Άρδην τ. 36
Αυτές είναι οι ερωτήσεις στις οποίες απαντούμε συχνότερα, στο πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου που έχουμε ανοίξει προκειμένου να απευθυνθούμε στους ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμάς, ταξινομημένες αριθμητικά ανάλογα με τη συχνότητα με την οποία εμφανίζονται.
I. Ερωτησεις για τον ιστορικο ναζισμο
1. Εσείς, τελικά, είστε Ναζί;
Είμαστε Ναζί με την έννοια ότι πιστεύουμε στη βαθύτερη ουσία της φιλοσοφίας του κινήματος του εθνικοσοσιαλισμού, καθώς και σε παρεμφερή κινήματα όπως είναι ο αναρχικός φιλευθερισμός και οι Πράσινοι. Θα έχετε προφανώς εθιστεί στην τρέχουσα δαιμονοποίηση του ναζισμού που τον ταυτίζει με πολιτικές ρατσισμού και πολέμους ευγονικής· αλλά μια πιο παραδοσιακή προσέγγιση της κουλτούρας είναι δυνατόν να προσφέρει μια ερμηνεία του ναζισμού βασισμένη περισσότερο στη φιλοσοφία του παρά στην κατάληξή του.
Αρνούμαστε να αποδεχτούμε τη νομιμοποίηση της δαιμονοποίησης της πολιτικής του εθνικοσοσιαλισμού δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρωπίνων πολιτικών μορφωμάτων είναι περισσότερο επιβλαβής, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που κυριαρχούν σήμερα στο Ισραήλ και τη Γερμανία, δοθέντος επίσης του ανεξάντλητου δυναμικού των εθνικοσοσιαλιστικών και των ελευθεριακών/πράσινων ιδεών για (θετική) ανθρώπινη δράση.
Η αντίστασή μας στη σημερινή τάξη πραγμάτων μας οδήγησε στην αναζήτηση των θεμελιωδών αιτίων για την αποτυχία της ανθρώπινης διακυβέρνησης σε παγκόσμιο επίπεδο· ως αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης επικεντρώνουμε σε ορισμένες ευρύτερα αποδεκτές έννοιες για μια τέτοια διακυβέρνηση.
2. Είσαστε ρατσιστές;
Δεν είμαστε φυλετιστές όπως, για παράδειγμα, οι άνθρωποι που υποστηρίζουν πως μια φυλή υπερέχει σαφώς όλων των υπολοίπων.
Σύμφωνα με τη δική μας επιστημονική εμπειρία, η φυλή ουδέποτε υπήρξε σημαντικός παράγων στην εξέλιξη του ατόμου ενώ “θετικά” και “αρνητικά” χαρακτηριστικά απαντώνται εξίσου σε πολλές φυλές, κατά συνέπεια είμαστε ενάντια στον φυλετισμό και στην υπεροχή της φυλής οποιουδήποτε είδους θεωρώντας ότι αποτελεί ψευδοεπιστήμη.
Υποστηρίζουμε εντούτοις το δικαίωμα των εθνών και των τοπικών ομάδων να διατηρούν τα φυλετικά τους χαρακτηριστικά στην περιοχή που εμπίπτει στη δικαιοδοσία τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θέλουμε ή προτιθέμεθα να θέσουμε τέτοιους περιορισμούς στις δικές μας οργανώσεις ή στις εκδηλώσεις μας οι οποίες είναι ανοικτές για όλες τις φυλές, τις ηλικίες, τα γένη, τις σεξουαλικές προτιμήσεις, τις εθνότητες, τις προελεύσεις παρ’ όλο που ασκούμε μετ’ επιτάσεως διακρίσεις εναντίον εκείνων οι οποίοι τόσο απερίσκεπτα προσχωρούν στην πίστη του Ιουδαϊσμού ή του Χριστιανισμού.
3. Θα συναινούσατε στην εξόντωση των Εβραίων;
Δεν υποστηρίζουμε τη χρήση της βίας ως μέσο επίτευξης των στόχων μας, ούτε επικροτούμε τη μαζική εξόντωση πολιτών, ιδιαιτέρως ομοφυλόφιλων και τσιγγάνων. Ωστόσο, δεν θα απολογηθούμε για το έργο άλλων, που επιχείρησαν να εξολοθρεύσουν μια θρησκεία η οποία διακηρύττει πως όσοι την έχουν ασπαστεί είναι “η εκλεκτή φυλή του Θεού” και η οποία θεωρεί τους ανθρώπους που δεν πιστεύουν σε αυτήν “κατώτερα όντα”. Όσο οι άνθρωποι θα ισχυρίζονται πως μια υπο-ομάδα είναι ανώτερη απ’ όλες τις άλλες για φυλετικούς, εθνοτικούς, οικονομικούς, ηθικούς λόγους, θα υπάρχει για πάντα πόλεμος. Η άποψή μας είναι ότι, μέσω της υπέρβασης αυτών των ρατσιστικών αντιλήψεων, μπορούμε να εγκαθιδρύσουμε ένα καθεστώς που θα προστατεύει τη διαφορετικότητα.
4. Είστε υπέρ της εξόντωσης των Χριστιανών;
Θεωρούμε τον Χριστιανισμό αίρεση του Ιουδαϊσμού· το Ταλμούδ –άσχετα με την τρέχουσα χρήση του– ως την πηγή της ηθικής και το θεμέλιο της δυτικής κουλτούρας στην κατεύθυνση του αισθητικού ελιτισμού και της ατομικής ιδιοκτησίας. (…)
5. Αρνείστε το ολοκαύτωμα;
Η εμπιστοσύνη μας στην ικανότητα των ανθρώπων να προσλαμβάνουν τα γεγονότα αμερόληπτα, και όχι να εξυπηρετούν προσωπικούς ή συλλογικούς στόχους, είναι τόσο μικρή, ώστε δεν μπαίνουμε καν στον κόπο να σχολιάσουμε κοινά αποδεκτά ιστορικά γεγονότα. Δεν είναι δυνατόν, τη δεδομένη χρονική στιγμή, να πεις ποιος λεει ψέματα σε ποιόν. Ωστόσο τα γεγονότα κατατείνουν στο ότι το Ναζιστικό κόμμα εξαπέλυσε μια επιχείρηση εξολόθρευσης με στόχο τη συστηματική εκδίωξη συγκεκριμένων Εβραίων από τις περιοχές που βρίσκονταν υπό γερμανική κατοχή κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Η αναποτελεσματικότητα της εθνικοσοσιαλιστικής γενοκτονίας και η ευκολία με την οποία ορισμένοι Εβραίοι απέδρασαν ενώ άλλοι καταδικάστηκαν σε βέβαιο θάνατο ενισχύει ως ένα βαθμό τη θεωρία κατά την οποία υπήρχε κάποιο κίνητρο πίσω από τον προφανή στόχο, που θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως θετική εβραϊκή ευγονική (οι περισσότερες θεωρίες του είδους τη συνδέουν με τον υψηλά ιστάμενο Ναζί Άλφρεντ Ρόζενμπεργκ).
Οποιαδήποτε ομάδα επιδοθεί σε πρακτικές φυλετικής καθαρότητας θα αισθανθεί πικρία στην επισήμανση ότι τα έως τώρα επιστημονικά δεδομένα συνηγορούν για την ύπαρξη ενός χαοτικού μοντέλου διασποράς της νοημοσύνης ανάμεσα στις φυλές, που θεμελιώνεται στην ίδια τη φύση.
6. Υποστηρίζετε την εξόντωση των ομοφυλόφιλων;
Όχι. Με υπερηφάνεια δηλώνουμε πως ανάμεσά μας υπάρχουν δραστήρια μέλη που υπερασπίζονται με θάρρος την ταυτότητά τους ως ομοφυλόφιλων, οι οποίοι θεωρούν τον Εθνικό Σοσιαλισμό ως έναν θρίαμβο κατά του ηθικισμού και των περιοριστικών, κανονιστικών δεσμών που επιτάσσει.
Δεν αναγνωρίζουμε την Ιουδαιοχριστιανική αντίληψη για σωστή ή λάθος συμπεριφορά και ως εκ τούτου θεωρούμε τις ενστάσεις περί ομοφυλοφιλίας αδιανόητες.
Οι “αδερφοί” μας που εξακολουθούν να ασπάζονται την Ιουδαιοχριστιανική αντίληψη είναι πεπεισμένοι ότι η κοσμοαντίληψή τους περί καθαρότητας και παντοδυναμίας απειλείται από τους ομοφυλόφιλους, τους οποίους συχνά λοιδορούν, βασανίζουν ή δολοφονούν.
Προτάσσουμε μια πολιτική ανοχής βασισμένη στην καθαρή επιστήμη:
Δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξει κανείς, ποτέ, πως μια συγκεκριμένη γενετικά προσδιορισμένη ομάδα (όπως φαίνεται να είναι η ομοφυλοφιλία) αποτελεί μια εκτροπή από την οποία θα πρέπει να απαλλαγούμε· γι’ αυτούς τους λόγους το LNSG καλωσορίζει, τόσο στην κοσμοαντίληψή του καθώς και στην οργάνωσή του, όλους όσους δεν έχουν μια συμβατική σεξουαλικότητα.
7. Υποστηρίζετε τον Γερμανικό Εθνικισμό;
Αυτές είναι ερωτήσεις που πρέπει να απευθύνετε στους Γερμανούς. Εμείς δεν είμαστε αποκλειστικά ή κυρίως γερμανική οργάνωση.
8. Είσαστε φανατικοί Χριστιανοί ή σχετίζεστε με κινήματα χριστιανικής ταυτότητας;
Πιστεύουμε πως η επιστήμη είναι η υπέρτατη απάντηση στα ερωτήματα για το σύμπαν και όχι μια ιδεοληπτική πίστη τυλιγμένη στην ηθική κουλτούρα της ενοχής και στον αισθητικό εκστασιασμό του πόνου.
Ο Χριστιανισμός, ως βλαστάρι του Ιουδαϊσμού, εμπεριέχει και αυτός την ίδια ηθική θυματοποίησης που αποσκοπεί στο να θέσει τον ανιδιοτελή πόνο υπεράνω όλων, επιβάλλοντας την ορθότητα τού να υποφέρει κανείς για τους άλλους και καθιστώντας όσους λειτουργούν με βάση τη λογική και τη βία ανίκανους απέναντι στις συναισθηματικές αντιδράσεις των μαζοχιστών. Όπως είπε και ένας μεγάλος ηγέτης κάποτε, “ο Χριστιανισμός είναι μια φάρσα που σκάρωσαν οι Εβραίοι εις βάρος των Ρωμαίων”.
Τα χριστιανικά κινήματα πέφτουν στην ίδια αντίφαση με το καθεστώς του Αδόλφου Χίτλερ που παρασύρθηκε στη δίνη του φανατισμού. Ο Λεβιάθαν που δημιούργησε θα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία ενώ η υποδούλωση στη συλλογική βούληση του κράτους διαιωνίζει τη διανοητική σύγχυση της ανθρωπότητας καθώς διοχετεύει όλη την ενέργεια προς ένα αποπροσανατολιστικό μονοπάτι, το οποίο οδηγεί σε ένα πανομοιότυπο μέλλον. Γι’ αυτόν τον λόγο ο Χριστιανισμός ισοδυναμεί στη σκέψη μας με τον Ιουδαϊσμό και άλλες κατά βάση ελιτιστικές και απατηλές απόπειρες για να αξιολογήσεις και να κατανοήσεις τη ζωή μάλλον, παρά να την αντιμετωπίσεις και να γίνεις πιο δυνατός.
10. Είσαστε υπέρ όσων διέπραξαν οι Γερμανοί στο ολοκαύτωμα;
Οι δομές της ανθρώπινης καταπίεσης είναι πανομοιότυπες. Ο Ιουδαϊκός ρατσισμός εκφράζεται με τον επίμονο ισχυρισμό ότι οι Εβραίοι είναι ο περιούσιος λαός, με ένα νομικό σύστημα που είναι υπέρ της ατιμωρησίας των εγκλημάτων που διαπράττονται εις βάρος μη Εβραίων, και με έναν ηθικό κώδικα που ενθαρρύνει ενεργά μια συμπεριφορά εναντίον των άλλων, από την οποία κανείς θα ήθελε να προστατέψει τον εαυτό του. Γι’ αυτό και αποτελούσε μια πρόκληση για τους Γερμανούς που είχαν ανάγκη από ένα έθνος και μια εθνική κουλτούρα – τη στιγμή μάλιστα που επιχειρούσαν να συγκροτήσουν ένα έθνος το οποίο δημιουργήθηκε μόλις μια γενιά πριν την παρ’ ολίγο καταστροφή του και την αποδυνάμωσή του κατά τον Α΄ παγκόσμιο πόλεμο.
Η πλουσιότερη εθνική ομάδα στη Γερμανία, οι Εβραίοι, βίωσαν αυτό που μια μοντέρνα πόλη στην Αμερική ανακάλυψε στις ταραχές της δεκαετίας του ’90: Ανακατανομή του πλούτου υπέρ των ομάδων που επιχειρούσαν να διασφαλίσουν το βασικό τους εισόδημα. Σε σύγκριση με τις εθνοτικές επιθέσεις εναντίον των Εβραίων στη Σ. Ένωση, στις Η.Π.Α., στην Παλαιστίνη, στην Πολωνία, στη Γαλλία, στην Αφρική και στις Σλαβικές χώρες, η νύχτα των κρυστάλλων ήταν ένα γλέντι, ένα όργιο λεηλασίας προς εξυπηρέτηση προσωπικών σκοπών και στόχων, παρόμοιο με τα περιστατικά κλοπής ηλεκτρονικών και άλλων αγαθών στο Γουάτς, καθώς και το 1992 στο Λος Άντζελες, στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α, που σημειώθηκαν σε μαγαζιά Ασιατών και Καυκάσιων οι οποίοι έβγαζαν κέρδος από τη χαμηλόμισθη εργασία ως επί το πλείστον μαύρων και Ισπανόφωνων.
Αυτό μας οδηγεί στην υπόθεση πως, καθώς επιτάσσει ο Ιουδαϊκός νόμος, οι Εβραίοι στη Γερμανία εφάρμοζαν διακρίσεις υπέρ των Εβραίων και κατά των Γερμανών, σε τέτοιο βαθμό ώστε 14 εκατομμύρια ανάμεσά τους υποστήριξαν (στις εκλογές του 1933, σ.τ.μ.) τον άνθρωπο που τα Μ.Μ.Ε. θεωρούν παρανοϊκό ηλίθιο. Στη σύγχρονη Ιστορία, θρησκείες και λατρείες ή φυλετικές ελιτίστικες ομάδες, όπως οι σύγχρονοι Εβραίοι, αντιμετώπισαν επιθετικές αντιδράσεις από τους παγιωμένους τοπικούς πληθυσμούς που αναγνωρίζουν στοιχεία διακρίσεων στους νόμους, τα έθιμα και τις αξίες αυτών των εθνικών ή φυλετικών ομάδων και υφίστανται μια μεροληπτική συμπεριφορά στις εμπορικές συναλλαγές μαζί τους· ένα μοντέλο που επαναλαμβάνεται σ’ όλες τις περιπτώσεις. Ακόμα και στο χωνευτήρι του κόσμου, οι Εβραίοι απομονώνονται πρώτα απ’ όλα εξαιτίας του ίδιου τους του ελιτισμού και δεύτερον από τον φόβο και την έχθρα άλλων που έχουν βιώσει από πρώτο χέρι τον πόνο που προκαλούν οι ρατσιστικές ομάδες και τη μισαλλοδοξία στην καθημερινή συμπεριφορά.
Οξυδερκείς ιστορικοί θα επισημάνουν μια αυξανόμενη τάση αφρο-αμερικανικού αντι-εβραϊσμού ως μια πρόσφατη εκδοχή αυτής της πραγματικότητας στις Η.Π.Α.
11. Υποστηρίζετε την εξόντωση των πνευματικά και σωματικά ανάπηρων;
Δεν πιστεύουμε πως τέτοιες ενέργειες είναι απαραίτητες από τη στιγμή που εκείνους που δεν μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους είτε θα τους αναλαμβάνει η οικογένειά τους ή θα μένουν χωρίς φροντίδα. Καθώς οι πόροι θα μειώνονται, η ανθρωπότητα θα επανέλθει στον νόμο της φύσης σύμφωνα με τον οποίο εκείνοι που δεν θα μπορούν να φροντίζουν τον εαυτό τους θα αφήνονται στο έλεος της φύσης – ο νόμος του λύκου.
12. Υποστηρίζετε τον ρατσισμό ενάντια στους μαύρους;
Με υπερηφάνεια δηλώνουμε πως ανάμεσα στα μέλη μας υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έλκουν την καταγωγή από την Αφρική. Η αντίληψή μας για τον Ναζισμό είναι πως ο φυλετισμός του πήγαζε από την επιθυμία του να εξαλείψει το Ιουδαιοχριστιανικό σύστημα αξιών από την Ευρώπη και πίστευε πως ο ευκολότερος τρόπος να λύσει το πρόβλημα ήταν να χαράξει σαφή όρια ανάμεσα στην αυτόχθονη (Άρια, Γερμανική, Ινδο-Ευρωπαϊκή) και τη μεσογειακή κουλτούρα (Ιουδαϊκή, Χριστιανική, Μαυριτανική).
Τρέφουμε μεγάλη συμπάθεια για τους μαύρους Αμερικανούς που για πολλά χρόνια έχουν υποστεί κακομεταχείριση στη ίδια τους τη χώρα και μάλιστα, τώρα, αναμορφώνουμε τις διαφημιστικές εκστρατείες μας, για να τους κάνουμε να αισθανθούν ακόμα πιο ευπρόσδεκτοι στο κίνημα.
ΙΙ. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΥΦΥΕΙΣ
1. Τι πιστεύετε για τα ναρκωτικά;
Το LNSG προσυπογράφει μια πολιτική του “κάνε ό,τι θέλεις” όσον αφορά την προσωπική ζωή του κάθε ατόμου και, σε αυτό το πλαίσιο, δεν έχουμε πρόταση για τα ναρκωτικά. Ωστόσο, κάποια από τα μέλη μας κάνουν χρήση ναρκωτικών και τα βρίσκουν εξαιρετικά.
Ως πολιτική οντότητα το κόμμα είναι υποχρεωμένο να επισημάνει το προφανές: Δεν υποστηρίζουμε κανενός είδους περιορισμό των προσωπικών επιλογών, όσο και αν κάτι τέτοιο θεωρείται απαραίτητο και δεν αποδεχόμαστε ότι το κοινά διαδεδομένο ψεύδος, “Πόλεμος στα ναρκωτικά”, βοηθά με οποιοδήποτε τρόπο τους Αμερικανούς πολίτες ή/και συμβάλλει στη μείωση της εισροής ναρκωτικών στην χώρα. Δικό σου είναι το σώμα και έχεις μόνο μία ζωή· πρέπει εσύ να μπορείς να επιλέξεις· και αν όχι, από κει και πέρα τ’ αναλαμβάνει όλα ο δαρβινισμός.
2. Ποια είναι η στάση σας απέναντι στη λογοκρισία;
Μας βρίσκει 100% αντίθετους. Η φιλοσοφία μας και η θέλησή μας είναι δυνατές και άρα δεν έχουμε ανάγκη να καταπατούμε τα βασικά δικαιώματα άλλων για την δική μας ασφάλεια. Εκείνοι που δεν είναι τόσο δυνατοί, με λίγη τύχη θα τα καταφέρουν. Θέλησή μας είναι να αντισταθούμε στη λογοκρισία και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αντιληφθούν ότι η πληροφορία, ως ανοιχτή και έντιμη ανάλυση και γνώση, είναι προς όφελος της κοινωνίας, σε πλήρη αντίθεση με τα ταμπού, τις θρησκείες του φόβου ή της εκδίκησης και τη διαφθορά των ιδεωδών που καλλιεργεί η δαιμονολογία εναντίον των υποτιθέμενων απειλητικών ιδεολογιών.
3. Υποστηρίζετε τον φυλετικό διαχωρισμό;
Ως ένα βαθμό είναι απαραίτητος για να διατηρηθεί η καθαρότητα της κουλτούρας πολλών ανθρώπινων φυλών και γι’ αυτό τον λόγο υποστηρίζουμε τον προσωπικό φυλετικό διαχωρισμό: την ανατροφή των ατόμων στα πλαίσια της φυλής τους, με σκοπό να διατηρηθεί ζωντανή η ιδιαιτερότητα των ανθρώπων.
4. Προσυπογράφετε τον έλεγχο των όπλων /υποστηρίζετε τα δικαιώματα των ατόμων να οπλοφορούν;
Υποστηρίζουμε την κοινωνικοποίηση της παραγωγής όπλων και την παροχή πλήρους οπλισμού στους ενήλικες που είναι ικανοί να φέρουν όπλα ώστε, με την επιβολή της τάξης σε τοπικό επίπεδο, να αποφεύγεται το έγκλημα. Έτσι αποσοβείται ο κίνδυνος των όπλων από τη στιγμή που κανένας πολίτης δεν θα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων αφού θα εξασφαλίζεται η αμοιβαία δυνατότητα εξολόθρευσης. (…)
5. Υποστηρίζετε τον θεσμό της διδασκαλίας στο σπίτι/ τα ιδιωτικά σχολεία;
Θα έπρεπε να παρέχεται, εάν είναι δυνατό, και η διδασκαλία στο σπίτι και το ιδιωτικό σχολείο. (…)
6. Υποστηρίζετε τα δικαιώματα των μεταναστών;
Υποστηρίζουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα σε όλο τον κόσμο, με μια ομάδα πολιτών για κάθε έθνος χωριστά που ζει εκεί και προέρχεται από την δομή και τις καταβολές του και γι’ αυτό είναι σε θέση να παίρνουν αποφάσεις που αφορούν τον τόπο τους, αφού πρόκειται για την ίδια τους την ιστορία. Αυτό εντάσσεται στην αρχή “του δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού”.
7. Τι είναι το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού;
Το πιο προοδευτικό απ’ όλα τα κυβερνητικά έγγραφα έως τώρα, το Σύνταγμα των Η.Π.Α., δίνει έμφαση στη λογική της Διακήρυξης της Ανεξαρτησίας: “ζωή, ελευθερία και επιδίωξη της ευτυχίας”. Οι έννοιες αυτές συμπυκνώνουν το δικαίωμα του ατόμου να ανακαλύπτει τον εαυτό του, να αξιολογεί την ζωή του και να καθορίζει το τι πρόκειται να κάνει σ’ αυτόν τον σχετικά περιορισμένο χρόνο που έχει στη ζωή του. Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού συνίσταται στην επιθυμία των ανθρώπων να δίνουν στους άλλους ανθρώπους την αναπαλλοτρίωτη δυνατότητα να εξερευνούν τον εαυτό τους και τον κόσμο τους, χωρίς άλλες εξωτερικές απαιτήσεις που να τους καταπιέζουν, ή να απαλλοτριώνουν τον χρόνο τους, υποδουλώνοντάς τους σε αρχές που τους επιβάλλονται απ’ έξω.
Η σημερινή κοινωνία εγκλωβίζει τα μέλη της στη δομή της οικογένειας και της δουλειάς απομυζώντας όλο τον χρόνο που έχουν για να σκεφτούν ενώ καθυποτάσσει οποιαδήποτε κατάλοιπα ελεύθερης βούλησης με την τηλεόραση και τα άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όθεν, το LNSG θα δώσει έμφαση στην κατάργηση όλων των άχρηστων νόμων και στην επιβολή διαπροσωπικών διευθετήσεων υπό την επίβλεψη ενός διαιτητή, όσο και στη σοσιαλιστική ενίσχυση της γνώσης και της προοδευτικής έρευνας, ενώ θα φροντίσει για τη δημοσιοποίηση των ανακαλύψεων αυτών προκειμένου να ενταχθούν στο συλλογικό σώμα της γνώσης.
III. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ TIΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ
1. Ποιο είναι το παράδοξο του Ελευθεριακού Εθνικοσοσιαλισμού;
Η βασική επιδίωξη του κινήματος είναι να χρησιμοποιούμε ακραίες μεθόδους για να δημιουργούμε συστήματα μέσα στα οποία θα μπορούν να ανθούν τα ατομικά δικαιώματα και η δυναμική του αυτοπροσδιορισμού. Παρά την κάπως κακόφημη ιστορία ορισμένων τομέων του κινήματός μας, πιστεύουμε πως ο συνδυασμός φιλοσοφικής εγρήγορσης, πνευματικού μηδενισμού και τεχνολογικής ισορροπίας με τη φύση, κάνει τον εθνικοσοσιαλισμό το κόμμα που μπορεί καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο να συνδεθεί με την επιμονή στα ατομικά δικαιώματα του φιλελεύθερου αναρχισμού και την προτεραιότητα που δίνουν οι Πράσινοι στη φύση, – τη μοναδική ομάδα, μαζί με τους Ναζί, που προτάσσει την προστασία της φύσης και ίσως από τους λίγους που συνειδητοποιούν ότι η οικολογική υγιεινή είναι ένα κίνημα που ενδυναμώνει την ανθρωπότητα προβλέποντας και φροντίζοντας για το μέλλον από περιβαλλοντική και κοινωνική άποψη.
Υπάρχουν αναφορές στην φυσιοκρατική φιλοσοφία των Αμερικανών συγγραφέων (Έμερσον, Τορώ, Μπάροουζ, Pynchon) καθώς και στο κίνημα της προηγούμενης γενιάς, που ονομάστηκε “η επανάσταση των χίππυς” και υποστήριζε την προτεραιότητα των ανθρώπινων αξιών, των συνδεδεμένων με το άτομο, και όχι της συλλογικής ανάγκης για πολιτικό συμβολισμό. Κάποιοι στο παρελθόν θεωρούσαν αυτόν τον συνδυασμό αντιφατικό αλλά εμείς τον θεωρούμε ως τη μόνη δυνατή σύνθεση ιδεών ικανή για την ώρα να προσφέρει ένα μέλλον στην ανθρωπότητα μέσω της διανοητικής εγρήγορσης και της δυνατότητας της επιλογής.
2 . Τι σκέφτεστε για τη μετανάστευση στην Αμερική;
Ήρθε η ώρα για τους Αμερικανούς να προτάξουν το έθνος και τη γλώσσα τους ενάντια στην πλημμυρίδα των μεταναστών από τις κατεστραμμένες χώρες του Νότου. Το να υποστηρίζεις ανθρώπους που αρνούνται να μάθουν την κουλτούρα, τα έθιμα και την γλώσσα της χώρας που τους φιλοξενεί, ενώ παράλληλα τη δυσφημούν και κομπορρημονούν για το μυθικό έθνος του Αζτλάν, ένα υποτιθέμενο μόρφωμα των Αζτέκων που έφθανε έως την αμερικανική ινδιάνικη ενδοχώρα, αποτελεί εν τέλει μια εσφαλμένη προοπτική και για τις δύο χώρες. Οι Αμερικανοί πρέπει να εγκαταλείψουν το μοντέλο της φτηνής εργασίας και να επιβάλουν την εκπαίδευση, τη νομοθεσία και τη δημόσια διοίκηση στην αγγλική γλώσσα, εκδιώκοντας εκείνους που θέλουν να παραμείνουν Μεξικανοί, σ’ αυτό που πράγματι είναι το Αζτλάν – το έθνος που κατοικεί νοτίως του ποταμού Ρίο Γκράντε.
Οι μετανάστες, που συνεχίζουν να αυτοαποκαλούνται “Μεξικανοί” και μολύνουν τη χώρα φιλοξενίας τους με πολιτικές ψευδολογίες, θα πρέπει να αποφασίσουν σε ποιο κράτος θα δηλώσουν την πίστη τους, όπως έκανε και κάθε άλλος μετανάστης που παράτησε τον παλιό τρόπο ζωής του για να φτιάξει έναν καινούργιο στην Αμερική. Είτε την αγαπάς, είτε τη μισείς, η Αμερική αποτελεί ένα μοναδικό πείραμα που θα πρέπει να διαφυλαχθεί από τον καταστροφικό χείμαρρο των μνησίκακων Μεξικανών. Από τη δική της πλευρά, η Αμερική πρέπει να αποσύρει τα κεφάλαιά της από το Μεξικό και να σταματήσει να τους πληρώνει λιγότερο από το βασικό μισθό για βρώμικες εργασίες. Πρέπει όλοι να γίνουμε δυνατότεροι και να επιτελέσουμε το καθήκον μας χωρίς να ρίχνουμε το φταίξιμο στους άλλους. Το κόμμα LNSG δεν προβάλλει αποκλειστικά τη βία ως μια μέθοδο επίτευξης των στόχων του, εντούτοις όμως πιστεύει πως μια “μεξικάνικη γενοκτονία” μπορεί να κριθεί αναγκαία προκειμένου να παραμείνει η Αμερική ένα διακριτό έθνος απέναντι στην πολιτική, οικονομική και κοινωνική αποσύνθεση του Νότου.
Το Αζτλάν περιλαμβάνει εδάφη τα οποία είτε εκχωρήθηκαν από τους Ισπανούς ιμπεριαλιστές πριν ακόμη υπάρξει το Μεξικό, είτε εδάφη που κατείχαν οι εξολοθρεμένες φυλές των Αμερικανών Ινδιάνων (που δεν άφησαν τους Μεξικανούς να τα καταλάβουν – όπως συνέβη στο Τέξας όπου οι Μεξικανοί προσκάλεσαν Ευρωπαίους αφού οι ίδιοι δεν μπορούσαν να διαχειριστούν το “ινδιάνικο ζήτημα” μόνοι τους) και δεν ήταν ποτέ, ούτε πρέπει να γίνει, η περιοχή ενός έθνους παροιμιώδους ανικανότητας όπως είναι το Μεξικό. Νιώθουμε συμπόνια για τους νότιους αδελφούς μας και θα θέλαμε να εργασθούμε από κοινού για να ενισχύσουμε τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών μας, αλλά όχι και να τους προσκαλέσουμε στη χώρα μας. Επικροτούμε την πρωτοβουλία της NAFTA που πήρε ο πρόεδρος Κλίντον η οποία κάνει το εμπόριο μια επιλογή περισσότερο ελκυστική από την εισβολή.
3. Θέλετε να κυριαρχήσετε στον κόσμο;
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία, ή η ιδέα μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, θεωρήθηκε ελκυστική από σημαντικούς διανοητές για μεγάλες περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας.
Το LNSG υποστηρίζει την τάση της συγκρότησης μιας παγκόσμιας ομοσπονδίας υπό την προϋπόθεση ότι θα διαφυλάσσεται, σύμφωνα με την παράδοση, η ατομικότητα και το τοπικό δίκαιο, με τη θεμιτή προσδοκία ότι η παγκόσμια κυβέρνηση θα φέρει τους ανθρώπους μαζί, προς την αναζήτηση ενός μέλλοντος για το σύμπαν που θα εξαλείψει τις τοπικές εξουσίες και τους στρατούς. Η κουλτούρα μας είναι εκείνη ενός πανανθρώπινου εθνικισμού, ενός είδους που στοχεύει στην ανάπτυξη της αντιληπτικής του ικανότητας και στην επιβεβαίωση της κυριαρχίας του όχι μόνο πάνω στη γη αλλά και σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Η εκθετική μεγέθυνση της διανοητικής μας ικανότητας αρκεί ώστε εμείς, ως άνθρωποι, να μη φοβούμαστε αλλά να αγκαλιάζουμε και να αναπτύσσουμε όλα αυτά που είναι περίπλοκα, τρομακτικά, διφορούμενα και ερεθιστικά στη ζωή, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε δομές περισσότερο δυναμικές, αειφόρες και περιεκτικές για τους απογόνους μας.
Μετάφραση: Νάσια Παναγούλια
1 ΣΧΟΛΙΟ
Αυτό το κείμενο για ποιο λόγο δημοσιεύεται στο Άρδην;