτίου 2020

Όμως, είναι επιστημονικά διασταυρωμένο από πληθώρα πηγών πως η επιδημία προήλθε από τους Αιγυπτίους. Αλλά δεν αρκείται σε αυτά. Το προχωράει πιο πέρα, σε ανοικτή ιστορική παραχάραξη, μια και δεν βρίσκεται κανένας να τον σταματήσει. Σε άλλο κείμενο του, στις 23 Μαρτίου, προβαίνει και σε νέες ιστορικές “ανακαλύψεις”: «Δεν είναι βέβαιο από πού μεταδόθηκε η πανώλη, οι Έλληνες κατηγορούσαν τους Αιγύπτιους αλλά θυμίζω ότι οι μεγάλες επιδημίες στην Πελοπόννησο ξεκίνησαν μετά τη σφαγή της Τριπολιτσάς και εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των εκτεθειμένων άταφων πτωμάτων Τούρκων, Εβραίων και Αλβανών» (Αρ. Χατζής, «Ο Καποδίστριας κατά την πανδημία στην Ελλάδα το 1828 και η συμβολή του Κερκυραίου γιατρού»)

Έτσι, οι «εθνικιστικοί» ισχυρισμοί των Ελλήνων πως την πανώλη του 1828 μετέδωσαν οι Άραβες του Ιμπραήμ συσχετίζονται εντελώς καταχρηστικά με επιδημίες που είχαν συμβεί 6 χρόνια πριν. Προφανώς διότι ο κύριος Χατζής ήθελε να υπομνήσει την ευθύνη των Ελλήνων στη «σφαγή Τούρκων, Εβραίων και Αλβανών» στην Τριπολιτσά, ώστε  να ευχαριστήσει κάποιους. Ποιους άραγε;

 Και όμως εδώ συνελήφθη ψευδόμενος ανοικτά. Όπως έδειξα σε παλιότερο κείμενό μου γράφει σχετικά ο Ιωάννης Φιλήμων: «Μετὰ τὴν μάχη της Γράνας ἤρξατο ἀναπτύσσεσθαι ἐν τῇ πόλει καὶ ἡ χαλεπὴ νὀσος τοῦ στρατιωτικοῦ τύφου… Ἡ ἐπιδημικὴ αὕτη μάστιξ προσετέθη ὡς κορωνὶς ἐπὶ τοῖς τοσούτοις ἄλλοις δυστηχήμασι τῶν Τούρκων, πολυαρίθμων θεριζομένων καθ’ ἑκάστην…» (Ι. Φιλήμονος ΔΙΕΕ, τ. 4, σσ. 198-199). Και τα ίδια αναφέρουν όλοι οι ιστορικοί μας (Βλ. Απ. Βακαλόπουλος, ΙΝΕ, τόμος Ε΄, σσ. 653-654). Μάλιστα, η επιδημία ξαπλώθηκε ακόμα περισσότερο μετά την πτώση της Τριπολιτσάς και έπληξε κατ’ εξοχήν τους Έλληνες!

Τώρα επανέρχεται στον Καποδίστρια και τον χαρακτηρίζει, δικτάτορα, ενώ βεβαίως εκθειάζει συστηματικά τον… Μαυροκορδάτο, [ Όπως για μια ακόμα φορά έκανε στην Καθημερινή της Κυριακής, 4 Μαΐου – προφανώς λόγω της αγγλοφιλίας του, που ίσως κάτι του θυμίζει και για σήμερα.]

Και το κάνει  παραχαράσσοντας την Ιστορία για μια ακόμα φορά. Ο Καποδίστριας υπήρξε λαοπρόβλητος ηγέτης και, ενώ ακόμα οι Αιγύπτιοι βρίσκονταν στην Πελοπόννησο, έκανε τα πάντα, επιστρατεύοντας και το διεθνές κύρος του, για να διασώσει την Επανάσταση και να μεγαλώσει το ελληνικό κράτος, που οι προστάτιδες δυνάμεις, και κατ’ εξοχήν η Αγγλία, την ήθελαν ακόμα μικρότερη. Ο ρόλος του «κυβερνήτη», για τον οποίο τον οποίο επέλεξαν οι Έλληνες και επικύρωσε σύσσωμη η Βουλή δεν προβλεπόταν, βέβαια, στα παλιότερα Συντάγματα της Επανάστασης, αλλά την επικύρωσαν αντιπρόσωποι εκλεγμένοι σύμφωνα με αυτά. Αποτελούσε τη μοναδική και τελευταία λύση που διέθεταν οι απελπισμένοι Έλληνες. Εξάλλου, οι Έλληνες δεν έχασαν τα πολιτικά και συνταγματικά τους δικαιώματα γιατί εκλογές συνέχισαν να διεξάγονται, σε αντίθεση με το ό,τι θα σήμαινε η “δικτατορία”. Επιπλέον δε, ο “δικτάτορας” Καποδίστριας δεν έπαιρνε καν στοιχειώδη μέτρα προστασίας και έτσι μπόρεσε να γίνει εύκολη και η δολοφονία του.

Και όμως, αυτή εμφανίζεται ως «δικτατορία» από τον Χατζή που την πασπαλίζει και με διάφορα δημοκρατικο-φιλελεύθερα για να απομειώσει τον τελευταίο, μαζί ίσως με τον Ελευθέριο Βενιζέλο, Έλληνα πολιτικό που στέκει τόσο ψηλά στη συνείδηση των Ελλήνων. Το γεγονός ότι ο Χατζής είναι μέλος της Επιτροπής για το ’21, και ότι αυτό το κατάπτυστο κείμενο δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα της, δεν χαρακτηρίζει μόνο τον άνθρωπο αλλά ολόκληρο το εγχείρημα αυτής της Επιτροπής.

Ήταν δικτάτορας ο Καποδίστριας και γιατί η Γιάννα Αγγελοπούλου τον ...
Ο Ιωάννης Καποδίστριας και η … Γιάννα

Χαρακτηριστικά δε, η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, για να προστατεύσει το poulain της, προσπάθησε με τη σειρά της να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση και έγραψε:

«Με αφορμή το θόρυβο που δημιουργήθηκε για την ανάρτηση της Επιτροπής “Ελλάδα 2021” σχετικά με τα σχόλια του Ι. Καποδίστρια για το Σύνταγμα της Τροιζήνας, διευκρινίζουμε τα εξής: Για την Επανάσταση του 1821 έχουν γράψει πολλοί και έχουν αποδοθεί οι τιμές στους μεγάλους ηγήτορες εκείνης της εθνεγερτήριας περιόδου. Προφανώς, κάποιες από τις αποφάσεις όλων αυτών, ηχούν παράξενα μέσα στο ασφαλές σημερινό περιβάλλον».

Λες και ο σάλος δημιουργήθηκε από τις απόψεις του Καποδίστρια για τα Συντάγματα και την εφαρμογή τους, τον οποίο Καποδίστρια δήθεν σπεύδει «να προστατεύσει» η Γιάννα, με «επιχειρήματα» που ουσιαστικά επικυρώνουν τις αθλιότητες του Χατζή. Και όχι για τον χαρακτηρισμό του Καποδίστρια ως δικτάτορα. Όμως, με τέτοια τερτίπια δεν ανασταίνεται μια «Επιτροπή» που γεννήθηκε θνησιγενής και εθνομηδενιστική. Διότι οι Έλληνες τους έχουν πάρει χαμπάρι. Όσοι από αυτή την Επιτροπή έχουν τοποθετηθεί εκεί απλώς για να της προσδώσουν κάποια επίφαση αμεροληψίας,και δεν θέλουν να στιγματιστούν, είναι καιρός να πάρουν γρήγορα θέση, εγκαταλείποντάς την.

Υ.Γ.  Ο κύριος Χατζής, μαζί με τον Στάθη Καλύβα και ορισμένους άλλους, είναι ένας από τους εκφραστές της νέας φουρνιάς του νεο-φιλελευθέρου εθνομηδενισμού (χαρακτηρίζει μάλιστα την Επανάσταση του ’21 όχι εθνικοαπελευθερωτική αλλά «φιλελεύθερη»!). Η δε πρόσφατη υπερπροβολή τους, με αποκορύφωμα την ένταξή τους και στην «Επιτροπή για τον εορτασμό του ’21», δεν οφείλεται απλώς στη συμπόρευσή τους με την κυβέρνηση, αλλά εντάσσεται σε μία ευρύτερη προσπάθεια κάποιων κύκλων να ανταγωνιστούν, και εν μέρει να υποκαταστήσουν, τον μέχρι σήμερα ηγεμονικό αριστερόστροφο εθνομηδενισμό των Λιάκου, Κουλούρη, Ρεπούση κ.ά.  Το απορίας άξιο σχετικά με τον  κύριο Χατζή είναι πως, παρότι δεν διαθέτει κάποιο ανάλογο επιστημονικό έργο, έχει επάξια κερδίσει τη συμμετοχή του στην «Επιτροπή για το 1821», δίπλα στον Νίκο Μουζέλη, τον Marc Mazauer, ή τον Στάθη Καλύβα, μια και καταβάλλει άοκνες προσπάθειες για να διαστρεβλώσει σε εθνομηδενιστική κατεύθυνση την ελληνική Ιστορία – minor αλλά ταχύς.

Διαβάστε επίσης:

Οι εθνομηδενιστές παραχαράσσουν την Ιστορία – Ο Καποδίστριας, και οι αντίπαλοι Φονταμενταλισμοί

Ο Καποδίστριας έκλεισε όντως τις εκκλησίες όταν χρειάστηκε

Τα «αποβράσματα» και η Γιάννα

Επιτροπή 2021: Το επετειακό πάρτι μιας α-εθνικής ελίτ

Άλλο Εορτασμός, άλλο Πανήγυρις, άλλο Όραμα (Πού είναι η Εθνική Ελλάδος;)

Η Γιάννα και ο… Καμπύλης για το 1821!

Γιώργος Καραμπελιάς
Ετικέττες:

12 Σχόλια

  1. Ελευθ.Τσουρελης says:

    Γιώργο
    Ποιος ειναι αυτος ο Χατζής που του δίνεις αξία και μόνον που ασχολείσαι μαζί του ;

    • Κωνσταντίνος says:

      Αυτός. Τώρα, τι ακριβώς έχει με τον Καποδίστρια, Κύριος οίδε.

      Επαναλαμβάνω, όπως έγραψα στο σχόλιό μου 11:47, ότι η Αγγελοπούλου με την παρέα της, δεν προετοιμάζουν εορτασμούς, αλλά ξαναγράψιμο τής Ιστορίας. Υπεύθυνος για όλα ο Μητσοτάκης και ουδείς άλλος. Δική του απόφαση ήταν, αυτός ανέθεσε στην Αγγελοπούλου.

      ΥΓ: Την Ρεπούση γιατί δεν την έβαλαν στην επιτροπή;

  2. Γιάννης Παπαγεωργίου says:

    Είναι καιρός να συσταθεί, με ιδιωτική πρωτοβουλία, μία επιτροπή ιστορικών, φιλολόγων, εκκλησιαστικών παραγόντων, δημοσιογράφων, νομικών και πολιτών ώστε να ετοιμαστεί ένα πρόγραμμα εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Επανάστασης αντάξιο, στο μέτρο του δυνατού, των κόπων και θυσιών των ηρώων… Χωρίς το κράτος και την επιτροπή του…

  3. Κωνσταντίνος says:

    Από την αρχή είχα αντίρρηση για τούς εορτασμούς των 200 ετών από την Επανάσταση τού ’21 και η αντίρρηση αυτή οξύνθηκε όταν ίδια ότι ανέλαβε (πάλι) η Αγγελοπούλου. Στην συνέχεια, ένιωσα δικαιωμένος όταν είδα την σύνθεση τής επιτροπής. Τα άτομα που την αποτελούν ανήκουν σε πολύ συγκεκριμένο χώρο, τον εθνομηδενιστικό και σκοπό δεν έχουν να διοργανώσουν κάποιες “φιέστες”, που ούτως ή άλλως, κατά την γνώμη μου, είναι εντελώς περιττές, αλλά να ΞΑΝΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Και ιδού τ’ αποτελέσματα.

  4. Χρόνης Βάρσος says:

    Οι άνθρωποι αυτοί απλά μισούν όσο οτιδήποτε άλλο την Ελλάδα , την παράδοση , τη θρησκεία και το αγωνιστικό παρελθόν μας. Δυστυχώς γι’ αυτούς ο Καποδίστριας, ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Ανδρούτσος, οι Μποτσαραίοι, οι Τζαβελαίοι , οι ναυμάχοι μας και χιλιάδες ανώνυμων αγωνιστών τους διέψευσαν οικτρά και απελευθέρωσαν με ανυπολόγιστες θυσίες έστω και ένα μικρό τμήμα του ελληνισμού. Είναι τόσο νάνοι που χύνουν καθημερινά χολή για όσους θυσιάστηκαν στην Επανάσταση και τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες. Προσπαθούν με κάθε μέσο να μηδενίσουν το έργο και την προσπάθεια των γιγάντων του 1821. Τους πρέπει η ντροπή και η περιφρόνηση. Αλίμονο, φτιάχτηκε μια “Επιτροπή” που στέγασε όλους αυτούς τους αρειμάνιους εθνομηδενιστές και τους έδωσε βήμα να μιλάνε και ασφαλώς να υπάρχουν στο δημόσιο λόγο. Καιρός για μια άλλη Επιτροπή 1821 με άλλο σκεπτικό, νόημα και χαρακτήρα για να τιμηθεί η επέτειος των 200 ετών όπως πρέπει. Συμφωνώ με τον κ. Γ. Παπαγεωργίου και το σχόλιό του. Εύγε στον Γ. Καραμπελιά που απαντά στους προκλητικούς εθνοαποδομητές. Δυστυχώς για κάποιους Λιάκους, Χατζήδες και Ρεπούσηδες, οι αγράμματοι καπεταναίοι των βουνών και των θαλασσών, χάλασαν τη βιτρίνα της “ανεκτικής” “πολυπολιτισμικής” Οθωμανικής αυτοκρατορίας που τόσο αγαπούν και θαυμάζουν…..

  5. Μαρία Μαγγιώρου says:

    «Στρατηγική Αντιπολίτευση» και 200 χρόνια από το ’21

    Και Επιτροπή για εκδηλώσεις (του άλλου πόλου) και Συσπείρωση για την Εθνική Συνοχή

    Πήραμε μια γεύση του τι εστί «στρατηγική αντιπολίτευση» με στόχο την εθνική συνοχή σε προδημοσίευση αποσπάσματος άρθρου του Γιώργου Καραμπελιά, το οποίο πρέπει να διαβάσουμε εξονυχιστικά στο τεύχος 118 του Άρδην που κυκλοφορεί την στις 8 Μαΐου.
    Το άρθρο έχει τίτλο «Το μονοπολικό σύστημα, το τέλος της Μεταπολίτευσης και η στρατηγική αντιπολίτευση» και επικεντρώνεται στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένας δεύτερος πόλος με πατριωτικά-εθνοκρατικά χαρακτηριστικά και στρατηγική ενίσχυσης της εθνικής συνοχής.

    Μια τέτοια στρατηγική αντιπολίτευση, ‘πρέπει να την «εφεύρουμε» και οργανωτικά’. Και αυτό δεν γίνεται μόνο με «οργάνωση» αλλά και με ψυχή. Κατά τον τρόπο των Ελλήνων σε όλους τους εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες.
    Προϋπόθεση για να αφυπνιστεί η ψυχή του ελληνικού Εμείς είναι η συστηματική ανάγνωση άρθρων όπως το πρόσφατο «Μια ιδιοπροσωπεία ιστορικού χαρακτήρα» του Γ. Καραμπελιά στην εδώ ιστοσελίδα. «Δια της επαναλήψεως η μάθηση», καθώς και «παθός-μαθός» (γνώσις σοι πάθη του Αισχύλου), δηλαδή συνειδητοποίηση μέσω συναισθημάτων.

    Δεδομένου ότι ο «εορτασμός» των 200 χρόνων από το 1821 επιδιώκεται να είναι ο τελευταίος ασπασμός της Ιστορικής Συνείδησης των Ελλήνων, ας τον κάνουμε εμείς να είναι σύνθημα εθνική αφύπνισης. Ας τον καταστήσουμε αφορμή ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ των συνειδητών-αντιφρονούντων.

    Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το «εορταστικό σκηνικό», αντιστοιχεί στο μονοπολικό σύστημα των κομματικών παρατάξεων: Στην «κρατική» Επιτροπή υπό την Γ. Αγγελοπούλου έχει προστεθεί η «ιδιωτική» ‘Πρωτοβουλία 1821-1921’ των Ιδρυμάτων (12 ιδρυμάτων τραπεζικών-εικαστικών-εκπαιδευτικών-κοινωφελών).

    Όσοι εθνομηδενιστές δεν κατάφεραν να χωρέσουν στην κρατική Επιτροπή, στριμώχτηκαν στην ιδιωτική. Έμειναν απέξω οι πολιτικοί επιστήμονες και η Πολιτική, η Πολιτική Κοινωνία, ο Λαός.
    Σίγουρα να φτιαχτεί μια Επιτροπή στον άλλο πόλο. Αλλά να φροντίσουμε και για τη συσπείρωση.

    Ο Λαός, λένε οι δήθεν επιστήμονες της ιστορίας δεν έπαιξε ρόλο στην Επανάσταση του ’21 γιατί δεν υπάρχουν δείγματα της «λαϊκής κοινωνικής τάξης», ασχέτως αν δεν βρήκαν ούτε δείγματα της «αστικής» στην όλη ελληνική ιστορία. Κάτι παρόμοιο λένε και για τον αρχαίο ελληνικό Λαό: ότι έπαψε ξαφνικά να υπάρχει όταν έπαψαν οι ιστορικοί να βλέπουν την «πόλη-κράτος», δηλαδή κάτι που ποτέ δεν υπήρχε.
    Ο τρόπος κοινωνικής οργάνωσης, η Πάτριος (η Δίκαιη) Πολιτεία, άλλαξε λόγω δουλείας στους Ρωμαίους. Αλλά, η Πόλη-Πατρίδα, η συλλογική ύπαρξη του Λαού είναι αθάνατη. Το Εμείς δεν πεθαίνει με τις κατακτήσεις των ξένων. Κινδυνεύει όμως σήμερα να πεθάνει από τη μανία να θεωρείται ανύπαρκτο.
    Το Εμείς πεθαίνει χωρίς τη Μνήμη της Ιστορίας και της Γλώσσας. Να μην ξεχνάμε πως η Γλώσσα-Σκέψη διαμορφώνει σε κάθε λαό έναν ιδιαίτερο ψυχικό τρόπο ύπαρξης. Και ο ελληνικός τρόπος, ο «πολιτικός βίος» είναι ο τρόπος ψυχικής ύπαρξης που καθιστά δυνατό το βίωμα του να ζεις με τους άλλους σε ένα, ως Οικογένεια και ως Πατρίδα.

    Σημειωτέο, ότι και η Εκκλησία συντάχθηκε με τη δεύτερη Επιτροπή. Μένουν έξω μόνο ατομικές περιπτώσεις όπως ο πατέρας Νικόλαος Λουδοβίκος που βρίσκεται απέναντι στην εκκλησιαστική παρακμή, στο στρατόπεδο της Αλήθειας.

  6. Κωνσταντινος Ι. Αγγελόπουλος says:

    Το ερώτημα είναι πριν απ όλα : ,Πώς ,με ποιά εσωτερική διαδικασία εκτοξεύονται του καθενός οι αναφορές στο 1821 στο όνομα της “Greece 2021” ,που τελεί υπό την αιγίδα του πρωθυπουργού της χώρας ;Είναι “μπάτε σκύλοι, αλέστε” εκεί μέσα το σύστημα παραγωγής των πονημάτων τύπου Χατζή ; Με πιστολιές στον αέρα δουλεύει; Τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτό το “σύστημα” στην υπόθεση των 200 χρόνων από την Επανάσταση ; Αν δεν ξεκαθαριστούν αυτά,η όλη υπόθεση του Greece 2021 θα εξελιχθεί σύντομα σε μια γελοιότητα. Θα τελεί αυτή “υπό την αιγίδα του πρωθυπουργού” ;

    • Κωνσταντίνος says:

      Βεβαίως θα τελεί υπό την αιγίδα τού πρωθυπουργού. Αυτός επέλεξε την Δασκαλάκη και βεβαίως είδε τι επιτροπή συγκρότησε. Και ο ίδιος ανήκει σ’ αυτό το ρεύμα τού εθνομηδενισμού. Μήπως δεν είπε ότι το 1821 οι Έλληνες συγκρότησαν έθνος; Μήπως δεν είναι αυτός που δήλωσε ότι χαίρεται που η Ελλάδα εξελίσσεται σε μία πολυπολιτισμική χώρα; Δική του επιλογή δεν είναι και η Σακελλαροπούλου με τον … “νέο πατριωτισμό” της;

  7. Δημήτρης Φ. says:

    200 χρόνια από την επανάσταση, η Ελλάδα ακόμα αντέχει, παρά τον πόλεμο που δέχεται, από τους “Έλληνες” που την κυβερνούν….

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

elGreek
elGreek